Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Kinesisk pige i Rødovre

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej

 

Er det her for godt til at være helt sandt ?

Jeg har med stigende interesse set gentagene gange på denne annonce - har ikke kontaktet hende endnu, tænker jeg kunne bruge andres erfaringer.

 

Er der erfaringer - er lidt bekymret over at dansk kan fås som superdansk.....

 

lad høre

Jeg er ved at udvikle mig til Asienfechist :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er der erfaringer - er lidt bekymret over at dansk kan fås som superdansk.....

det er desværre rigtigt, man kan  også få lov til at filme det, her en klam klam fyr  der har været så "venlig" at lægge  det ud på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

  der har været så "venlig" at lægge  det ud på nettet.

 

Når nu du skriver "venlig" i gåseøjne, hvorfor så linke? Det rammer jo pigen mere end den anonyme mand.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu du skriver "venlig" i gåseøjne, hvorfor så linke? Det rammer jo pigen mere end den anonyme mand.

Jeg ved ikke på hvilken måde det rammer pigen. Hun har ansigtsbillede i hendes annoncer, så hun er ikke særligt bekymret over anonymitet. Hun er vel blevet betalt for at blive filmet og man må formode at manden har fået tilladelse til at offentliggøre optagelserne. Han har i hvert fald skrevet at han har fået tilladelse af alle de piger han har uploadet videoer af, der er også flere andre prostituerede imellem.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest the rasmus

Ham den fede må have et kompleks, siden han udgiver dette. At tilbyde Superdansk (sex uden kondom) er sgu for risky business. Det får i hvert fald mine alarmklokker til at ringe og kigger andetsteds..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu du skriver "venlig" i gåseøjne, hvorfor så linke? Det rammer jo pigen mere end den anonyme mand.

det har du faktisk ret i. Jeg er et fjols

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så vidt jeg ved er det en kunde, som har filmet deres hyggestund og lagt den på nettet. Jeg tvivler på at hun vil gøre det.

Omkring superdansk er det jo ikke noget krav at du skal knalde hende uden gummi. Det er tilladt at bruge gummi med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Er det her for godt til at være helt sandt ?

Jeg har med stigende interesse set gentagene gange på denne annonce - har ikke kontaktet hende endnu, tænker jeg kunne bruge andres erfaringer.

 

Er der erfaringer - er lidt bekymret over at dansk kan fås som superdansk.....

 

lad høre

Jeg er ved at udvikle mig til Asienfechist :)

 

Har skam også været hos hende. Tre gange endda. Første gang overfaldt hun mig og hev næsten tøjet af mig. De efterfølgende gange er det også sket - det kan man ikke undgå at blive (MEGET) opstemt af - og det skulle vise sig at det er hendes "varemærke" - man føler sig i hvertfald meget velkommen! 

Sexen er okay, hun er meget fraværende, kigger op i loftet, tygger tyggegummi (eller besvarer mobilopkald har jeg hørt om, men det gjorde hun ikke mens jeg var der) - så hvis man vil have GFE er det IKKE stedet. Men hvis man er glad for gode bryster og en flot krop, så opfylder hun bestemt alle kriterierne.

Bare husk kondomerne.....

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...