Hop til indhold

Recommended Posts

Hende kineseren,  har jeg osse prøvet, hun har for mange aftaler,.  Hvis man har brugt tiden, siger, skynd dig nu lidt at komme. Syntes ikke det pænt sagt. Men nok om det, hun kan guffe gren og det er frækt at se hendes lille numse op og ned,  når man tager hende bagfra. Hun skriver hun tager 2000 kr, for en hel nat. Oki pris. Er der nogen er jer, som har prøvet det, overvejer det nemlig. Ville lige hører om det er det værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende, der vises i forbindelse med omtalen af hendes mobilitis under forestillingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende, der vises i forbindelse med omtalen af hendes mobilitis under forestillingen.

​Er hun i øvrigt ikke stoppet med det ? :-)

Hun er aldrig forpustet mere, når jeg ringer....*GF*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har truffet en aftale med hende til i morgen - så må vi se om hendes mobilitis er kureret :-)

Super... Hvad tid? "Du pumper, jeg ringer"... He he

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hele natten ,fra kl 22.30,til kl 08, 2000,3 gang sex .

9½ time og kun sex tre gange?
Hvad skal vi så lave resten af tiden? Flette tæer? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne overtale hende til at ordne andre kunder imens man gemmer sig i et andet rum. Derefter kan man hoppe på hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har truffet en aftale med hende til i morgen - så må vi se om hendes mobilitis er kureret :-)

Du melder vel tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du melder vel tilbage?

Du lyder så interesseret at man skulle tro du selv planlægger en overnatning, hvis du kan få udgang fra plejehjemmet og den strenge forstanderinde - men 3 x sex? - er det ikke lige i overkanten for sådan en gammel støder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lyder så interesseret at man skulle tro du selv planlægger en overnatning, hvis du kan få udgang fra plejehjemmet og den strenge forstanderinde - men 3 x sex? - er det ikke lige i overkanten for sådan en gammel støder ;-)

Nej, hende har jeg aldrig været interesseret i. Ikke med den aparte mobiladfærd og usikre sex. Det betyder imidlertid ikke, at jeg vil springe en anmeldelse over, når besøget ligefrem forhåndsmeddeles.

Del dette indlæg


Link til indlæg

link?

der findes jo masser af kineser piger!

Det er faktisk nok dem der er flest af...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk nok dem der er flest af...

Hov, skal du hugge en typisk Drille-Nille replik fra ham? :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Akus

Sjovt at så mange har noget imod hende, jeg er fast gæst hos hende, hun er utrolig sød, og meget givende. Hun giver en perfekt megafransk, og anal stimulering.  En sjælden gang ringer hendes telefon, men hun tager den ikke og sætter den på lydløs, med en stor undskyldning.

Hun giver ikke græsk men har bestemt ikke noget imod lidt "stimulering" har også en skøn fisse, jeg elsker at kneppe hende på kanten af hendes høje seng mens jeg står på gulvet og hun lægger benene op på skulderen.

Måske er jeg forelsket i hende, men skøn er hun :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Akus

Der er vel ikke så mange, der har noget imod hende som sådan. De fleste forbehold går vel på at hun yder sex uden gummi, hvilket også for mig er no-go!

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg

...indtil nu har jeg intet positivt læst om den her kineser....

- sex uden gummi...

- mobilitis...

Tror jeg kigger en anden vej... :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...