Hop til indhold
Friluftsnyderen

Anmeldelser af Liv??

Recommended Posts

Nogle der kan hjælpe mig med nogle links til anmeldelser af liv, og kom ellers frisk med jeres oplevelser af hende?

Jeg har selvfølgelig selv prøvet at søge, men kan ikke finde noget, det kan da næste ikke passe??

 

Hygge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er ikke muligt at søge på ord med tre bogstaver (eller mindre), derfor kan du ikke søge på f.eks. Liv og Bly... :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne gå ind på hendes profil og se hendes debatter og argumenter og hun har sikkert også en profiltekst. og måske skrive en venligt brev til hende på den måde får du dit eget indtryk, det tror jeg er endnu mere værdifuld end at læse anmeldelserne. anmeldelser kan være en god inspiration men giv dig selv den opgave at være detektiv, anmeldelserne burde aldrig stå alene i min verden er det alt for risikofyldt.

måske er hun ikke din type, måske er der akavet kemi måske er hun for neutral for nærværende hvor mærkeligt det end lyder for skør for mærkelig for meget ( det er ikke en kritik af Liv så er det på plads )

Mit klare indtryk er at hun virker sympatisk har aldrig mødt hende men har set nogen af hendes debatter og tråde   

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja, så får du Bly, det var Liv der blev spurgt om...

Ja undskyld. Søg efter "dejlige-liv". Husk anførelsestegn, ellers virker det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liv er en rigtig dejlig empatisk moden, køn og lidt sej kvinde med en slank, lækker krop og den mest faste popo jeg længe har haft fat i. Hun går gerne med i badet, får at starte op med lidt fræk kropskontakt og så giver hun gerne en fræk og pirrende svensker :)

Absolut en oplevelse af de bedre, som du ikke bør snyde dig selv for ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...