No sins 72 Skrevet 18. August, 2015 Er der nogen der har kendskab til en lejlighed/værelse der bliver udlejet på timevis i Randers? Eller er der nogen der seriøst interesseret i at evt. dele udgiften til det?Måske her i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Dele udgifter. Hvad søger du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 18. August, 2015 Dele udgifter med andre der kunne tænke sig et privat sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Hvad skal det bruges til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 18. August, 2015 Hvad skal det bruges til. Besøg af GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Besøg af GP kunne være et bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 18. August, 2015 Besøg af GP øhh nej jeg er kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 18. August, 2015 øhh nej jeg er kvinde Udelukker det ene det andet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 18. August, 2015 Tænk sig der er også kvinder her der ikke er ikke er lyserøde her.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 18. August, 2015 øhh nej jeg er kvinde vidste jeg ikke, siden du ikke er lyserød herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 18. August, 2015 Jeg er IKKE lyserød ... jeg er kvinde. Vi er ikke alle døde, nogle har mænd der er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 18. August, 2015 Ved godt vi ikke er mange her - hvis nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Jeg er IKKE lyserød ... jeg er kvinde. Vi er ikke alle døde, nogle har mænd der er..Det ville have gjort det lettere, hvis du havde udfyldt "Køn" under dine indstillinger: Profile InformationKøn Not Telling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 18. August, 2015 Øhhe ja se på min avatar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Se på min. Jeg har en kvindemås på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. August, 2015 Og jeg en syltet agurk. Er jeg så en grøntsag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Dejligt at brugere af hjemmesiden igen formår at ødelægge en tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 18. August, 2015 Rolig nu Selvfølgelig er der piger herinde, der ikke er lyserøde Håber der kommer nogle seriøse indlæg til trådstarters oplæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. August, 2015 Dejligt at brugere af hjemmesiden igen formår at ødelægge en trådvi et i hyggesnak. Er dine egne indlæg i øvrigt i trådens spor? Aaahammm;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. August, 2015 (edited) Og jeg en syltet agurk. Er jeg så en grøntsagså skal jeg vist lige pudse mine briller... agurk, hvor ? Redigeret 20. August, 2015 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. August, 2015 så skal jeg vist lige pudse mine briller... agurk, hvor ?joe altså. Det var engang en syltet agurk. Så kom en sulten pige og gumlede, check - så var agurken væk:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 20. August, 2015 Hvad pokker AE - har du endeligt fået ryddet op i køleskabet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. August, 2015 Hvad pokker AE - har du endeligt fået ryddet op i køleskabet Det må betyde: gammel sur mand, med ja-hatten på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 altså ts ER du GP eller ønsker du dig et sted, hvor gp'er kan besøge dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg