Hop til indhold
gentle_viking

Anbefalinger til uerfaren fyr

Recommended Posts

Kan du være mere specifik? Hvad er vigtigt for dig? Udseende, alder, skal det være privat eller klinik, etc..

Det første navn der lige faldt mig ind var Trine Tease, men også lidt fordi jeg selv har lyst til at besøge hende igen snart :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke afgørende om det er privat eller klinik. Mht til alder vil jeg sige 25-35 men det er ikke det vigtigste. Jeg foretrækker en naturligt udseende pige med naturlige bryster og et kønt ansigt. Det hjælper selvfølgelig også hvis hun er sød og behagelig at være sammen og ikke har et problem med at man er nervøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke afgørende om det er privat eller klinik. Mht til alder vil jeg sige 25-35 men det er ikke det vigtigste. Jeg foretrækker en naturligt udseende pige med naturlige bryster og et kønt ansigt. Det hjælper selvfølgelig også hvis hun er sød og behagelig at være sammen og ikke har et problem med at man er nervøs.

Jeg kan anbefale Tiffany hos Pussy Galores / Seduction Girls. Hun er sød og erfaren glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale Tiffany hos Pussy Galores / Seduction Girls. Hun er sød og erfaren glædespige.

Æh, manden efterlyste:

 pige med naturlige bryster 

Der kan Tiffany vist ikke være med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Tiffanys bryster er lidt forstørrede, men de ser meget naturlige ud, og hun er meget glad for dem. Og så er der jo hendes kvaliteter i øvrigt, så hun er en ønskepige for en nervøs nybegynder.

Ellers prøv Laura hos Mon-Cherie og Romantica. hun er lidt mindre i størrelse, og meget venlig og blid. (hun elsker at blive slikket i fissen).

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Gentle Viking

Du må MEGET gerne give en anmeldelse her på siden, UANSET hvilkenhvilken hvorhenne og hvilken stjerne du besøger.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal besøge Angelina Angel hos seduction girls så er du solgt held og lykke med ture

Fiskermanden

Der støder man da også på problemet med uægte bryster...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes du skal gå efter de naturlige.

Der gynger det ikke så meget...Med mindre det er i størrelsen DD eller større. og føles dejlig blødt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...