Hop til indhold
M_33

Betaling til en GP

Recommended Posts

Tror i at vi på sigt vil se noget Mobilepay hos alle GP , hvis det overhovedet kommer på tale? at pengene skal ind på en bankkonto ?  

 

jeg ved end ikke om der er nogen som bruger det til betalingsmetode.!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg og Dark har haft det fra en start, sidste år....så jo, det vil brede sig.

det største problem med mobilepay er de mænd der plejer at sige: undskyld, jeg går igen, jeg har glemt at hæve penge...hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg modtager det 

Kan huske da jeg lavede en tråd der fortalte om netop den holdning trådstarter har Der havde mange travlt med at sige at det da var helt almindeligt 

Men det er det så ikke 

Men jeg og mange af mine seriøse kolleger der betaler til staten som vi skal Vi har MP 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jasmin er du altid så fordømmende og slet skjult nedgørende over for andre, eller har jeg bare været uheldig og set det i de tråde jeg færdes i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin er du altid så fordømmende og slet skjult nedgørende over for andre, eller har jeg bare været uheldig og set det i de tråde jeg færdes i?

I betragtning af hvor travlt du har med mig og hvad jeg gør og siger - så må du da lægge det i det jeg skriver som du vil....  

Når du skriver at du er så fabelagtig til at ignorere Trolls og flamers - så burde du da være mirakuløs til at overse brugere du ikke bryder dig om...  men det gælder måske ikke ???

Men siden du ikke kan læse det jeg skriver som det er ment og har så meget imod mig - kan du så ikke bare smide mig på ignorer - så slipper du helt for at se noget som helst

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

@M33 - beklager at din tråd bliver afsporet fordi jeg tillod mig at svare :) 

 

Uanset hvad - så er pointen at du roligt kan regne med at det bliver mere og mere udbredt blandt de seriøse piger

Jeg ved at både Liv og Miza også har det... så kan ikke forestile mig andet end at det ender med at blive helt almindeligt efterhånden som flere og flere vender sig til at bruge det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men jeg og mange af mine seriøse kolleger der betaler til staten som vi skal Vi har MP 

Og det negative, nedgørende og fordømmende fortsætter.

Du er SÅ dygtig haha

@Sandra Dee: det er oplagt, at de GP'er der ikke betaler skat m.v. ikke vil benytte MP dersom deres aktiviteter bliver nemmere at følge for Skat. Dernæst er det velsagtens ikke fordømmende at konstatere, at ikke alle GPer betaler Skat, og at dette er med til at gøre forholdene for de som gør, sværere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

nu er man jo jyde..for at beskytte ens anonymitet visa versa, så foretrækker helt klart kontanter i dette sammenhæng :-)

måske lidt old school, men kontanter ved man nu engang hvad er...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke nogle kunder, der ikke ønsker at betale via MP? Det må kunne ses på et kontoudtog, hvem man har betalt til (er ikke selv MP bruger, så ved ikke, hvordan det registreres).

Er der nogen, der bruger Swipp?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mobil pay og swipp, eller hvad de nu hedder alt sammen, kommer vi til at bruge når vi skal betale noget om vi kan lide det eller ej, det er underordnede. til sidst er der simpelthen ikke andre muligheder vi indoktrineres uden vi rigtig ligger mærker til det, der var en husker ikke hvem der lidt flabet måske og meget kontroversielt kaldte denne form for skjult adfærdsreguleringen for smilende totalitarisme.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror denne betalingsform bliver registeret på en eller anden måde, der er nok nogen hvis de vil og har evne til det går ind og snare om hvem der betalte til hvem. Hvorfor? Fordi man kan men fordi man kan er det ens betydende med at man skal. hvor mange har tænkt efter at have opfundet noget stort og revolutionerende, nu kan vi det men skal vi?

det er vidst meget kompliceret at tænke i de baner kan og skal? og det mit i mellem fordi andre gør det og andre siger og dette igen = en norm. sådan er det bare. jeg tænker hellere ikke over at jeg er blevet tvunget til netbank eller giver 40% af min løn til skat, jeg gør det bare. eller betaler til en forsikring hvor jeg måske aldrig nogensinde gør nytte af den, det gør jeg bare for hvad nu hvis. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror denne betalingsform bliver registeret på en eller anden måde, der er nok nogen hvis de vil og har evne til det går ind og snare om hvem der betalte til hvem. Hvorfor? Fordi man kan men fordi man kan er det ens betydende med at man skal. hvor mange har tænkt efter at have opfundet noget stort og revolutionerende, nu kan vi det men skal vi?

det er vidst meget kompliceret at tænke i de baner kan og skal? og det mit i mellem fordi andre gør det og andre siger og dette igen = en norm. sådan er det bare. jeg tænker hellere ikke over at jeg er blevet tvunget til netbank eller giver 40% af min løn til skat, jeg gør det bare. eller betaler til en forsikring hvor jeg måske aldrig nogensinde gør nytte af den, det gør jeg bare for hvad nu hvis. 

 

Tænkte ikke så meget på udenforstående, der kan skaffe sig adgang, men hvis man har en fælles konto i familien, kan det give anledning til spørgsmål og forklaringsproblemer, hvis man har overført et større beløb til et ukendt telefonnummer - eller der måske optræder et navn på modtageren på kontoudtoget. På Mit kontoudtog kan jeg se, hvem der har overført penge til mig via Swipp. Jeg har endnu ikke prøvet at betale ad den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg modtager det 

Kan huske da jeg lavede en tråd der fortalte om netop den holdning trådstarter har Der havde mange travlt med at sige at det da var helt almindeligt 

Men det er det så ikke 

Men jeg og mange af mine seriøse kolleger der betaler til staten som vi skal Vi har MP 

Man kan sagtens snyde med de indtægter der ind kommer ind og glemme at opgive det hele af det man får i kontanter selvom man har mobilpay. Hvis en pige ikke har mobilpay så kan hun da også stadig opgive det hun skal.

Mange danske piger er registreret og opgiver indtægter, virker det til hvis man skal tro deres udsagn og indlæg, men fordi man har mobilpay giver det ikke mig en sikkerhed for at alt er ok og alt opgives. En pige kan sagtens snyde med de indtægter der kommer ind med sedler selvom hun har mobilpay. Men det giver da en større sikkerhed for at hun er registreret, men det er ikke lig med at alt er i skønneste orden hos hende og at der betales det der skal til staten, som Jasmin påstår.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin er du altid så fordømmende og slet skjult nedgørende over for andre, eller har jeg bare været uheldig og set det i de tråde jeg færdes i?

Af hensyn til andre skriver jeg det lige her i tråden: Det der er en diskussion I kan tage på PM - den har intet med tråden at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af hensyn til andre skriver jeg det lige her i tråden: Det der er en diskussion I kan tage på PM - den har intet med tråden at gøre.

ha, ha. Hvor skulle du ellers skrive? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good one!

Suk, siden der er flere lidt langsomme: I PM selvfølgelig. Det er jo ikke superbegavet af mig at fortsætte med personfnidder i tråden, når jeg beklager mig over personfnidder i tråden. Beklager dette forhåbentigt sidste indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suk, siden der er flere lidt langsomme: I PM selvfølgelig. Det er jo ikke superbegavet af mig at fortsætte med personfnidder i tråden, når jeg beklager mig over personfnidder i tråden. Beklager dette forhåbentigt sidste indlæg.

:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@M33 - beklager at din tråd bliver afsporet fordi jeg tillod mig at svare :) 

 

Uanset hvad - så er pointen at du roligt kan regne med at det bliver mere og mere udbredt blandt de seriøse piger

Jeg ved at både Liv og Miza også har det... så kan ikke forestile mig andet end at det ender med at blive helt almindeligt efterhånden som flere og flere vender sig til at bruge det :) 

Mener du seriøst at kriteriet for at være seriøs Glædespige/luder er om man har mobilepay eller ikke??? Det er skisme gået min næse forbi at Danske Bank har en finger med i prostitutionsbranchen....!!!;) Må hellere spørge min rådgiver næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du seriøst at kriteriet for at være seriøs Glædespige/luder er om man har mobilepay eller ikke??? Det er skisme gået min næse forbi at Danske Bank har en finger med i prostitutionsbranchen....!!!;) Må hellere spørge min rådgiver næste gang.

KriteriET.... som i det singulært eneste kriterie for seriøsitet... nej

ET kriterie - som i en medvirkende faktor til at man kan anses som værende professionel i det man foretager sig fordi man modtager betaling der kan spores af told og skat og derfor er noget man tjener hvidt.... ja 

Uanset hvordan vi vender og drejer det er der vel alt andet lige mest respekt om IKKE at fuppe told og skat.... eller hvad?

Om det er MP eller swipp eller whatever.... who cares...  

Hvordan du blander din bank ind i hvad du foretager dig - det må du selv finde ud af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...