Hop til indhold
mr.wood

Hvor blev Melina af??

Recommended Posts

Hey alle sammen, håber I kan hjælpe mig!

Jeg var lykkelig gæst hos Melina, der sidst holdt til hos Pussy Galores. Jeg har været på backpacking i en måned hvor jeg utallige gange har glædet mig til at komme hjem og besøge den dejlige Melina, men da jeg kommer hjem er hun til min store overraskelse holdt op på PG! Det er ihvertfald den besked jeg får af telefondamen.
   Sagen er at jeg efterhånden har oplevet nogle gange, at når jeg finder en sød glædespige hvor kemien, sexen og fysikken går op i en højere enhed, så stopper hun brat i branchen kort efter; og inden jeg tog på min vandretur, snakkede jeg med Melina om netop dette, hvor hun siger til mig at hun ingen planer har om at forlade branchen!

Så den her går ud til jer andre af Melinas stamgæster, der måske kan give mig lidt afklaring om hun virkelig er stoppet eller om hun har skiftet lokation eller bare er på ferie? :)
På forhånd tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Et helt vildt gæt: der er en Melina hos Seduction Girls, som måske er den, du søger - det passer i hvert fald og måske meget godt med alderen...

Jeg har mødt Melina på Pussy Galores, men ikke været sammen med hende - hun løb forvildet rundt og forsøgte at få begge ender til at nå sammen på et tidspunkt for et par måneder siden, da jeg forsøgte at få en aftale med Lærke (hvilket imidlertid ikke lykkedes, idet Lærke pludselig måtte tage hjem).

Da jeg således har set omtalte dame, men af tidsmæssige og logistiske årsager måtte takke nej, da hun tilbød sig i stedet for Lærke, vurderer jeg, at alderen måske passer med hende hos Seduction Girls - men som sagt et vildt gæt.

Måske var det værd at undersøge... ;-)

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marqui, hun har tidligere været hos Romantica, inden hun skiftede over til Pussy Galores, men jeg kan ikke se at nogen af deres nuværende pigers oplysninger skulle passe med Melinas, så det tyder desværre ikke som om at hun er skiftet tilbage. Det havde ellers været dejlig nemt!

Og ja, Melina fra  SG kunne godt lyde som Melina fra PG på oplysningerne - det er praktisk talt kun en bryststørrelse der skiller dem ad! Men jeg er også ret sikker på at have set at de begge har været aktive samtidig, så det ikke kunne være den samme, som vi også lige fik bekræftet :) Når det så er sagt, virker hun skam som et besøg værd alligevel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...