Hop til indhold
mrmystiic

Louise19 En af de små prinsesser

Recommended Posts

tragisk love story :wink:

alle er jo egentlig glade, mrmystic er så glad for sin oplevelse at han booker en tur med louise igen og chaufføren totalwild svare da også pænt og ærligt tilbage. Inden han skyder sidste sætning af med "truslen", har han siddet og tænkt for meget over om mrmystic mon kunne finde på og prøve på noget. Pga chaufførens bekymring til louise og hans tætte relation, vil han blot slå det helt på plads at der ikke skal prøves på noget. Dette kom så ret uheldigt ud..

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Læs side 1 igen. 

Jeg anskueliggør bare, hvor let det er at gå fejl af hinanden. Her var det dig der skrev uklart.

Jeg taler om at han bør skrive pænt til kunderne eller lade vær med at skrive til dem hvis han ikke kan det,

Vi to kan godt blive enige om det. Ikke at svare på irrelevante henvendelser, ligesom Bly skriver hun har valgt. Men man skal jo kommunikere for at indgå aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

prøv og hør her okay. der står hvad vi tilbyder i vores annonce og hvad vi ikke er til, jeg er feks ikke til anal og sprøjt i mig. men alligevel spørg folk selvom det står i annoncen. det er tyder bare på i ikke læser den og ikke respekter det som vi ikke vil. 

For få uger siden var du heller ikke til sex uden gummi, men det er du nu, så det er vel meget naturligt at folk spørger om anal og creampie også kommer med på menuen snart. Men det var nu ikke de ydelser jeg spurgte efter, og så er det iøvrigt ganske normalt i denne branche at der tilbydes ting, som ikke står på den officielle menu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er svært ikke at få den mistanke at totalwild er personen der skriver i Louise19s navn. ;) 

Ingen  brug af store bogstaver overhovedet i deres indlæg ;)

 

Tyv tror hver mand stjæler. Hvis du har mistanke om at det er samme person bag begge profiler, så bør du bruge anmelde knappen i steddet for at lufte dine mistanker her. Personligt tvivler er på at det er samme person bag begge profiler. Dertil er der for stor forskel på sproget, og her tænker jeg mest på stave fejl og sætnings opbygning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tragisk love story :wink:

alle er jo egentlig glade, mrmystic er så glad for sin oplevelse at han booker en tur med louise igen og chaufføren totalwild svare da også pænt og ærligt tilbage. Inden han skyder sidste sætning af med "truslen", har han siddet og tænkt for meget over om mrmystic mon kunne finde på og prøve på noget. Pga chaufførens bekymring til louise og hans tætte relation, vil han blot slå det helt på plads at der ikke skal prøves på noget. Dette kom så ret uheldigt ud..

 

Problemet er ikke så meget at der kommer en enkelt "trussel". Det sker for tid til anden for alle. Problemet er at når først totalwild er kommet ind i den rille, så fortsætter han i den rille, ligegyldigt hvad man skriver til ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Totalwild og Louise19 er øjensynligt én og samme person, som nu har fået en tænkepause. Så han kan ikke svare igen i denne tråd.

-Ledvogter

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

vi kan nogen gange godt forhandle lidt ned . men rigtig mange af jer tror vi er til halv pris.

"Det er faste priser og de er ikke til forhandling!"
https://annoncelight.dk/showad/187720

prøv og hør her okay. der står hvad vi tilbyder i vores annonce og hvad vi ikke er til, jeg er feks ikke til anal og sprøjt i mig. men alligevel spørg folk selvom det står i annoncen. det er tyder bare på i ikke læser den og ikke respekter det som vi ikke vil. 

"Jeg tager ikke analt!!" 
https://annoncelight.dk/showad/187720

... der er meget lidt her i verden der ikke er til forhandling, så det nytter ikke at blive fornærmet. Du viser jo selv med ovenstående at det giver mening at spørge. Når du skriver at prisen er fast er det ikke reelt og du er så fornærmet over at folk ikke acceptere resten af det der står som værende udenfor diskussion. At det så er usandsynlig dumt at skrive at prisen kan forhandles ned er en anden ting der kommer til at bide dig i røven.

Off topic: Det er altså dumt at udgive sig for at være Louise når du har så let genkendelig en skrivestil.

Redigeret af thomasonly64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilbyde gratis kommunikationskurser til pigerne+chauffør, på dansk, fransk og svensk :D:P

Også svensk og fransk til chaufføren, Nille? *G*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske de piger ikke aner noget om denne tråd?

Totalwild er en klassisk manipulerende rufferstodder....

Lige som ham med GB's i Århus, der diskede op med det ene naive pigebarn efter det andet...

Rusker han i øvrigt ikke tremmer nu?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ham der har skrevet annonceteksten, så vidt jeg kan se.

Uden tvivl .. Det ligner udpræget den samme skrivestil!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg troede dette var en anmeldelses tråd, og ikke en tråd med formål at mobbe en person som er i karantæne. Jeg synes det er specielt sørgeligt at se at den moderator, som har udelt karantænen deltager i debattet, om netop det emne, som var grund til karantænen. Hvis totalwild ikke kommer tilbage, så forstår jeg ham udemærket. Han har hans særheder, men det er ingen grund til at mobbe ham.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det kan der være noget - lad os tildele Ledvogter et gult kort

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ærligt at erkende jeg er ikke engang helt sikker på det er totalwild som har skrevet for Louise måske de bare har oprettet sig fra samme ip og det gør så at ledvogter tror at det er de samme ik at jeg ved det?

Altså eneste formål jeg ville ha med den her tråd var at han som person begyndte at tænke sig om når han skriver tilbage til kunderne(os)

Det tror jeg faktisk også han har fået nu, da tråden netop tog snowball effekten så tror jeg de fandt ud af det ik er enkle folk som syntes hans skrive stil har været for dårlig men mange så håber da han får ændret sin fremgangs med metode endelig mest af alt for pigerne da det jo nok desværre som altid er dem det går udover 

God søndag 

 

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.jeg synes faktisk at denne tråd skal lukkes,da jeg ikke synes det er ok at skrive om en der ikke har muliglighed for at forsvare sig selv pga han er udelukket.totalt Wild er måske en slem pimp men vi ved det jo ikke.efter anmelderne på GB at dømme var alle jo tilfredse.så ville egentlig bare mene at denne tråd skulle låses.bare min ydmyge mening hilsen Henrik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.jeg synes faktisk at denne tråd skal lukkes,da jeg ikke synes det er ok at skrive om en der ikke har muliglighed for at forsvare sig selv pga han er udelukket.totalt Wild er måske en slem pimp men vi ved det jo ikke.efter anmelderne på GB at dømme var alle jo tilfredse.så ville egentlig bare mene at denne tråd skulle låses.bare min ydmyge mening hilsen Henrik.

Han har jo kun fået 1 mdr. karantæne, så han har jo mulighed for at komme tilbage og forsvare sig. Med det i mente, synes jeg ikke det er ok at låse tråden, for så har han jo netop ikke mulighed for at forsvare sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal ærligt at erkende jeg er ikke engang helt sikker på det er totalwild som har skrevet for Louise måske de bare har oprettet sig fra samme ip og det gør så at ledvogter tror at det er de samme ik at jeg ved det?

Jeg er også langt fra sikker på at det er Totalwild, som er skribent i begge profiler. Dertil synes jeg der er for stor forskel, når man ser på stavefejl og sætnings opbygning. Jeg medgiver gerne der er nogle træk i skrivestilen, som går igen begge stedder, men jeg synes også at der er en del basale træk og formuleringer, som er forskellige. At ledvogter så efterfølgende deltager i debatten om netop skrive stilen, gør mig ikke mere tryg ved at det var en fair karantæne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair karantæne eller ej, det tilkommer faktisk ikke os brugere at bedømme. Modsat gængs opfattelse, så er et forum som dette, selvom der er højt til loftet, ikke et demokrati.

Admin ejer forummet, og sætter de regler som det benyttes efter. Admin udpeger moderatorer, som skal sørge for at disse regler overholdes. Hvis en moderator anser der sker brud på reglerne, har moderatoren visse sanktionsmuligheder, som kan benyttes. Jeg gætter på at moderatorerne herinde snakker sammen omkring de forskellige sager der opstår, og når der er konsensus hos dem om at der er foregået et brud på de regler som forummet har, så bliver der uddelt en sanktion i form af karantæne eller udelukkelse. 

Jeg vil også tro, at folk der er blevet sanktioneret, har mulighed for at appellere denne afgørelse, til moderator gruppen/admin, via PB eller email - Og selv hvis denne mulighed ikke forefindes, så er det stadig i overenstemmelse med de regler som der nu engang er opsat for brugen af Eroguide. Igen, Admin ejer sitet, han bestemmer hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt, og udpeger dem han anser kan sørge for at reglerne overholdes, til moderatorer. 

Så alt hvad andre udenforstående for en aktuel sag måtte mene, er faktisk helt uden relevans. 

Det gamle ordsprog : "Kan man ikke lide lugten i bageriet..." er den eneste mulighed vi har, som brugere af sitet, såfremt man ikke er enige med en afgørelse på en sag på forummet. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fair karantæne eller ej, det tilkommer faktisk ikke os brugere at bedømme. Modsat gængs opfattelse, så er et forum som dette, selvom der er højt til loftet, ikke et demokrati.

Admin ejer forummet, og sætter de regler som det benyttes efter. Admin udpeger moderatorer, som skal sørge for at disse regler overholdes. Hvis en moderator anser der sker brud på reglerne, har moderatoren visse sanktionsmuligheder, som kan benyttes. Jeg gætter på at moderatorerne herinde snakker sammen omkring de forskellige sager der opstår, og når der er konsensus hos dem om at der er foregået et brud på de regler som forummet har, så bliver der uddelt en sanktion i form af karantæne eller udelukkelse. 

Jeg vil også tro, at folk der er blevet sanktioneret, har mulighed for at appellere denne afgørelse, til moderator gruppen/admin, via PB eller email - Og selv hvis denne mulighed ikke forefindes, så er det stadig i overenstemmelse med de regler som der nu engang er opsat for brugen af Eroguide. Igen, Admin ejer sitet, han bestemmer hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt, og udpeger dem han anser kan sørge for at reglerne overholdes, til moderatorer. 

Så alt hvad andre udenforstående for en aktuel sag måtte mene, er faktisk helt uden relevans. 

Det gamle ordsprog : "Kan man ikke lide lugten i bageriet..." er den eneste mulighed vi har, som brugere af sitet, såfremt man ikke er enige med en afgørelse på en sag på forummet. 

Så du mener ikke det er tilladt at stille spørgsmål ved kendelser som man finder tvivlsomme, og at det er helt ok at den person som optræder som dommer, også deltager aktivt i diskutioner om det emne han skal dømme i?

Verden står ikke stille. Reglsættet bliver ind i mellem opdateret, når der opstår situationer, hvor man opdager nogle uhensigtmæssigheder ved det eksisterende reglsæt. Jeg kan virkelig ikke se noget ondt i at man diskuter en kendelse som man finder tvivlsom og uretfærdig. Det hjælper også moderator teamet til at se i hvilken retning holdning blandt deres bruger går.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Hej alle venner (håber jeg !)

Vi skal helst have en ende på den her snak. Og det må gerne være en pæn ende (altså ikke ligesom i røven !)

Vil I høre et konstruktivt forslag eller ?

De to piger, de duer (det er helt sikkert. Det er der indtil flere liderlige stoddere som mig selv, sagde hunden, der kan skrive under på).

Om pimpen duer, det må komme an på en prøve ...

´Så jeg foreslår, i al min visdom (og naivitet naturligvis), at pimpen får chancen for at vise sit mod, mandshjerte og duelighed naturligvis og så indkalder til er ordentligt GP !

Det skal være GRATIS for alle dem, som har følt sig forulempet, andstødt, provokeret, pisset på osv osv. i denne tråd.

Vi taler her om et mega knepperi kære venner, hvor hverken pige et eller to, kan gå derfra ....

Så skal jeg love jer for, at luften er renset og alle igen ser klart !

Hvad siger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal pigerne levere gratisydelser fordi "pimp'en" skal overbevise??
Arrrhj - så må et bedre forslag være, at pimpen giver afkald på sin del - og den kan du/i så spare. Pigerne skal vel ikke "snydes"  ;-)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Pigerne har selv valgt pimpen, håber jeg.

Alle er i samme båd. Så er verden skruet sammen, desværre.

Indledningsvist skrev jeg at det var i min naivitet, at jeg kom med et forslag. Det var sådan ment og beskrevet.

Denne tråd viser med alt ønskelig tydelighed, hvordan en affære kan ekskallere. Hvis ikke det skal blive ved sådan, må det have en ende ...

Så mit forslag står hen og er klar til at blive ført ud i livet, hvis det er det man vil !

For min skyld kan I blive i samme rille, uden at nogen kommer videre ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...