Hop til indhold
Nihil

Daniella og jeg, en mandag morgen

Recommended Posts

En mandag morgen blues stemning mellem ørerne, er et fortrinligt incitament til, at drages af at drages, med feminint selskab i mente.  Solen stod allerede højt denne morgen, varmen var klistrende intens og imens jeg, i forventning om en stund med en skønhedens manifestation, var overraskende ramt af nervøsitetens luner, kunne jeg dog ikke frasige mig denne mulighed for, at bade mig i ungdommens kilde.

Nuvel, man higer og søger, man tager tiltag og rammer både plet og til tider misser man, sådan gevaldigt. Jeg var da af den overbevisning, at dette ville være en af de mere sikre oplevelser, af den slags hvori sødme og de frækkerier, man nu engang bliver sat tilbage af, findes. Jo sveden fra panden og sydover, da jeg befandt mig i den by, Esbjerg, hvor aftalen var sat, ikke bare svedig af sommersolens påtrængenhed, men i lige så høj grad, af den uventede følelse af nervøsitet. At jeg så var på gåben og havde en kende travlt, var jo på ingen måder behjælpelig, når det kom til, at bevare køligheden på øverste etage. Jeg er ikke en novice i dette univers, dog vedkender jeg at denne kvinde, der jo er af den yngre udgave, gjorde mig kantet og ikke i sædvanlig overbevisende stil entrerede jeg på adressen hvor seancen skulle finde sted.

En smukkert åbnede døren for mig. Kejtet og ikke med det fulde overblik, fik jeg sådan næsten på en gang taget skoene af og fundet de aftalte sedler frem. Der gik faktisk en rum tid, inden jeg følte mig helt veltilpas må jeg erkende. Vi forsøgte nok, at finde hinanden sådan verbalt, og siden kropsligt. Sådan er det nu engang når man(læs – jeg ), har en første aftale med en glædespige. Det var en times fint samvær, pigen er jo smuk og efter vi havde lagt de største, hæmninger i samtalen, følte jeg mig mere tilpas. Hun er yngre jo, end de jeg normalt frekventerer, og det sammen med min nervøsitet, gjorde nok, at det ikke var min bedste omgang nogensinde. Jeg slappede nok først sådan helt af henad slutningen af daten. Nå, men sådan er det når man bevæger sig ud på eventyrlige afveje, og jo der var pik i mund, pik i fisse, osv.  

Den blues var væk da jeg forlod Esbjerg, jeg føler ikke jeg drages, af andet end netop at drages, dog formoder jeg, at en date nummer to ville blive endnu mere interessant og vedkommende. Så udelukke omgang to vil jeg ikke. For Daniella har pakken, udseendet og et dejligt humør, skarpe bemærkninger og mon ikke det kunne gøres bedre herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en næsten helt poetisk anmeldelse, der bare swinger.

Daniella er helt fantastisk suveræn som det første besøg, og du har sikkert fået mere blod på tanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...