Hop til indhold
KnaldeBriks

Advarsel: sutter sluger og sutter ren (Annoncelight: "Sutter fremmede idag")

Recommended Posts

Nå, er den annonce nu aktiv igen?

Den har ellers været oppe at vende på boardet nogle gange efterhånden.

Prøv søgefunktionen, så er der mere at læse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag kan tilføje at annoncøren også har en Tinder-profil til at hverve kunder med :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at vælge sprækken for B-post, den tager lidt længere tid ....

det mest underholdende er at der skal sendes billede inden.... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet med hende eller ham ved ikke kom forbi som aftalt startede med at stikke puklen ind af brevsprækken hun suttede dejligt så ville hun have penge fik 500 kr som aftalt igennem brevsprækken og hun gik i gang med at suttede min pil gennem brevsprækken men da jeg er høj var det meget anstrengende at stå på tær fik krampe i benene så jeg måtte stoppe prøvede at få hende til  at åbne døren uden held men forgæves så sendte jeg SMS til hende og til sidst åbnede hun døren da sad hun på gnæ i gstreng trusser og paryk hun var sort jeg kom i hendes mund og gik ud igen med et smil på ved ikke om det var en q eller mand der var meget mørkt men fuck hun gjorde det godt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Har prøvet med hende eller ham ved ikke kom forbi som aftalt startede med at stikke puklen ind af brevsprækken hun suttede dejligt så ville hun have penge fik 500 kr som aftalt igennem brevsprækken og hun gik i gang med at suttede min pil gennem brevsprækken men da jeg er høj var det meget anstrengende at stå på tær fik krampe i benene så jeg måtte stoppe prøvede at få hende til  at åbne døren uden held men forgæves så sendte jeg SMS til hende og til sidst åbnede hun døren da sad hun på gnæ i gstreng trusser og paryk hun var sort jeg kom i hendes mund og gik ud igen med et smil på ved ikke om det var en q eller mand der var meget mørkt men fuck hun gjorde det godt

 

 

Fantastisk (morsom) oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

ubeskriveligt morsomt...! Det viser kun en brækdel af hvad vi mænd er i stand til når lillehjerne for lov at tænke hahahha

Jeg giver min største respekt for de der har gennemført og gjort det, kan slet ikke forholde mig til at stå i en trappeopgang og knalde en dør :o

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 500kr kan man ligge i en behagelig, ren seng i fine, diskrete omgivelser og få et dejligt blow af en synlig  smuk, ung gudinde iført lækkert lingerie.

Der er et eller andet ved prismodellen i dette brevsprække-blow som ikke rigtigt holder i mit verdenssyn. Kun hvis man tænder på den slags abstrakte scenarier. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 500kr kan man ligge i en behagelig, ren seng i fine, diskrete omgivelser og få et dejligt blow af en synlig  smuk, ung gudinde iført lækkert lingerie.

Der er et eller andet ved prismodellen i dette brevsprække-blow som ikke rigtigt holder i mit verdenssyn. Kun hvis man tænder på den slags abstrakte scenarier. :)

Netop ...du siger det selv....hvis man netop tænder på den slags...sådan virker seksualitet også...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår bare ikke hvordan man får den ud igen.   Det kan da ikke være en fjederbelastet brevsprække. Er heller ikke sikker på hvordan jeg ville reagere, hvis jeg kom ud i gangen fordi jeg troede der var post, men der bare hang et lem, ved bare det ikke var munden jeg ville bruge;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Det ER en mand.

2) Han reklamere som kvinde på Annoncelight, hvilket jeg har anmeldt flere gange uden der sker noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår bare ikke hvordan man får den ud igen.   Det kan da ikke være en fjederbelastet brevsprække. Er heller ikke sikker på hvordan jeg ville reagere, hvis jeg kom ud i gangen fordi jeg troede der var post, men der bare hang et lem, ved bare det ikke var munden jeg ville bruge;-)

Brevsprækken kan jo være præpareret: fjederen taget ud eller med lås, udskæringen forsynet med noget blødt  - et tip til en forbedret udgave, kunne være at anbringe brevsprækken lodret, så den ligesom passede til personer af forskellig højde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Har prøvet med hende eller ham ved ikke kom forbi som aftalt startede med at stikke puklen ind af brevsprækken hun suttede dejligt så ville hun have penge fik 500 kr som aftalt igennem brevsprækken og hun gik i gang med at suttede min pil gennem brevsprækken men da jeg er høj var det meget anstrengende at stå på tær fik krampe i benene så jeg måtte stoppe prøvede at få hende til  at åbne døren uden held men forgæves så sendte jeg SMS til hende og til sidst åbnede hun døren da sad hun på gnæ i gstreng trusser og paryk hun var sort jeg kom i hendes mund og gik ud igen med et smil på ved ikke om det var en q eller mand der var meget mørkt men fuck hun gjorde det godt

 

 

lyder som om brevsprække fyren har fået profil herinde, for at få flere kunder ;-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hahahahahahahahahahahahahahahaha!! Lige det her havde jeg sgu aldrig gjort - ville være overbevist om at der står en stodder med en skarpsleben krumsabel på den anden side af døren. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan  ikke undslippe det mentale billede af at stå ude på trappe opgangen med maven til døren. Vinker til de forbi passerende på vej op eller ned af trappen. "Godaften, Fru Larsen, Dejligt vejr idag." måske har man smartphonen fremme og surfer lidt på nettet. hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet med hende eller ham ved ikke kom forbi som aftalt startede med at stikke puklen ind af brevsprækken hun suttede dejligt så ville hun have penge fik 500 kr som aftalt igennem brevsprækken og hun gik i gang med at suttede min pil gennem brevsprækken men da jeg er høj var det meget anstrengende at stå på tær fik krampe i benene så jeg måtte stoppe prøvede at få hende til  at åbne døren uden held men forgæves så sendte jeg SMS til hende og til sidst åbnede hun døren da sad hun på gnæ i gstreng trusser og paryk hun var sort jeg kom i hendes mund og gik ud igen med et smil på ved ikke om det var en q eller mand der var meget mørkt men fuck hun gjorde det godt

 

 

Du skriver "men da jeg er høj var det meget anstrengende at stå på tær" når nu du er høj, hvorfor står du så på tæer for at ramme brevsprækken.

er kun nysgerrig fordi hele historien du fortæller, hænger sammen med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...