Hop til indhold
Breakdancingcat

Advarsel! - Søger idag indtil kl 15, annoncelight

Recommended Posts

Hey folkens! 

 

Jeg har skrevet lidt med denne pige.... alt det hun skriver giver mig dårlige fornemmelser, at man enten vil blive udleveret/afpresset/rullet...

Pigen udlever et fake billede efter man har udleveret personlige info, 

men måske er der andre som ved noget jeg ikke gør?

 

Det skal dog siges at "pigen" virker troværdig, fordi hun kun skriver på meget skæve tidspunkter (06:24....23:22....16:43) 

 

https://annoncelight.dk/showad/181342 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indsætter lige hendes tekst:

Søger idag indtil kl 15

København

160-55-24 år sutter sluger hos mig for 500kr fra nu indtil 15hos mig på Amager. 21305225 Sender FOTO retur når jeg har fået af dig

 

 

 

Hvornår er fra nu af? - hvis nu man kommer kl. 12 - så er det sgu lidt langt tid at få suttet i 3 timer - men det er da OK til prisen, hvis ellers hun ser bare nogenlunde ud ;-)

Og man behøver vel heller ikke sende foto eller se et billede af hende først for at møde op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en fyr der sutter gennem brevsprække eller du skal ha blindfold på og må ikke røre ham ;)

ps har dog ikke selv prøvet og skal heller ikke.

​Kom nu. Du kunne godt tag en for holdet.:smile:

Ps. ironi kan forekomme.

God weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kom nu. Du kunne godt tag en for holdet.:smile:

Ps. ironi kan forekomme.

God weekend til alle

Det ved jeg der er andre der har gjort tidligere ;) 

Du kan jo prøve at skrive. Lur mig om det ikke er gennem brevsprækken eller hvor du skal sidde blindfolded og ikke må røre eller se ham fordi man skal tro det er en hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er ihvertfald en anmeldelse:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/19768-brevsprække-blowjob-på-amager/#comment-144036

Indsætter lige teksten fra annoncen Louie linker til:

Hej Søde. Vi er et par som elsker at sutte på store tissemænd. Vi,parret består af en høj slank sygeplejerske + en sygeplejersketrans. Begge vil elske at sutte på din store tissemand uden gummi, så de rigtig kan smage dig. Besøget foregår under 100% diskretion og anonymitet og vi mener 100% diskretion og anonymitet. Har du lyst,ring til os på 51294534.
OBS: Vi svarer ikke sms.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Her er ihvertfald en anmeldelse:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/19768-brevsprække-blowjob-på-amager/#comment-144036

Indsætter lige teksten fra annoncen Louie linker til:

Hej Søde. Vi er et par som elsker at sutte på store tissemænd. Vi,parret består af en høj slank sygeplejerske + en sygeplejersketrans. Begge vil elske at sutte på din store tissemand uden gummi, så de rigtig kan smage dig. Besøget foregår under 100% diskretion og anonymitet og vi mener 100% diskretion og anonymitet. Har du lyst,ring til os på 51294534.
OBS: Vi svarer ikke sms.

​Er der ikke noget med de KUN er for pikke over 20cm?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er der ikke noget med de KUN er for pikke over 20cm?

Der er vist mere noget med at "de" kun er en person ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...