Hop til indhold
Administrator

Eroguide.dk og Annoncelight.dk går sammen

Recommended Posts

Eroguide.dk og Annoncelight.dk har igennem længere tid haft et godt samarbejde, hvilket resulterede i, at de to sider gik sammen om at bygge og lancere en fælles sexshop, Voksen.dk, som efter planen lanceres i løbet af de næste 14 dage.

Samarbejdet har været frugtbart, og da Eroguide.dk og Annoncelight.dk henvender sig til cirka samme segment, har vi tit snakket om, hvordan vi kan hjælpe hinanden til at skabe de bedste oplevelser for vores besøgende. I løbet af sommeren har vi intensiveret snakken om, hvordan vi kan hjælpe hinanden, og vores overbevisning er, at det bedste, vi kan gøre for alle parter, er at skabe et endnu tættere samarbejde.

Praktisk betyder det udbyggede samarbejde ikke noget for de to sider. De bliver ved med at fungere, som de gør nu. Kenni, der er administrator på Eroguide.dk, bliver den daglige administrator på begge sider, og det er ham, der kommer til at udstikke de fremtidige retningslinjer for, hvor siderne skal bevæge sig hen. Vi håber på, at vores brugere på både Eroguide.dk og Annoncelight.dk vil tage del i denne udvikling og sørge for at fortælle os, hvilke funktioner, I mener, der mangler på vores sider. Vores mål er entydigt at skabe to endnu bedre produkter, end vi har nu, og det tror vi på, at vi gør bedre sammen end hver for sig.

Med samarbejdet får vi også lidt flere kræfter at spille med. Så snart Voksen.dk bliver lanceret, så frigøres der udviklingskræfter til både Eroguide.dk og Annoncelight.dk. Der vil således være et fire-mands-team, der kan være med til at udvikle siderne både teknisk og grafisk. Vi håber, at I tager godt imod samarbejdet, og fortæller os, hvis vi gør noget forkert. Kun i samarbejde med brugerne kan vi skabe et godt produkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det være en ide at nedlægge Eroguides eget annonceforum, for i stedet at integrere Annoncelight.dk som forum for annoncering på Eroguide.dk?

På den måde implementeres de muligheder, der er for både gratis og betalt annoncering på Annoncelight, også på Eroguide.dk

Annoncelight.dk skal stadig samtidig være et selvstændigt domæne, som man kan komme ind på uden først at skulle åbne Eroguide.dk

Ved på begge sites at linke til hinanden, vil Eroguide.dk kunne virke som et socialt medie for købesex i direkte forlængelse af annoncørernes annoncering på Annoncelight.dk

Måske det også vil kunne fremme at flere branche aktører, som endnu ikke er oprettet som brugere på Eroguide.dk, som i dag kun bruger Annoncelight og andre platforme, de vil oprette sig som brugere på Eroguide.dk, de på sigt kan blive stabile annoncører på det fælles Eroguide.dk/Annoncelight.dk

Mon ikke også mere af den trafik som i dag alene finder vej til Annoncelight.dk, på denne måde også vil finde vej til Eroguide.dk, og omvendt, sådan at begge platforme samlet vil kunne generere en øget trafik.

PS

Bær gerne over med at jeg indenfor den ene time vi har til at foretage rettelser, har tilføjet indlægget yderligere indhold, og ikke kun har foretaget korrektur rettelser, sådan  som jeg plejer at nøjes med efter at jeg har oprettet et nyt indlæg.

Jeg har ikke omskrevet indlægget, sådan som det vistnok var hensigten at begrænse muligheden for, dengang det blev indført at vi kun har 1 time til at rette i et indlæg :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om jeg er den eneste der syntes at efter I lavede det nye herinde,- så blevet utroligt svært at skrive indlæg.. Ved ikke om det er min pc eller hvad der er galt ?.. Men sidder ofte og må vente 15-20 sekunder , hvergang jeg skal springe i en tekst og feks bare sætte et komma...

Ved ikke om det er de typiske begynderfejl der ofte er når der indføres noget nyt... Og håber da de ting bliver rettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ved ikke om jeg er den eneste der syntes at efter I lavede det nye herinde,- så blevet utroligt svært at skrive indlæg.. Ved ikke om det er min pc eller hvad der er galt ?.. Men sidder ofte og må vente 15-20 sekunder , hvergang jeg skal springe i en tekst og feks bare sætte et komma...

Ved ikke om det er de typiske begynderfejl der ofte er når der indføres noget nyt... Og håber da de ting bliver rettet.

Det funker helt perfekt fra min - så det er nok noget med indstillinger netforbindelse eller "virus" - eller bruger du en gl browser? jeg bruger mozzilla firefox prøv evt den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ved ikke om jeg er den eneste der syntes at efter I lavede det nye herinde,- så blevet utroligt svært at skrive indlæg.. Ved ikke om det er min pc eller hvad der er galt ?.. Men sidder ofte og må vente 15-20 sekunder , hvergang jeg skal springe i en tekst og feks bare sætte et komma...

Ved ikke om det er de typiske begynderfejl der ofte er når der indføres noget nyt... Og håber da de ting bliver rettet.

Det har nu ikke noget med Annoncelight at gøre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg spørger, og det har jo ikke nogen bærekraft på noget andet end min egen nysgerrighed:

Annoncelight var jo oprindeligt forbundet med Venuslogen. Thomas solgte så Venuslogen, arbejdede med Annoncelight og Eroguide vågnede. Nu går Annoncelight og Eroguide sammen. Er det vi ser nu egentlig Venuslogen der har taget sine skridt ind i en ny tid?

En nysgerrig Banan

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld jeg spørger, og det har jo ikke nogen bærekraft på noget andet end min egen nysgerrighed:

Annoncelight var jo oprindeligt forbundet med Venuslogen. Thomas solgte så Venuslogen, arbejdede med Annoncelight og Eroguide vågnede. Nu går Annoncelight og Eroguide sammen. Er det vi ser nu egentlig Venuslogen der har taget sine skridt ind i en ny tid?

En nysgerrig Banan

 

Klart svar : Nej på ingen måde

Da vi fik info fra Admin internt fik vi at vide:

Annoncelight har intet at gøre med Thomas eller nogen i Thomas familie at gøre mere.

Annoncelight blev solgt videre til en anden som intet har med VL at gøre og den overdragelse skete længe før samarbejdet med Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...