Hop til indhold
Ejlersen

Lady Mylena. Bedste BLOW.

Recommended Posts

Så fik jeg lige en super sommeroplevelse hos en fræk kvinde med en krop så stram man skulle tro hun var 18.

Jeg var en tur forbi Lady mylina her http://www.massage24-7.dk/bruger/482/TheLadyMylena  en chokobrun moden kvinde der ved hvordan man bruger munden.

Stedet er privat og diskret og særdeles hyggeligt indrettet. Jeg blev taget godt imod af en veloplagt Mylina der virkelig er god til at få en til at føle sig tilpas.

Jeg fik her det dybeste og bedste blowjob jeg endnu har prøvet, og det er hendes fransk kunnen der får den bedste anbefaling herfra. Den blev taget så langt ned i halsen at jeg ikke har prøvet lignende før og samtidig kiggede hun mig intenst og liderligt i øjnene så det føltes som om hun nød det.

Dansk med Mylina var også helt ok hun har som nævnt en rigtig dejlig fast krop, men det er 100% blowjobs jeg vil anbefale herfra.

Redigeret af Kurator
stavefejl i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan kun bekræfte, at jeg har helt samme opfattelse af hendes orale ydelser - Mums det er noget der rykker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er et af de tilfælde, hvor udvandring direkte burde forbydes. Hun var jo tidligere i København, men jeg nåede aldrig at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er et af de tilfælde, hvor udvandring direkte burde forbydes. Hun var jo tidligere i København, men jeg nåede aldrig at besøge hende.

BX jamen hop på toget og afsted med dig. Du har da alle chancer. Ikke flere undskyldninger :lol::lol:

God tur, og god mandag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX jamen hop på toget og afsted med dig. Du har da alle chancer. Ikke flere undskyldninger :lol::lol:

Jow, jeg kan nemlig ikke tale jysk :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Giver hun BJ uden gummi?

Må man komme i hendes mund?

hun ser helt vild lækker ud.

Giv hende et kald, så kan du jo få afstemt alle dine ønsker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er desværre rigtig svær at få fat på :-(

Må snart lykkes en dag!

My er en travl kvinde med gang i mange forskellige aktiviteter. Måske kunne det hjælpe dig at skrive en PM til den meget søde pige, og måske spørge eller selv forslå nogle tidspunkter hvor du kunne tænke dig at ringe. My har i hvert fald ry for at holde sine aftaler, så hvis hun siger du kan ringe på et bestemt tidspunkt så holder hun også aftalen.

Pøj pøj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jow, jeg kan nemlig ikke tale jysk :grin:

Bare rolig min ven, herovre tager vi hensyn til de besøgende fra Svensk Congo.sm154.gif sm154.gif og vi skal nok tale klart, tydeligt og roligt så du kan forstå os.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jow, jeg kan nemlig ikke tale jysk :grin:

Og jeg som troede, at det var forstanderinden på plejehjemmet, der var dit største problem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det skal lige siges at jeg også kontaktede hende mange gange før der var bid.

Tålmodighed er vist kodeordet her. Men det er ventetiden værd hvis man er fransk feinschmecker:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

My er en travl kvinde med gang i mange forskellige aktiviteter. Måske kunne det hjælpe dig at skrive en PM til den meget søde pige, og måske spørge eller selv forslå nogle tidspunkter hvor du kunne tænke dig at ringe. My har i hvert fald ry for at holde sine aftaler, så hvis hun siger du kan ringe på et bestemt tidspunkt så holder hun også aftalen.

Pøj pøj

Tak, men hun skriver at man under ingen omstændigheder må skrive til hende.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak, men hun skriver at man under ingen omstændigheder må skrive til hende.....

Jeg tror ikke du har læst hendes hjemmeside helt korrekt. Hun ønsker ingen SMS, men der står intet om, at man ikke må skrive til hendes gæstebog eller at man ikke må skrive en PM på EG, så.....skriv du blot til et af de to medier, så er jeg sikker på, at hun nok skal skrive tilbage til dig, når hun får en ledig stund. :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig. Hun er 100 % seriøs og jeg har altid fået svar, om end der kan gå noget tid.

Jeg har lige været en tur forbi igen, hun kører med noget rabat for tiden. Det er værd at tage med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik her det dybeste og bedste blowjob jeg endnu har prøvet [...] Den blev taget så langt ned i halsen at jeg ikke har prøvet lignende før og samtidig kiggede hun mig intenst og liderligt i øjnene så det føltes som om hun nød det.

Ohhh! Lyder frækt. Må man være lidt indiskret og spørge om "så langt ned" er en øvelse du ikke har kunnet få gennemført hos andre. Jeg mener: var der mere at give af? Blot en indikation for mesterskabet i det hun selv kalder "det dybeste blowjob". 

Men hov. Annoncen på 24-7 siger at hun er i Silkeborg og Sjælland. Har hun droppet Århus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var meget dybt. Det dybeste jeg har prøvet til dato:-D

Ja hun tager åbenbart forretningen rundt i landet nu, lidt ligesom de her moderne pop up restauranter.. Sidst jeg havde fornøjelsen var det dog i århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig. Besøgte hende i Aarhus for noget tid siden. Bookede 2 timer - tror den ene time gik med blow - kys, slik mm af "lille Hans". En af de mest intense kvinder jeg har besøgt.  Hun er meget engageret i det hun gør - super. kan stærkt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvad tar skønheden for dette fantastiske blowjob....

se linket og se hendes hjemmeside. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

obs hvad er der galt hendes telefon siger den ikke eksisterer mere og hjemmesiden er pist væk

er hun måske stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mylena  er ikke stoppet. Hun har skiftet tlf.nr. og hendes hjemmeside har været nede, men den er aktiv igen.  

obs hvad er der galt hendes telefon siger den ikke eksisterer mere og hjemmesiden er pist væk

er hun måske stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...