vestsj81 2565 Skrevet 3. August, 2015 det med hypokonder var måske set i forlængelse af at bly skrev om en der spritter røven af, og du så i efterfølgende indlæg skrev: "Klinisk må vel betragtes som godt"altså må kan jo også skyde 5 liter toiletrens op i nummergøjen som et lavement og skure efter med en toiletbørste men sundt er det nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 4. August, 2015 Okay. Så man er åbenbart hypokonder, hvis man tror at man kan blive smittet med seksuelt overførte virusser ved at have sex. Det er da vist en noget alternativ fortolkning af ordet Aaarh, nu synes jeg du vælger at fejlfortolke svarene. "Sikker sex" er jo under alle omstændigheder en illusion - kondomer kan jo f.eks. springe. Så du må acceptere, at hver gang du dyrker sex udsætter du dig for en smitterisiko - uanset hvor lille den måtte være. Hvor meget risiko du så vil udsætte dig (og pigen) for, må du jo gøre op med dig selv. Jeg kan vældig godt følge din bekymring og er selv én af dem, der fravælger "fransk uden", men eet eller andet sted må man trække grænsen for hvor langt man vil lytte til sin bekymring. Og afspritning af røven ligger i min optik et godt stykke forbi den grænse.Det er farligt at leve, for det kan man dø af. Misforstå mig ikke - det er ikke ment som et angreb - Prøv at overveje om du er ved at passere grænsen mellem bekymring og tvangstanker.Og hvis man vil have 100% sikker sex, må man klare det selv - men husk at koge hånden først 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. August, 2015 Det er min erfaring at glæden ved sex er sådan nogenlunde omvendt proportional med forskrækkelsen over at de involverede kroppe faktisk er biologiske realiteter der ikke altid vil indpasse sig i vores kulturelle konstruktioner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 4. August, 2015 Det er min erfaring at glæden ved sex er sådan nogenlunde omvendt proportional med forskrækkelsen over at de involverede kroppe faktisk er biologiske realiteter der ikke altid vil indpasse sig i vores kulturelle konstruktioner.Herre Jemini, Hallo - en rigtig mand har da haft 1 kønssygdom i sit liv, er der nogle der mangler at få en sådan, så er det da med at komme igang. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg