Hop til indhold
dealmaker

Odense Luxus piger

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Ria.  Langt ude på landet bliver jeg mødt af en utrolig sød pige, med en fantastisk figur og en latinerrøv i verdensklasse.

Meget diskret sted med parkering bag huset.

Vi gik i gang med akten, hun starter med fræk fransk, hvor efter hun tager en kort ridetur for hurtigt at vende latinerrøven mod mig og jeg går i gang. Men desværre må jeg ikke gå dybt og hun vil hele tiden gerne have hånden om og holde i mod. Kan godt forstå hvis hun er øm men :???: - har svært ved ikke at må støde. Hun har utroligt travlt med at gøre mig færdig, men ender med at jeg må gøre det selv.

Stedet  9

Pigen 10

Sex      6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu ikke haft problemer med at komme hos hende. Derimod var det meget svært at gå igen...... :grin:

hvordan kan det så være at du ikke har lavet en anmeldelse, men skrevet at en skulle tage en tur for holdet ;-)

når du nu skriver at du ikke havde problemer hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan kan det så være at du ikke har lavet en anmeldelse, men skrevet at en skulle tage en tur for holdet ;-)

når du nu skriver at du ikke havde problemer hos hende 

Det skrev jeg inden jeg havde besøgt hende. Da jeg først havde været der ville jeg helt ærligt helst holde hende for mig selv. Jeg har da godt kunnet mærke at hun ikke kan holde til den hord af brunstige fyre som ville kaste sig over hende hvis hun fik en god anmeldelse. Jeg har selv besøgt hende flere gange og efter hvad hun fortalte mig er der også en del andre der har. Hvis pigen ikke havde svaret til billederne eller oplevelsen var dårlig ville jeg have skrevet en anmeldelse her. Men da min anmeldelse ville være positiv havde den nok ikke forhindret dig i at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skrev jeg inden jeg havde besøgt hende. Da jeg først havde været der ville jeg helt ærligt helst holde hende for mig selv. Jeg har da godt kunnet mærke at hun ikke kan holde til den hord af brunstige fyre som ville kaste sig over hende hvis hun fik en god anmeldelse. Jeg har selv besøgt hende flere gange og efter hvad hun fortalte mig er der også en del andre der har. Hvis pigen ikke havde svaret til billederne eller oplevelsen var dårlig ville jeg have skrevet en anmeldelse her. Men da min anmeldelse ville være positiv havde den nok ikke forhindret dig i at besøge hende.

hahahah  Det er sgu bare i orden :grin:

Da jeg besøgte Nika i går tøvede jeg også med at lave et indlæg, men gjorde det alligevel da vi alle er i samme båd, og vi alle søger en god oplevelse. ;-)

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...