Hop til indhold
beno-21

Den lykkelig luder findes ikke

Recommended Posts

Hey har lige fået en ung nabo på 24 år hun har været glædespige, og hun har fortalt mig at der ikke findes en lykkelig luder, hun fortalte mange af de piger som er i branchen ikke er glade ved det. Hun valgte selv branchen fordi hun var træt af livet og en dårlig opvækst med far som alkoholiker og mor som stofmisbruger og med vold i hjemmet hver dag, hun begyndte som 16 årige med at sælge sig selv og det gjorded hun fordi hun var træt af livet og havde brug for penge til at få mad og tag over hovedet. Hun fortalte af selvom det er dejligt og man får god sex så ved ingen hvordan livet som luder er det mere barsk end mange tror om branchen, hvor vold/stoffer er dagligdagen for at holde humøret oppe. Hun kender mange af de piger som arbejder på de tyske bordeller og der lever de ikke luksus og mange af de piger bryder sammen da de er blevet hentet til Tyskland og er blevet lovet guld og grønne skove men i virkeligheden tjener de ikke på sex men det gøre deres bagmænd som tjener på det og kører i dyre biler og har villaer da hun fortalte det til mig brød jeg sammen vidste ikke branchen var så hård :( Fortryder squ mine besød hos glædespiger :( Men kan fortælle hun har det godt nu og har startet på et helt nyt liv med at studere til Social og Sundhedsassistent ( Så dem som tror den lykkelig luder findes kan godt tro om igen hun findes ikke) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt så....

jamen alle jer der havde planer om at besøge mig i må så droppe det for jeg eksisterer ikke 

Det var fog ærgerligt Og her gik jeg lige og var så begejstret for livet

men det er jeg så heller ikke kan jeg læse

Godt så  :-) :-) :-) :-) :-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke sætte alle over én kam. 

Ja, det kan være en barsk branche, men der er mange som gør det af lyst også. Øst europæer er nok dem som trækker op i statistikken over personer der ikke bryder sig om det, men gør det af nød. Her i Danmark, er det dog en hel anden snak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marcdk: Sætter ikke alle over en kam fortæller bare hendes version, Ekstra Bladet kommer imorgen og laver en interview med hende,selvfølgelig gøre mange af de østeuropæiske piger det på grund af nød kender det godt, nogle er måske glade ved det og det også fint nok, men mange er ikke glad ved det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes gode og dårlige historier.............I alle brancher. 

Jeg har haft rejse arbejde siden sommeren 93, der har jeg også set folk i brancher som er endt som alkoholikere, nogen som  ludomaner, nogen er blevet skilt og gift og skilt, igen og igen...nogen har fået uægte børn rundt om i verden, nogen har mistet alt omgangskreds,  deres familie og i det hele taget kontakt til omverderden fordi de har været isoleret i en fjern verdens del, nogen har udviklet et overforbrug der gør at de ikke kan stoppe, der er sågar folk der har mistet livet. Og sådan kunne jeg blive ved.....

Ja, og så er vi nogen der elsker vores job, elsker at ha en hverdag som ikke ligger i faste rammer, elsker udfordringen ved at kommunikere på sprog man ikke forstår, elsker at tingene går hurtig, til tider måske lidt for hurtig :) elsker friheden.....og sådan kunne jeg igen blive ved.

Jeg har også set masser af øst europæiske, tyske, engelske, amerikanske, canadiske, asiatiske og flere folkegrupper som måske ikke havde jobbet af lyst, men fordi der ikke var job i deres hjemland og der var gode penge at hente ude, men jeg har altså også set folk fra Mors, vestjylland og Aarhus, selv fra København som havde jobbet fordi der skulle tjenes penge, men jeg har set endnu flere der elskede deres job. 

Men ergo, den lykkelig rejsemontør findes ikke, den lykkelige FN soldat findes ikke, den lykkelig sømand findes ikke. Men svar os lige, hvilken lykkelig brancher findes? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes gode og dårlige historier.............I alle brancher. 

Jeg har haft rejse arbejde siden sommeren 93, der har jeg også set folk i brancher som er endt som alkoholikere, nogen som  ludomaner, nogen er blevet skilt og gift og skilt, igen og igen...nogen har fået uægte børn rundt om i verden, nogen har mistet alt omgangskreds,  deres familie og i det hele taget kontakt til omverderden fordi de har været isoleret i en fjern verdens del, nogen har udviklet et overforbrug der gør at de ikke kan stoppe, der er sågar folk der har mistet livet. Og sådan kunne jeg blive ved.....

Ja, og så er vi nogen der elsker vores job, elsker at ha en hverdag som ikke ligger i faste rammer, elsker udfordringen ved at kommunikere på sprog man ikke forstår, elsker at tingene går hurtig, til tider måske lidt for hurtig :) elsker friheden.....og sådan kunne jeg igen blive ved.

Jeg har også set masser af øst europæiske, tyske, engelske, amerikanske, canadiske, asiatiske og flere folkegrupper som måske ikke havde jobbet af lyst, men fordi der ikke var job i deres hjemland og der var gode penge at hente ude, men jeg har altså også set folk fra Mors, vestjylland og Aarhus, selv fra København som havde jobbet fordi der skulle tjenes penge, men jeg har set endnu flere der elskede deres job. 

Men ergo, den lykkelig rejsemontør findes ikke, den lykkelige FN soldat findes ikke, den lykkelig sømand findes ikke. Men svar os lige, hvilken lykkelig brancher findes? 

Partikelfysik er en ganske rar branche at være i ... ja, sommetider kan man helt lykkelig når man får livstegn fra et af de små bæster ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bing: Giver dig ret ingen brancher er lykkelig, men du skal tænke på hvor mange af de piger fra Asien/Rumænien/Polen/Rusland selvfølgelig tjener de godt intet om det men hvor mange af de penge får de og hvor meget for deres bagmænd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg


Den lykkelig luder findes ikke

Startet af beno-21, for 39 minutter siden

Sådan lyder din overskrift, men det er så ikke det dit indlæg handler om? Det er om korrupte bagmænd??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marcdk: Sætter ikke alle over en kam fortæller bare hendes version, Ekstra Bladet kommer imorgen og laver en interview med hende,selvfølgelig gøre mange af de østeuropæiske piger det på grund af nød kender det godt, nogle er måske glade ved det og det også fint nok, men mange er ikke glad ved det ;) 

Du sætter da netop alle over en kam med den overskrift ... fair nok at din nye nabo ikke har haft et lykkeligt liv, men det meste af hendes historie ville jo have været det samme i alle brancher - branchen ændrer jo ikke på opvæksten. Den store forskel er bare at indenfor prostitution så bliver den traumatiske barndom hevet frem som årsag til at pigen er endt i prostitution og så gør man hende til en stakkels ulykkelig skæbne og modstanderne forsøger at bruge de eksempler til at male et generelt billede af branchen.  Du kunne lige så godt skrive at den lykkelige kassedame ikke findes eller den lykkelige sosumedhjælper osv.. Der findes lykkelige og ulykkelige skæbner i alle brancher - det er bare mere udpræget at hive dem frem der er beskæftiget i brancher der deler vandene, sådan som prostitution jo gør.

Bing: Giver dig ret ingen brancher er lykkelig, men du skal tænke på hvor mange af de piger fra Asien/Rumænien/Polen/Rusland selvfølgelig tjener de godt intet om det men hvor mange af de penge får de og hvor meget for deres bagmænd ;) 

Hvor mange penge tjener en mester på de smede, malere, tømrere osv. han/hun har under sig? Der er lige lidt flere nuancer der skal med i det end bare hvad kunden betaler og hvad andel af det den ansatte får ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey har lige fået en ung nabo på 24 år hun har været glædespige, og hun har fortalt mig at der ikke findes en lykkelig luder, hun fortalte mange af de piger som er i branchen ikke er glade ved det. Hun valgte selv branchen fordi hun var træt af livet og en dårlig opvækst med far som alkoholiker og mor som stofmisbruger og med vold i hjemmet hver dag, hun begyndte som 16 årige med at sælge sig selv og det gjorded hun fordi hun var træt af livet og havde brug for penge til at få mad og tag over hovedet. Hun fortalte af selvom det er dejligt og man får god sex så ved ingen hvordan livet som luder er det mere barsk end mange tror om branchen, hvor vold/stoffer er dagligdagen for at holde humøret oppe. Hun kender mange af de piger som arbejder på de tyske bordeller og der lever de ikke luksus og mange af de piger bryder sammen da de er blevet hentet til Tyskland og er blevet lovet guld og grønne skove men i virkeligheden tjener de ikke på sex men det gøre deres bagmænd som tjener på det og kører i dyre biler og har villaer da hun fortalte det til mig brød jeg sammen vidste ikke branchen var så hård :( Fortryder squ mine besød hos glædespiger :( Men kan fortælle hun har det godt nu og har startet på et helt nyt liv med at studere til Social og Sundhedsassistent ( Så dem som tror den lykkelig luder findes kan godt tro om igen hun findes ikke) 

Ufattelig så naiv du er. 

Bare fordi hun er et sølle væsen behøver vi andre ikke være det.

Jeg har hverken oplevet vanrøgt eller svigt i min barndom. Ej er jeg på stoffer eller sprut. 

JEG ER I BRANCHEN AF EGEN FRI VILJE UDEN BAGMAND.

Om jeg er lykkelig ...Tjaaa vel lige så lykkelig som så mange andre og mere lykkelig end hvis jeg skulle tørre ældre mennesker i røven. Det ville jeg blive ulykkelig af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis de er så ulykkelige ER der andre valg. Ved godt det kan være svært at komme ud af en ond spiral men at sige de alle er ulykkelige holder ikke. Vi mænd elsker sex og betalte kvinderne os for ydelser ville det jo være fedt. Måske har nogen af kvinderne det på samme måde. De får sex og får penge. Ikke det værste der kan ske for én.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mænd elsker sex og betalte kvinderne os for ydelser ville det jo være fedt. Måske har nogen af kvinderne det på samme måde. De får sex og får penge. Ikke det værste der kan ske for én.

Nemmerlig... Men fordi vi kvinder er det "svage" køn, så svuptivupti... Så bliver det pludselig synd for os stakler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nemmerlig... Men fordi vi kvinder er det "svage" køn, så svuptivupti... Så bliver det pludselig synd for os stakler. 

Tror hvis det var omvendt så var der nok også nogle mennesker der skulle sige at vi mænd har været udsat for alt muligt slemt og tvunget ind i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey har lige fået en ung nabo på 24 år hun har været glædespige, og hun har fortalt mig at der ikke findes en lykkelig luder,

Hvorfor skal vi tale om at være lykkelig ?  Det er et job. Hvis pigen har bagmænd, alfonser og er tvunget er det en anden sag - det er jo kriminelt.

Tror hvis det var omvendt så var der nok også nogle mennesker der skulle sige at vi mænd har været udsat for alt muligt slemt og tvunget ind i det.

Jeg bliver ofte tvunget til sex i klubberne, der kom 1-2 piger hen og lokkede mig i grams :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hvis det var omvendt så var der nok også nogle mennesker der skulle sige at vi mænd har været udsat for alt muligt slemt og tvunget ind i det.

Naaah... Jeg tror sgu, at de nok kunne finde et eller andet argument for, at det stadig var mændene, der var de store grumme udnyttere :P 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Du må føle dig beskidt efter de udnyttede dig

Hvorfor skal vi tale om at være lykkelig ?  Det er et job. Hvis pigen har bagmænd, alfonser og er tvunget er det en anden sag - det er jo kriminelt.

Jeg bliver ofte tvunget til sex i klubberne, der kom 1-2 piger hen og lokkede mig i grams

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  nabo! Jeg har lige købt huset ved siden af. Nu skal du høre, jeg er tidligere glædespige, og min mor var stofmisbruger, og min far alkoholiker, kan jeg låne din græsslåmaskine? Jeg har været tæt på at tage mit eget liv, men istedet solgte jeg min krop og læser nu til SOSU-assistent, er det ikk' bar' lykkeligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Ja, lad os da endeligt generalisere. Det er jo klart det nemmeste. 

Jeg tror at der er lige så mange grunde til at være i dette fag/denne branche som der er kvinder. 

Nu kan jeg kun sige, at jeg har haft et besøg hos en glædespige som er blevet lovprist herinde mange gange og jeg er ikke et sekund i tvivl om at hun er i dette af egen fri vilje og glæde og ikke mindst er ret lykkelig over hendes valg. 

Så måske vi alle skal suge lidt luft ind og ikke bare bare generalisere og tror det værste om de kvinder der har valgt denne branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha er du måske på kontanthjælp siden du ikke har råd til græsslårmaskine ;) 

Nu er jeg jo lige flyttet ind og havde slet ikke tænkt på, at jeg fik behov for en græsslå maskine ...husk på jeg er vokset op med en mor der er stofmisbruger og en far som er alkoholiker, og har selv solgt min krop, bare for at overleve .... jeg håber sandelig din græsslåmaskine har økoklip, for ellers ender jeg sikkert med et traume .... selvom jeg tidligere har solgt mig selv, og det er vigtigt du ved det som min nabo, så skal du ikke få den kætterske tanke, at selvom jeg slår min plæne iført skolepigeuniform eller trimmer min busk, så er det ingenlunde tegn på paringstrang ....

Ja, lad os da endeligt generalisere. Det er jo klart det nemmeste. 

Jeg tror at der er lige så mange grunde til at være i dette fag/denne branche som der er kvinder. 

Nu kan jeg kun sige, at jeg har haft et besøg hos en glædespige som er blevet lovprist herinde mange gange og jeg er ikke et sekund i tvivl om at hun er i dette af egen fri vilje og glæde og ikke mindst er ret lykkelig over hendes valg. 

Så måske vi alle skal suge lidt luft ind og ikke bare bare generalisere og tror det værste om de kvinder der har valgt denne branche. 

Åh nej, ak ve, oh skæbne, der findes jo ingen fri vilje hos glædespiger, de ejer ingen fornemmelse for, hvad der er bedst for dem selv, du må endelig ikke agitere for den slags ... hvem ved, enfoldige sjæle kunne nemt få tanker, man nemt rødmer ved ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bing: Giver dig ret ingen brancher er lykkelig, men du skal tænke på hvor mange af de piger fra Asien/Rumænien/Polen/Rusland selvfølgelig tjener de godt intet om det men hvor mange af de penge får de og hvor meget for deres bagmænd ;) 

Jeg kan læse mellem linjerne at du højt sandsynligt ikke betaler topskat. Os der gør, vi oplever også at vores tjente penge går til slemme bagmænd (læs: Skat)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan læse mellem linjerne at du højt sandsynligt ikke betaler topskat. Os der gør, vi oplever også at vores tjente penge går til slemme bagmænd (læs: Skat)

SKAT er de værste bagmænd og den største bande i Danmark :P de tager mine penge før jeg får min løn udbetalt. Men det er et nødvendigt onde hvis vi vil have velfærd.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...