Hop til indhold
Rejsenetværk

Forvekslings risiko

Recommended Posts

Det er første gang, jeg er blevet kaldt konservativ.Hvor kan du læse, at jeg vil bestemme, hvordan du skal udtrykke dig?
Og så gider jeg i øvrigt ikke bruge mere tid på dig, før du har lært at læse indenad.

Nærmere dum.
Det ville nok også være dumt, men det generer dig nok heller ikke. Og så gider jeg i øvrigt ikke bruge mere tid på dig.

Der var dig om starter denne flammekrig (flamewar) med at kritisere hvordan vi skal udtrykke os og at vi spillede smart, jeg var så venlig at forklare dig hvad "tænke ud af boksen" betyder, jeg kan nu se det var spildt af tid :(

Tak for lort. God dag !

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at komme tilbage på sporet:

Det er ellers ret nemt at se om ens ønskede profilnavn er taget eller man kommer til at ligge for tæt op ad andre:

gå ind her: https://www.eroguide.dk/forum/search/?type=core_members&group[3]=1

og skriv det ønskede navn og søg - hvis det ikke er taget, så kan man jo vælge det - til yderligere kontrol vil jeg dog anbefale at man også søger lidt ved at indtaste de første bogstaver i navnet - så fremkommer nemlig ikke blot de første, der begynder med de 3 bogstaver, men også navne, hvori disse bogstaver indgår i samme rækkefølge - f.eks giver en søgning på: "din" også et resultat som: Odin, aladin, udinaturen mv.

Desværre kan jeg ikke længere finde nogen alfabetisk oversigt over profilnavnene, men hvis man vil gardere sig yderligere er en søgning på google nu sjældent noget man går fejl af - så kan man jo også se hvad ens profilnavn ellers kombineres med ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var dig om starter denne flammekrig (flamewar) med at kritisere hvordan vi skal udtrykke os og at vi spillede smart, jeg var så venlig at forklare dig hvad "tænke ud af boksen" betyder, jeg kan nu se det var spildt af tid :(

Tak for lort. God dag !

Overhovedet ikke, men jeg bliver provokeret, hvis nogen kalder mig konservativ og beskylder mig for noget, som jeg ikke har sagt,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overhovedet ikke, men jeg bliver provokeret over sådan en gang vås, at jeg skulle være konservativ pga. min bemærkning ovenfor.
Til din orientering kan jeg fortælle, at jeg finder det fint at bruge engelske udtryk, hvis de beskriver et begreb bedre end danske - men at jeg finder det komisk, hvis et dansk udtryk beskriver det ligeså godt eller bedre. Du er sgu langt ude hvis du kalder det konservativt.

Men du mener vel, at det gør dig og andre progressiv at sige "ud af kassen" i stedet for "kreativ"?
Og så bryder jeg mig i øvrigt ikke om at blive beskyldt for noget, som jeg aldrig har sagt, Men det er måske også konservativt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overhovedet ikke, men jeg bliver provokeret over sådan en gang vås, at jeg skulle være konservativ pga. min bemærkning ovenfor.
Til din orientering kan jeg fortælle, at jeg finder det fint at bruge engelske udtryk, hvis de beskriver et begreb bedre end danske - men at jeg finder det komisk, hvis et dansk udtryk beskriver det ligeså godt eller bedre. Du er sgu langt ude hvis du kalder det konservativt.

Men du mener vel, at det gør dig og andre progressiv at sige "ud af kassen" i stedet for "kreativ"?
Og så bryder jeg mig i øvrigt ikke om at blive beskyldt for noget, som jeg aldrig har sagt, Men det er måske også konservativt?

Det var nu dig som beskylder folk for at være smarte med at bruge nye udtryk som du tilsyneladende ikke kender, jeg måtte jo forklare betydningen for dig.

Som sagt ordet er frit hvordan vi udtrykke os skal du ikke blande dig i, du kan bare springe over de ord du ikke forstår eller kan lide...

Vi har kørt dette ordkløveri ud på et sidespor, jeg stopper her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at komme tilbage på sporet:

Det er ellers ret nemt at se om ens ønskede profilnavn er taget eller man kommer til at ligge for tæt op ad andre:

gå ind her: https://www.eroguide.dk/forum/search/?type=core_members&group[3]=1

og skriv det ønskede navn og søg - hvis det ikke er taget, så kan man jo vælge det - til yderligere kontrol vil jeg dog anbefale at man også søger lidt ved at indtaste de første bogstaver i navnet - så fremkommer nemlig ikke blot de første, der begynder med de 3 bogstaver, men også navne, hvori disse bogstaver indgår i samme rækkefølge - f.eks giver en søgning på: "din" også et resultat som: Odin, aladin, udinaturen mv.

Desværre kan jeg ikke længere finde nogen alfabetisk oversigt over profilnavnene, men hvis man vil gardere sig yderligere er en søgning på google nu sjældent noget man går fejl af - så kan man jo også se hvad ens profilnavn ellers kombineres med ;-)

 

Tilbage på sporet igen. :)

Er det link du angiver ikke netop den alfabetiske oversigt, du efterspørger? Eller hvad mener du ellers med en "alfabetisk oversigt over profilnavnene"? Når jeg klikker på det link kommer jeg da ellers til en alfabetisk liste.

PS. 11946 medlemmer er der i skrivende stund på Eroguide (ekskl. de farvede). Omend jeg ikke lige ved hvor seriøs ham her er: https://www.eroguide.dk/forum/profile/13838-диплом-pangodyrubr/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er første gang, jeg er blevet kaldt konservativ.Hvor kan du læse, at jeg vil bestemme, hvordan du skal udtrykke dig?
Og så gider jeg i øvrigt ikke bruge mere tid på dig, før du har lært at læse indenad.

Nærmere dum.
Det ville nok også være dumt, men det generer dig nok heller ikke. Og så gider jeg i øvrigt ikke bruge mere tid på dig.

Jeg har virkelig tænkt og tænkt...men jeg KAN altså ikke komme på hvad det betyder at læse indenad... 

Er det noget du kan uddybe nærmere og være lidt mere konkret omkring   -FrankJ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage på sporet igen. :)

Er det link du angiver ikke netop den alfabetiske oversigt, du efterspørger? Eller hvad mener du ellers med en "alfabetisk oversigt over profilnavnene"? Når jeg klikker på det link kommer jeg da ellers til en alfabetisk liste.

Du har helt ret - undrer mig over at jeg overså det - måske fordi de første profilnavne starter med mærkelige tegn, der ikke har noget med alfabetet at gøre - mærkeligt at det tillades, hvis alle gjorde noget lignende, ville det hurtigt blive en rodet affære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...