Hop til indhold
Gæst

Ny Kiki i Aarhus?

Recommended Posts

Gæst

Kan se Kiki nu er tilbage i Aarhus efter ferie.

Efter al skriveriet bl.a med svar fra Kiki, vil jeg høre om nogen har været forbi.

For hun har jo en gudesmuk krop. Og hvis servicen er god, så vil jeg gerne forbi igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for indsættelse af link.

Tænkte der var skrevet så meget i gammel tråd, at jeg ville starte en ny og frisk ligesom Kiki måske er kommet frisk hjem fra ferie.

Også for at vi kunne viske tavlen ren. Hun har tidligere fået gode anmeldelser og skulle have en ny fair chance. For hun er som nævnt virkelig en lækker og smuk kvinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er så meget enig med dig  Lazzo,,hun er virkelig en lækker ung pige,,har selv besøgt hende en del gange,,dog ik efter hun er tilbage fra ferie,,men vil jeg helt sikkert gøre når der går kr ind på kontoen igen her snarest,,,,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusinde tak! :) Jeg er vendt frisk og liderlig hjem fra ferie, klar til at give jer de bedste oplevelser <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at tage i mod jer. Er på lige nu faktisk, hvis nogle skulle være interesserede ;);) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ser godt nok dejlig ud på de billeder Kiki :-)

Tusinde tak! :) Jeg er vendt frisk og liderlig hjem fra ferie, klar til at give jer de bedste oplevelser <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at tage i mod jer. Er på lige nu faktisk, hvis nogle skulle være interesserede ;);) 

hvor i Århus Kiki sådan ca?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...