Gæst Skrevet 19. Juli, 2015 Kan se Kiki nu er tilbage i Aarhus efter ferie.Efter al skriveriet bl.a med svar fra Kiki, vil jeg høre om nogen har været forbi.For hun har jo en gudesmuk krop. Og hvis servicen er god, så vil jeg gerne forbi igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 19. Juli, 2015 Linkhttps://annoncelight.dk/showad/187947Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 19. Juli, 2015 Hun har såmænd sin egen tråd - Kiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juli, 2015 Tak for indsættelse af link.Tænkte der var skrevet så meget i gammel tråd, at jeg ville starte en ny og frisk ligesom Kiki måske er kommet frisk hjem fra ferie.Også for at vi kunne viske tavlen ren. Hun har tidligere fået gode anmeldelser og skulle have en ny fair chance. For hun er som nævnt virkelig en lækker og smuk kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 88 Skrevet 19. Juli, 2015 Er så meget enig med dig Lazzo,,hun er virkelig en lækker ung pige,,har selv besøgt hende en del gange,,dog ik efter hun er tilbage fra ferie,,men vil jeg helt sikkert gøre når der går kr ind på kontoen igen her snarest,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiki fra Aarhus 17 Skrevet 22. Juli, 2015 Tusinde tak! Jeg er vendt frisk og liderlig hjem fra ferie, klar til at give jer de bedste oplevelser <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at tage i mod jer. Er på lige nu faktisk, hvis nogle skulle være interesserede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
galten 67 Skrevet 22. Juli, 2015 Du ser godt nok dejlig ud på de billeder Kiki :-) Tusinde tak! Jeg er vendt frisk og liderlig hjem fra ferie, klar til at give jer de bedste oplevelser <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at tage i mod jer. Er på lige nu faktisk, hvis nogle skulle være interesserede hvor i Århus Kiki sådan ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg