Hop til indhold

Ny Kiki i Aarhus?

Featured Replies

Skrevet

Kan se Kiki nu er tilbage i Aarhus efter ferie.

Efter al skriveriet bl.a med svar fra Kiki, vil jeg høre om nogen har været forbi.

For hun har jo en gudesmuk krop. Og hvis servicen er god, så vil jeg gerne forbi igen.

Skrevet

Tak for indsættelse af link.

Tænkte der var skrevet så meget i gammel tråd, at jeg ville starte en ny og frisk ligesom Kiki måske er kommet frisk hjem fra ferie.

Også for at vi kunne viske tavlen ren. Hun har tidligere fået gode anmeldelser og skulle have en ny fair chance. For hun er som nævnt virkelig en lækker og smuk kvinde 

Skrevet

Er så meget enig med dig  Lazzo,,hun er virkelig en lækker ung pige,,har selv besøgt hende en del gange,,dog ik efter hun er tilbage fra ferie,,men vil jeg helt sikkert gøre når der går kr ind på kontoen igen her snarest,,,,

Skrevet

Tusinde tak! :) Jeg er vendt frisk og liderlig hjem fra ferie, klar til at give jer de bedste oplevelser <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at tage i mod jer. Er på lige nu faktisk, hvis nogle skulle være interesserede ;);) 

Skrevet

Du ser godt nok dejlig ud på de billeder Kiki :-)

Tusinde tak! :) Jeg er vendt frisk og liderlig hjem fra ferie, klar til at give jer de bedste oplevelser <3 Jeg glæder mig rigtig meget til at tage i mod jer. Er på lige nu faktisk, hvis nogle skulle være interesserede ;);) 

hvor i Århus Kiki sådan ca?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.