Hop til indhold
marcdk

Nathalia - Sønderborgvej 9, Kruså

Recommended Posts

Hej alle sammen! 

Jeg er pt. På ferie ved grænsen (camping) og havde egentligt ikke tænkt noget videre over de muligheder som foreligger hernede!

Hvad jeg gik ind til var min FØRSTE gang hos en glædespige, og jeg var så skide nervøs at jeg kørte forbi stedet 3-4 gange før jeg kunne mande mig op og køre derind (er nok lidt en pussy, men det var en grænse som SKULLE overskrides)

Banker på uanmeldt og uden tid. Havde ringet en time forinden og fået afvide at jeg bare kunne komme forbi.

Nå, men jeg banker på og venter. Døren bliver åbnet og 2 dejlige piger i 20'erne står iført ikke ret meget tøj. 

Bliver budt velkommen og bliver bedt om at vælge imellem dem. Begge super dejlige kroppe, men ender med at vælge Nathalia. 

Hun er 24 år og fra Polen.

SUPER dejlig og nærværende, var sygt nervøs og sagde det også til hende :)

Dog synes jeg sgu hun kunne sit "kram" og inden længe sad hun ovenpå mig og red mig ... 

Alt sammen for 400 kr. 

Fra jeg kom til jeg gik var der gået 30 min. Inkl. Snak osv.

Rigtig søde piger på adressen, og regner stærkt med at smutte forbi i morgen inden jeg skal helt hjem!

Der bliver ikke kigget på tiden og det hele var sindssygt frækt!

Stedet var meget standard.. pænt hyggeligt og rent :)

Pigen: 9/10

Stedet: 10/10 (meget diskret)

Sex: 9/10 

Glæder mig til næste besøg i morgen allerede! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randers43

Hej:-)

Tak for din anmeldelse:-)Er Der nogen som har erfaring med om mand kan få den samme oplevelse og kvalitet i randers eller heromkring,er ligeglad med nationaltet

Bare det er en super oplevelse:-)

Hilsen Randers43

Redigeret af Randers43

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din anmeldelse:-)Er Der nogen som har erfaring med om mand kan få den samme oplevelse og kvalitet i randers eller heromkring,er ligeglad med nationaltet

Bare det er en super oplevelse:-)

Helt sikkert, bare du også er ligeglad med prisen - prøv f.eks her:

http://www.pigekollektivet.com/ 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og billederne af pigerne er det man møder/??????

Det tør jeg ikke svare på - har kun besøgt Line - og hun har ikke billede på - må indrømme jeg var noget skeptisk første gang, men jeg har netop besøgt hende for 10. gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Kunne der bestilles 3 kant med begge piger

JA det kan du, har hørt at Inez og Natalie er søskende, de har før været i Vejle hvor jeg har prøvet begge to

Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...