Hop til indhold
kanonkongen

Vel ankommet til BERLIN

Recommended Posts

Gæst

Hej min ven

Dejligt at læse, at du har nogle skønne oplevelser i Berlin. Med hensyn til de enkelte steder og koncepterne har jeg ikke meget at byde ind med, så jeg vil blot nøjedes med at skrive, at det glæder at du får brugt blyanten. Så er du sikkert også helt på toppen og i et skide godt humør, når du kommer hjem. Glæder mig til at se dig og høre om turen.

Kram fra

Bluebassen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen allesammen. Ja nu det tid til at forlade det skønne BERLIN. For denne omgang, vi kører hjem mod lille DK. Ja kunne sagten ha blevet her. Men som man siger ude er godt men hjemme er bedst :-) 

det har været en knald hamrende god ferie :-) med masser af søde piger, fantastiske oplevelser, ja vi har mødt så mange søde mennesker den sidste uge. 

Det var jo de sidste aften igår. Og den skulle da slutte med knald og festfyrværkeri. Men det blev dog til en fuser :-) forstået på den måde at de prv bordeller vi havde udset os enten var ferie lukket eller der kun var en pige. Og lad mig sige det med søde ord. De var bestemt ikke vores typer. :-) nå ja vi fik da set Berlins mange områder :-)  på den anden side vi har vist også oplevet det vi skulle på denne tur. :-) 

hygge hjemme i dk og takker for jeres  kommentare i denne tråd. 

Og blue basse vense. Jep du skal nok få alt at vide. :-) vi snakkes da lige ved engang i aften. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...