McLovin 400 Skrevet 8. Juli, 2015 Er her nogle fyre her som rent faktisk har positive erfaringer med at oprette en annonce, hvor en specifik ydelse søges og derfra blive kontaktet af en seriøs kvindelig modpart, som er interesseret i give denne ydelse? Og hvis pigerne lurer med, bruger I så sådan nogle form for sider til selv at hunte potientielle kunder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 8. Juli, 2015 Hej McLovin,personligt kigger jeg med i ny og næ, og er der noget specifikt der falder i min interesse eller lyder spændende på anden vis, kontakter jeg vedkommende. Jeg synes det giver lidt spænding knus Jannie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 8. Juli, 2015 (edited) har jeg ja, men det kræver en daglig indsats i form af en annonce med et passende billede og at du betaler for det kan ses , bare hæng i, nogle gange tager det dage, andre gange uger, men har ofte fundet hvad jeg søgte. Redigeret 8. Juli, 2015 af okbobobo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1210 Skrevet 8. Juli, 2015 Ja det kan sagtens forekomme, men vær tålmodig.Jeg oprettede engang en annonce på en af siderne og tilbød mig selv, og det gav da et par gode oplevelser ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 9. Juli, 2015 Jeg har haft held med det en enkelt gang, søgte er blowjob, fik svar et par dage efter og fik standeret et møde må have været meget grænseoverskridende for begge parter. Da ingen af os havde ser hinanden. hentede hende på togstationen hvor jeg havde beskrevet hvilken bil jeg kom i, og så fandt vi er solcenter, efterfølgende kørte jeg hende også hjem.har ikke haft held med det siden, har prøvet et par gange. var dog en super oplevelse og at blive mødt af en sød pige i hverdagstøj frem for at gå ind til en pige i lingeri er nu også utrolig sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannie 138 Skrevet 9. Juli, 2015 Jeg har haft held med det en enkelt gang, søgte er blowjob, fik svar et par dage efter og fik standeret et møde må have været meget grænseoverskridende for begge parter. Da ingen af os havde ser hinanden. hentede hende på togstationen hvor jeg havde beskrevet hvilken bil jeg kom i, og så fandt vi er solcenter, efterfølgende kørte jeg hende også hjem.har ikke haft held med det siden, har prøvet et par gange. var dog en super oplevelse og at blive mødt af en sød pige i hverdagstøj frem for at gå ind til en pige i lingeri er nu også utrolig sjovt.hejsa, du kan da sagtens aftale med de fleste piger, at de stiller op i hverdagstøj, det er bare at spørge knus J Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg