Hop til indhold
Rejsenetværk

Luder Lounge - Budget tur dag 2

Recommended Posts

Bemærk at det er sparsomt med egne købesex oplevelser i denne beretning, men så er der så meget anden information, forhåbentlig af interesse om nye nok ubeskrevne klubber i NRW.
Frej og Louie til gengæld var sammen med en del piger, og vi får se om de byder ind.

Louie Frej og jeg har fornylig været på en tur til NRW, hvor fokus ikke var på discount, men det dyreste flatrate koncept Pauschal klub, samt et nyt segment af mindre FKK klubber, hvor entreen er beskeden, nogle med mad inclusiv, andre ikke, men alle mindst med fri kaffe/te og sodavand.

Entreen er typisk mellem 20 og 30 euro.

Flere af disse mindre klubber sælger 20 minutter for 30 euro = 224 kr, hvilket svarer til en timepris på 671 kr ( med medmindre der er tidsrabat på hele timer ), hvilket jo relativt betragtet ikke er billigere end de 50 euro, det typisk koster for 30 minutter på de større fuldservice FKK klubber, med mad inkluderet i entreen for typisk, men ikke entydigt for alle klubber 50 euro.

Oplever personligt ofte at jeg enten med succes når fra blow til erektion, samleje og udløsning på 10 minutter +/-, hvorefter jeg takker pænt af og betaler, eller også kan jeg overhovedet ikke præstere indenfor de 30 minutter jeg har betalt for, og derfor var jeg nysgerrig efter at søge opklaret om der var smukke piger i disse klubber, der gav god service til en skarp pris for en skarp tid.

Det var der, og der er et par klubber jeg gerne besøger igen, og et par stykker der ikke lige var min kop te, men alt i alt var det værd at tage chancen, i stedet for som så ofte at opsøge det sikre valg af klubber, som man har besøgt flere gange før.

Denne beretning er en fortsættelse af den beretning som Frej Asgaard lagde ud med:

Pauschalclub Bochum – Budget tur dag 1
Startet af Frej af Asgaard, fredag 03 07 15 klokken 00:16
https://www.eroguide.dk/forum/topic/39051-pauschalclub-bochum-–-budget-tur-dag-1/

Vi boede på et lavpris hotel uden døgnbemanding, men med kode adgang udenfor åbningstiden, her boede vi de første 2 nætter.

Jeg stod op kl 08, fik et bad og mødtes kl 09 med Frej og Louie til morgenbuffeten, der var ekstra vigtig denne morgen fordi vi ville starte med at besøge en dagklub, hvor der ikke var spisning med i entreen - inden jeg selv opdagede det, nåede de to herrer straks at gøre mig opmærksom på at der var Nutella på buffeten, og så var dagen jo for mig allerede godt begyndt :)

Efter morgenmaden gik vi på nettet, samlede op på den nødvendige information om dagens planlagte klubber, og med Frej som habil chauffør gik turen stille og roligt til:

LUDERLOUNGE
http://luder-lounge.de/index.php/ll-home.html

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Unterste-Wilms-Stra%C3%9Fe+9,+44143+Dortmund,+Tyskland/@51.5274059,7.5180377,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47b910d4aa24024b:0xe3ea19a33438580e

Vi ankom klubben kl ca 12 15, en vej førte langs klubben til en parkeringsplads bag klubben, med god plads til en del biler.

Blev venligt modtaget af klubbens noble midaldrende, og engelsktalende værtinde, fik betalt 20 euro i entre = 149 kr.

Efter kl 14 er det 30 euro i entre, men da vi spurgte kl 13 45, om vi skulle betale 10 euro mere, fik vi at vide at det skulle vi ikke når vi allerede var ankommet før kl 14.

Hun fortalte om klubben, blandt andet at pigerne ikke tager kontakt, det gør gæsterne, og så fik vi ellers en slåbrok i vores størrelse, håndklæder lå fremme til fri afbenyttelse, vi fandt vores str badetøfler på hylderne.

Omklædningsområdet var indbydende, skabene rummelige, og bade og toilet faciliteterne gode.

Det ville blive et kort besøg, og jeg tog derfor en potenspille med det samme, hvorefter vi gik på opdagelse i denne efter tyske forhold mindre klub.

Baren består af en stor flot indrettet, lys og meget hyggelig dagligstue med bar, her sad der nok ca 10 piger rundt om i sofaerne, nogle i bekini, andre topløs, enkelte helt nøgne.

Man betjener sig selv ved sodavands og kaffeautomater, men kan købe de drikkevarer der koster i baren, der er smart bygget sammen med entreen, så en person kan betjene både baren og modtagelse.

Der er også en strip scene med en spejlvæg, her lo værtinden af mig, og sagde at jeg ikke var den første der havde troet at der gik en vej gennem spejlene til terrassen.

Flertallet af pigerne var smukke unge slanke piger, men med den der meget lille helt naturlige topmave, hvor vi er mange der er så forvænt med alle de helt flade maver vi møder i de større FKK klubber, at vi nok på urimelig vis lægger for meget mærke til, hvis pigerne i virkeligeheden bare ser mere naturlige ud, som de vitterligt gjorde det på Luder Lounge.

Må dog erkende at jeg havde fuld fokus på særligt 2 gudesmukke modeller med helt flad mave, og den ene af dem fik jeg da fornøjelsen af.

Bad og Sauna var samlet i et stort rum, hvor der også var et hjørne sofa arrangement, hvor vi bemærkede at pigerne fortrak til efter besøg på rummene med gæsterne, før de igen satte sig hos os andre i baren.
Vi fik det indtryk at det er god stil ikke at kontakte pigerne når de sidder i sofaerne ved saunaen, men først gøre det når de selv igen entrerer baren.

Vi kunne tydeligt fornemme hvor meget værtinden betød for at pigerne, og gæsterne befandt sig meget vel i denne klub, hun smilede og jokede med pigerne, og det er bare en klub som man får lyst til besøge igen for den helt igennem gode stemning.

En lang gang førte til friluft terrassen, der hang pæne farverige malerier i gangen, der afsluttedes med en intim lille sofa hjørne, hvor man kan hygge lidt afsides, måske hvis der er ventetid på et rum.

Der var også flotte sorthvide plakater på vægge i klubben.

Terrassen var lidt af et samlings sted for de mandlige gæster, de og klubben var vist ikke så vant til besøg af sex turister, men de var venligt imødekommende, og Louie og jeg fik nogle gode tips af en tysk herre med godt kendskab til de mindre klubber i NRW.

Som altid var både Frej og Louie hurtigere end jeg til at beslutte sig, men så kunne jeg efter ca 2 timer drage nytte af deres afrapportering om de piger, de allerede havde været på rum med :)

Vi cruisede lidt rundt, samledes fra tid til anden i baren blandt pigerne, fik nogle gode snakke og hyggede os i det hele taget gevaldigt.

Louie og jeg havde spottet en attraktiv høj slank model med flad mave, han anbefalede hende siden, men da havde jeg spottet en gudesmuk model med helt flad mave, troede jeg helt ung.

Hende kontaktede jeg efter godt et par timer, hun var klar og vi gik på rummet sammen.

Fik udvekslet lidt om hvor vi kom fra hver især, vores lille tur sammen, hun hedder Alexandra og er fra Grækenland - hun gjorde mig helt paf ved at fortælle at hun er 29 år gammel, jeg havde troet hun var 23 +/-.

Vi gik i gang, hun var et syn for græske guder i alt sin nøgne pragt, berørings venlig, mens hun gav mig et rutineret dejligt blowjob uden kondom, der meget hurtigt havde fuld virkning.
Derfor bad jeg af frygt for at komme for tidligt om samleje efter få minutter, jeg kørte på i en doggy, men komme kunne jeg bare ikke, hvorfor jeg trak mig og sluttede af for heftig egen hånd.

Hun tørrede mig af, og efter ca 10 minutter + afbrød jeg, takkede pænt for den gode oplevelse, afregnede og fik det obligatoriske farvel kys på kinden.

Jeg vil helt klart anbefale Alexandra på Luder Lounge, at jeg har mine udfordringer på tid og præstation skyldes som oftest mig selv og ikke pigerne.
Er sikker på at I har alle muligheder for at få fuld valuta tiden ud med Alexandra, hvis ellers I selv kan tiden ud.

Havde under turen en samtale med Louie om det forhold at jeg godt kan få stiv stang, men at jeg bare ikke kan knokle mig til en udløsning under samleje, men skal give mig selv en heftig spiller for at komme med et brag.
Han kom med det interesante input, at potenspiller fremmer at vi kan opnå fuld erektion, men hæmmer at vi kan opnå udløsning, hvilket gjorde mig lidt klogere på, hvad det kan skyldes at jeg har alle disse problemer med at komme, men det er nu nok bedst at blive ved med at tage potenspiller, i stedet for at lille mand forbliver slap, hvis ikke jeg gør det.

Omkring kl 16 havde vi alle oplevet det vi kom for, og var så småt klar til at rykke videre til en ny klub, vi fik klædt om, sagt et pænt og meget tilfreds farvel til værtinden.

Mit indtryk er at vi alle 3 kan anbefale alle et besøg på Luder Lounge, vi har selv lyst til at komme igen en anden god gang.

Da vi jo kun havde fået morgenmad, var vi blevet lidt sulten, hvorfor vi kørte ind til Dortmund, parkerede bag Haupbahnhof, og begav os ud på en længere travetur i byens gågader for at finde et spisested.

Valget faldt på en lille kinesisk restaurant, hvor vi fik et solidt velsmagende måltid, hvorefter vi på tilbageturen spottede et af disse formidable tyske is restaurant templer, og som de gode kammerater Louie og Frej er, indvilgede de i at sætte sig med en kop kaffe mens jeg kastede mig over en skøn isdessert, nøj hvor den bare smagte godt.

Nu var vi mætte, fandt bilen og sat kursen mod den næste klub:

Club Neby
http://www.neby.de/

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Martener+Str.+539,+44379+Dortmund,+Tyskland/@51.50381,7.35757,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47b9192d3d9a642f:0x66f28f8e74a56c78

Denne klub havde jeg set mig varm på, var også blevet frarådet den, men jeg ville gerne få mit eget indtryk af den, og Louie og Frej indvilligede i at løbe samme risiko for at blive skuffet, med en plan B i baghånden hvis vi blev skuffet - det blev Frej og jeg.

Vi ankom klubben, fik parkeret langs vejen, og fandt den lange smalle gang på bagsiden af klubben, som vi gik op af, hvor mutter allerede stod og tog imod os.
Indenfor døren tog hun imod 30 euro  i entre, inklusiv fri kaffe og vand, samt frugt.

En af pigerne gav os hver en slåbrok i en størrelse og et håndklæde, vi fandt et noget tarveligt omklædningsrum med stålskabe, og en hylde med rodede store størrelser badetøfler.

Vi entrerede klubben, der bestod af et kedeligt stort rum med bar og sofaer, en gang for enden med bollerum.
Her var det ikke hyggeligt bare at opholde sig og tage sig god tid, som vi er vant til i klubberne.

Der var vel 5 - 7 pæne slanke yngre piger, men de sad mest helt indhyllet i store hvide badehåndklæder, som enkelte af dem åbnede for en gang i mellem for at give os et kig, da vi tydeligvis ikke havde travlt med at vælge.

Louie kunne imidlertid lokkes, han traf en hurtig beslutning og gik på rum med en pige.

Frej og jeg var enige om at vi sprang over, men mens vi sad i sofaen sad mutter på en stol udenfor baren og tog bestik af os.

Frej prøvede at spørge lidt ind til klubben, hvortil hun replicerede "sprechen sie russisch" - det gjorde vi så ikke B)

Vi nød lidt at drikke, ventede på Louie, der vist egentlig var godt tilfreds med sin sceance, uden dog at insistere på at vi skulle blive.

Efter 1 + time i klubben, var vi i tøjet, og på vej ud igen.

Vi kommer ikke igen.

Igen fandt vi ud på de tyske veje på vej til:

Club Penelope
http://www.clubpenelope.de/

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hundebrinkstra%C3%9Fe+8,+45326+Essen,+Tyskland/@51.47586,7.01673,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47b8e8024f2080eb:0xb9b7715f4559cfde

Ca kl 20 ankom vi, parkerede foran klubben.

Vi betalte 30 euro i entre, fik et skab i kælderen, og et værdiskab ved baren på første sal. Vi fik en nøgle til skabet i kælderen, og et til værdiskabet, men den til omklædningsskabet skulle vi aflevere i baren under besøget.

Omklædning og bad, samt skabe var noget spartanske, men første salen var godt møbleret og her sad der adskillige jævnt pæne piger, flere ret meget påklædt i lingeri, og ikke nogen der viste så meget bart som vi er vant til.

Der måtte ryges i en tilbygning udenfor, og der var bænke hvor man kunne sidde under fri himmel.
Imidlertid var musikken så øredøvende gennemtrængende at det blev for meget for mig, men måske var jeg også bare træt og uoplagt.

Mens Louie og Frej heldigvis fik nogle oplevelser til 25 euro for ja jeg husker ikke om det var 20 eller 30 minutter ( Frej og Louie kan nok huske det ), der fik jeg en dundrende hovedpine, og når de var på rum lagde jeg mig hen i en sofa og ventede på at tage hjem.

Jeg kan således ikke tale med om købesex i Club Penelope, så jeg håber på at Louie og Frej vil bidrage hermed i tråden.

De var klar til at tage hjem omkring midnat, og ca kl 00 30 var vi hjemme på hotellet, efter en dag med ganske vist blandede oplevelser, men som jeg desuagtet ikke ret gerne havde undværet.

Det er sjovt at være nysgerrig efter det uprøvede, og når man er det kan man i sagens natur ikke vinde hver gang.

Efter en stund på internettet, opdatering på mails og Eroguide, var det en lettelse at lægge sig under dynen for at sove hovedpinen væk.

Fortsættelse følge, næste afsnit nok af Louie :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Ledvogter
På anmodning af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu havde du vel i din omfattende research, afsat tid og energi til at undersøge om pigerne i disse lavpris klubber aflønnes efter den tyske lovfæstede mindsteløn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beretning Rejse !

Jeg har advaret dig mod club Neby, men du insisterer på at se klubben... kan du beskrive hvorfor du var så optaget for at besøge Neby og hvorfor du synes det var en skod klub.

Generelt hænger pris og kvali sammen, jeg foretrækker de kendte store klubber for her er kvaliteten og udvalgte bedre :) 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Jeg insisterede ikke på at se Neby, men jeg pointerede overfor Louie og Frej, at jeg havde fokus på en budget tur, med vægt på et nyt segment af mindre klubber, der samtidig ikke var decideret discount.

Ville kun med, hvis de var ok med denne fokus, og her gjorde jeg det godt nok klart at jeg meget gerne ville besøge Neby.

Imødekommende som de er, accepterede de at tage chancen.

Ja dig kan man ikke lokke til andet end de klubber du selv foretrækker, rigtigt nok de klubber med størst chance for succes, men det var bare ikke formålet denne gang, at sikre størst chance for succes.

Formålet var at prøve noget nyt.

Ja Nille generelt hænger pris og kvalitet sammen, men det er ikke ensbetydende med at vi altid skal betale det samme, for det samme de samme steder.

Relativt betragtet var det ikke billigere på Luder Lounge, end på Samya.

Konceptet er en dagklub, med en billigere entre, der ikke inkluderede at du kunne få noget at spise.

Det kostede så 20 eller 30 euro, inclusiv varme og kolde drikke, perfekt for de lokale i nogle få timer, og vi fik en rigtig god oplevelse, uden som så ofte før at blive i den samme klub i 8 - 12 timer.

Klubben har et take away kort, som gæsterne er velkommen til at bestille fra, men vi valgte at spise inde i byen, og sparede ikke noget i forhold til Samya's entre, men vi prøvede noget nyt.

Vi oplevede også at få en lige så god service indenfor 20 minutter for 30 euro, som på Samya i 30 minutter for 50 euro, perfekt for mig der kun brugte 10 minutter, og I kan altid forlænge tiden, og betale for 20 minutter mere.

Kvalitet kan defineres forskelligt, kvalitet kan også være den mindre intime klub, flot og hyggeligt indrettet, og med lige den værtinde der får piger og gæster til at slappe af i en atmosfære af ro, som du ikke finder i store klubber, med høj musik og konstant gang i den.

Indrømmet, jeg kunne ikke få 10 timer til at gå i Luder Lounge, men det var heller ikke hensigten, og klubben er nok ikke noget for dig, men det var den for os, vi kommer gerne igen.

Jeg har ikke droppet de store klubber, men jeg har også lyst til nogle af de små.

Hvis en klub som Luder Lounge fandtes i København, og kunne besøges for en fornuftig udgift, er det ikke udelukket at jeg ville reducere fokus på Tyskland væsentligt.

Jeg havde spottet og fattet interesse, for både Luder Lounge, og Club Neby ved at studere deres hjemmesider, samt få utilstrækkelige søgninger med Google translate.

På den ene side viste en ufuldstændig research, hverken at vi burde besøge begge de 2 klubber, eller at vi skulle lade være, hvorfor der for mig at se ikke var andet at gøre, end at møde op for at tage begge klubber i øjesyn.

Det gjorde vi så med det resultat at vi fik en meget positiv oplevelse af Luder Lounge, mens vi kun spildte godt en times tid på CLub Neby, som vi ret hurtigt mistede en hver interesse for.

Men Louie, der jo valgte at gå på rum, fik jo en god oplevelse med pigen, Frej og jeg kan ikke udtale os derom, for vi fravalgte muligheden, fordi vi have for lidt lyst til at opholde os i klubben.

Hovedpine eller ikke, på Penelope fik jeg slet ikke lyst til pigerne, der var i mine øjne noget discount over klubben, der gjorde den billige pris uinteressant, men nu ved jeg, ved at jeg har været der, at jeg ikke har lyst til at besøge klubben igen, heller ikke selvom jeg er frisk nok på dagen.

På Penelope var der nogle varme kyllingelår til gæsterne, inkluderet i entreen.

Faktisk Nille, så fandt jeg de svingende oplevelser på denne tur mere værdifulde, end iblandt nogle af de ture jeg/vi ellers har været på, hvor vi hver gang har besøgt de sikre store klubber, hvor vi har erfaring for at vi får den gode oplevelse.

Ved at gøre det kan vi også tilføje nyt i forum, forhåbentlig af værdi for jer der læser med, og som kun alt for godt kender de klubber vi plejer at besøge.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

IMG_2035.thumb.JPG.9056be96bf14fd01aac38IMG_2034.thumb.JPG.fd9e7bfbffb897d553e6eIMG_2031.thumb.JPG.8018e583be109704ed607

Jeg havde kun negative forventninger til et sted, der kalder sig Luder Lounge ... altså det navn, helt ærligt!

Indenfor viste det sig dog at være en lille, hyggelig klub. Som Rejse skriver, så var receptionisten/barpigen rigtig sød og skabte god stemning. Stedet ville Nille garanteret karakterisere som en pensionistklub, det var ikke partystemning, der var stille og roligt. Pigerne sad afventende i sofaerne og kiggede nysgerrigt på os nye ansigter. Jeg fandt en slank model, Maggie fra Polen. Ikke decideret smuk, men hendes krop var ung og dejlig, med naturlige bryster, så vi gik hurtigt på rum. Her fik jeg indblik i, hvordan det foregår, når 20 min. koster 30 €, mens 30 min. - eller er det 40 - koster 50 €. Der var laaaaangt forspil med hyggekys osv. så hun var helt sikker på, at vi gik over tiden. Men det var absolut også dejligt, så ingen klager herfra. Dybe tungekys, vi 69ede, hun red mig, det var svedigt, intimt og helt i top. Jeg syntes vi gik over tiden, men hun fik sine 50 € for et velfortjent job og så veltilfreds ud.

Så hyggesnakkede vi med de andre kunder, som Rejse beskriver. Men så var det action time igen:

Aleksandria fra Grækenland satte sig i sofaen overfor. Ung, slank og lækker. Jeg foreslog Rejse at hoppe på hende, men han ville i bad først, og så satte jeg mig over til hende og snakkede. Hun er en af den slags piger, hvor alderen snyder helt vildt - så i mine øjne lignede hun nærmest en teenager. Men da vi kom på rum, var hun meget specifik med at fortælle, at hun var 29, hvilket forbløffede mig. Og hun sagde så, at alle tog fejl af hendes alder. Det samme laaaaaangsomme forspil tog sin begyndelse, så hun kunne score 50 € i stedet for 30, men det var jeg helt med på, og nød det i fulde drag. Hun var super lækker at bolle med - en pige med erfaring som en 29-årig, der ligner en pige på 20. Yes!!!

Så Luder Lounge får kun anbefalinger herfra, trods navnet. Som med Fakta, så tager det måske kun 5 minutter, men pigerne vil så gerne, at man bliver lidt længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Faktisk Nille, så fandt jeg de svingende oplevelser på denne tur mere værdifulde, end iblandt nogle af de ture jeg/vi ellers har været på, hvor vi hver gang har besøgt de sikre store klubber, hvor vi har erfaring for at vi får den gode oplevelse.

Ved at gøre det kan vi også tilføje nyt i forum, forhåbentlig af værdi for jer der læser med, og som kun alt for godt kender de klubber vi plejer at besøge.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Der er vi nok forskellig, min pionere-ånd er nok faldende med årene. Jeg satser nu udelukkende på gode oplevelser og klubber og ønsker ikke at spilde tiden på at eksperimentere med tvivlsomme klubber, det var bla. derfor jeg også fravalgte turen med jer. Jeg ved hvad jeg vil have og jeg kan ikke nøjes med 20 min. Så discount klubberne bliver faktisk dyrere når vi taler om timeprisen, samt at maden er ringere eller helt sparet væk. 

Jamen I tog en for holdet og bekræfter at Neby skal man ikke komme tilbage til, Penelope lyder også for billigt .

En forstående tur til Hessen med et gensyn med World, Sharks og Oase står for døren, Jeg vil nyde solen, sommer, poolen og babes, det er en sikker vinder :D 

 

Så Luder Lounge får kun anbefalinger herfra, trods navnet. Som med Fakta, så tager det måske kun 5 minutter, men pigerne vil så gerne, at man bliver lidt længere.

Jamen så må jeg se klubben ved lejlighed :D men det tager ikke 5 minutter :P 

så hvor mange minutter får man for 50€ 30 eller 40 minutter  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men god tur Nille, men jeg vil protestere mod at du kalder Luder Lounge for discount :!:

Minut prisen ved 20 minutter til 30 euro udgør 2,5 euro i Luder Lounge.

Minut prisen ved 30 minutter til 50 euro udgør 1,66 euro på Samya.

Så det er ikke billigere på Luder Lounge, end hos Samya, men kan du nøjes med 20 minutter kan du for en mindre udgift købe oplevelsen på Luder Lounge.

Det tiltaler mig der enten flopper uanset at jeg har 30 minutter, eller som modsat kan præstere på 10 +/- minutter, så for mig er det simpelthen et bedre tilbud.

20 eller 30 euro for entreen i en lille klub uden mad inkluderet, er heller ikke discount, men Luder Lounge er entreen værd, og næste gang kan vi bare få leveret mad for egen regning, hvis vi bliver der længe nok.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme laaaaaangsomme forspil tog sin begyndelse, så hun kunne score 50 € i stedet for 30, men det var jeg helt med på, og nød det i fulde drag.

Det lyder som et sted, hvor pigerne forstår at drive forretning på den gode måde - ellers oplever man jo oftest at pigerne kaster sig over ens pik, rykker og sutter som om de skulle nå lyntoget og det er altså ikke behageligt - jeg ved ikke hvorfor pigerne tror, det skulle være så godt at få mishandlet organet på den måde - de plejer jo selv er være gode til at sige fra, hvis man begynder at blive for voldsom.

Nej må jeg bede om blide, kærlige og pirrende strøg, hvor stemningen langsomt bygges op og man kan slappe af og roligt nyde samværet - så betyder det altså ikke så meget om man må forlænge 1, 2 eller 3 gange - og det gør heller ikke så meget om man ender med at skyde kanonen af eller ej ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men god tur Nille, men jeg vil protestere mod at du kalder Luder Lounge for discount :!:

Minut prisen ved 20 minutter til 30 euro udgør 2,5 euro i Luder Lounge.

Minut prisen ved 30 minutter til 50 euro udgør 1,66 euro på Samya.

Så det er ikke billigere på Luder Lounge, end hos Samya, men kan du nøjes med 20 minutter kan du for en mindre udgift købe oplevelsen på Luder Lounge.

Det tiltaler mig der enten flopper uanset at jeg har 30 minutter, eller som modsat kan præstere på 10 +/- minutter, så for mig er det simpelthen et bedre tilbud.

20 eller 30 euro for entreen i en lille klub uden mad inkluderet, er heller ikke discount, men Luder Lounge er entreen værd, og næste gang kan vi bare få leveret mad for egen regning, hvis vi bliver der længe nok.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejse 30€/20min = 1,5 €/min :) så det er stadig en discount club samt entreen er uden mad, dog lyder det til pigernes service er i top ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det var en kvajer Nille, men der er altså kun o,16 euro til forskel på minut prisen på Samya og Luder Lounge.

Som jeg har forstået det koster 60 minutter på Samya 75 euro, mod hvis det er tilfældet at du ganger 20 euro med 3 = 90 euro for 60 minutter på Luder Lounge.

Så jeg nægter simpelthen at anerkende, at definitionen discount udgør et korrekt prædikat på Luder Lounge.

Hvis du selv besøger klubben en dag, tror jeg at du efterfølgende vil give mig ret.

Det kan da aldrig for sig indgå i vurderingen af om entreen er discount, om der indgår mad eller ikke.

Det må da bero på entre prisen, om det den inkluderer eller ikke, og 20 euro før kl 14 og 30 efter er altså i min optik ikke discount, for adgang inkluderet kaffe/te, samt kolde alkohol frie drikke, men den er rimelig og fair på Luder Lounge.

Ellers

Jeg vil lige påpege at da du skrev dit opponerende indlæg,  var jeg på vej ud af døren for at spise et ordentligt  aftensmåltid, men jeg begyndte straks at skrive svar replik.

Inden jeg blev færdig havde 3 lokale steder lukket, og jeg endte på en natåben pizzeria på Christianshavn, hvor jeg måtte tage til takke med en skod pizza.

Er det så din skyld, helt formelt betragtet er det nok ikke, men jeg synes lige at du skal vide det :huh:;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det var en kvajer Nille, men der er altså kun o,16 euro til forskel på minut prisen på Samya og Luder Lounge.

Som jeg har forstået det koster 60 minutter på Samya 75 euro, mod hvis det er tilfældet at du ganger 20 euro med 3 = 90 euro for 60 minutter på Luder Lounge.

Så jeg nægter simpelthen at anerkende, at definitionen discount udgør et korrekt prædikat på Luder Lounge.

Hvis du selv besøger klubben en dag, tror jeg at du efterfølgende vil give mig ret.

Det kan da aldrig for sig indgå i vurderingen af om entreen er discount, om der indgår mad eller ikke.

Det må da bero på entre prisen, om det den inkluderer eller ikke, og 20 euro før kl 14 og 30 efter er altså i min optik ikke discount, for adgang inkluderet kaffe/te, samt kolde alkohol frie drikke, men den er rimelig og fair på Luder Lounge.

Ellers

Jeg vil lige påpege at da du skrev dit opponerende indlæg,  var jeg på vej ud af døren for at spise et ordentligt  aftensmåltid, men jeg begyndte straks at skrive svar replik.

Inden jeg blev færdig havde 3 lokale steder lukket, og jeg endte på en natåben pizzeria på Christianshavn, hvor jeg måtte tage til takke med en skod pizza.

Er det så din skyld, helt formelt betragtet er det nok ikke, men jeg synes lige at du skal vide det :huh:;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Din skrivelyst er større end din madlyst, vi kan da spise på Søren K igen, som plaster på såret :D

Jeg mener en discount klub kendetegner ved at have billig entre samt at den første session/halvleg er billigt.

Luder Lounge reklamerer med 30€ for 20 min, men det er kun dig eller de færreste mænd som kan nøjes med 20 min. pigerne gør tingene langsomt for at forsøge at gå tiden over for at få 50-60€ for en omgang, som Louie beskriver det. Det er også fair nok for jeg synes at 30€ er mistænkelig billigt, pigerne skal knalde mange mænd for at tjene 200-300€+ som er almindeligt for en FKK-pige.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Minut prisen ved 20 minutter til 30 euro udgør 2,5 euro i Luder Lounge.

Minut prisen ved 30 minutter til 50 euro udgør 1,66 euro på Samya.

€30 er stadig 50% dyrere end €20. Og når du efter eget udsagn er færdig inden 10min.. er det vel et fedt?

Din stil med at fokusere så meget på pris, virker helt ærligt lidt "Fattigrøvsagtigt"

Men måske kunne du skrive: "FKK on a shoestring". I 12 afsnit (-:

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ KF

Jeg klokkede lidt i regnestykket længere oppe, men hvorom alting er, så er minut prisen ved 50 euro for 30 minutter 1,66 euro, og ved 30 euro for 20 minutter 1,5 euro.

Fordelen ved de 30 euro for 20 minutter, i stedet for 50 for 30, er som jeg ser det at min udgift bliver 20 euro mindre, i en situation hvor jeg både ved 20 og 30 minutter, i begge tilfælde takker af efter ca 10 minutter +/-.

Hvis så pigerne som beskrevet af Louie yder en så god service, at det fører til et naturligt opsalg undervejs, kan de rent faktisk opretholde en højere minutpris op til 60 minutter, end på Samya, hvor du fra start kan købe 60 minutter for 75 euro.

Med et stabilt underlag af stamkunder, og et flow af gæster der ikke hænger ud hele dagen, men som udskiftes over åbningstiden, anser jeg det ikke for utænkeligt at der kan bestå en gennemsnitlig højere omsætning for hver pige i et mindre team, med relativt betragtet flere gæster til de piger der er i klubben, end tilfældet måske er på Samya.

Er det tilfældet, er det genialt hvis huset kan drives effektivt med et beskedent personale, uden alle de medarbejdere og faciliteter, der kræves for at kunne stille med en buffet 3 gange dagligt, men i stedet stille sodavands og varm-drikke automater til rådighed for høflig selvbetjening.

Det fungerede aldeles glimrende, samtidig med at hun kunne se på  skærmen hvem der var på vej op af entreen udenfor, betjene dem i lugen bag baren, og sælge når nogle købte alkohol holdige drikke.

Når folk  kommer og går, giver plads til de næste, kan der altså akkumuleres en betragtelig entre indtægt, samtidig med at entreen for hver enkelt ikke er højere, end at det giver gæsterne en oplevelse af, at så har de mere overskud til pigerne i klubben.

Der er simpelthen tale om et koncept, der er lige så effektivt organiseret drift logistisk i lille skala, som Goldentime og Artemis er det i stor skala, hvor sidstnævnte bygger på en volume, der ikke er aktuelt hos Luder Lounge.

Hvis noget dansk bordel, med danske top piger ville indbyde drengene til en aften, sådan som det foregår hos Luder Lounge, for en entre på eksempelvis 200 kr, og de ville tilbyde 20 minutter for max 600 kr, vil jeg gerne troppe op, men jo den har været oppe før, branchen vil ikke, og derfor kan jeg kun anbefale en tur til Luder Lounge i stedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Fordelen ved de 30 euro for 20 minutter, i stedet for 50 for 30, er som jeg ser det at min udgift bliver 20 euro mindre, i en situation hvor jeg både ved 20 og 30 minutter, i begge tilfælde takker af efter ca 10 minutter +/-.

Når folk  kommer og går, giver plads til de næste, kan der altså akkumuleres en betragtelig entre indtægt, samtidig med at entreen for hver enkelt ikke er højere, end at det giver gæsterne en oplevelse af, at så har de mere overskud til pigerne i klubben.

Hvis noget dansk bordel, med danske top piger ville indbyde drengene til en aften, sådan som det foregår hos Luder Lounge, for en entre på eksempelvis 200 kr, og de ville tilbyde 20 minutter for max 600 kr, vil jeg gerne troppe op, men jo den har været oppe før, branchen vil ikke, og derfor kan jeg kun anbefale en tur til Luder Lounge i stedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejse,

Jeg kan ikke se dit regnestykke har meget relevans, du sparer 20€ pr. pige hos L-lounge i stedet for fx. GT Samya mv., du tager alligevel kun få piger så du sparer måske 40-60€ pr. dag. Disse penge bruger du alligevel på mad og is fordi Klubben ikke har mad. Så din spare logik hænger ikke sammen, samt rejseomkostninger overskygger din besparelse.

Hvis du virkelige vil spare så køb 10-15min hos en pige herhjemme, men det er en helt anden diskussion, du får selvf. ikke samme klubstemning som i Tyskland.

Du snakker meget for L-lounge, men mindre godt om Club Neby og Penelope, som også har billig entre.

I virkeligheden er det pigerne og oplevelserne som afgør om en klub er god eller dårligt, prisen er mindre afgørende, om du sparer 10-20€ pr. omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille

Mit formål var ikke i sig selv at spare, for jeg betaler gladeligt 50 euro for 30 minutter, som jeg alligevel kun bruger fra under til over halvdelen af tiden af, og jeg besøger gerne de større klubber igen med 50 - 80 euro i entre, og 50 - 60 + euro for 30 standard minutter med standard ydelser.

Men når min erfaring er at 10 minutter +/- ofte rækker, var det simpelthen interessant for mig personligt, at opleve om en klub med en skarp pris for en skarp tid, kunne give mig en god oplevelse.

Det kunne pigen jeg var sammen med på Luder Lounge.

Du går stædigt ud fra din egen synsvinkel, og har meget svært ved at acceptere at andre kan vægte anderledes end du.

Du er et party dyr der gerne fester natten lang, og des højere musikken spiller, des bedre i din verden.

Jeg har haft gode oplevelser i sådanne klubber, særligt nå jeg kan undslippe røgen og musikken, som når jeg lægger mig i en drømmeseng i kælderens bade afdeling på Samya.

Ja, jeg måtte jo sammenligne, prisen gjorde det ikke alene, og derfor vægtede jeg at besøge både Neby og Luder Lounge, mens Penelope røg på programmet undervejs.

Neby udgjorde et koldt stort rum, hvor pigerne sad indhyllede i håndklæder, mens de var fra topløse til helt nøgne på Luder Lounge.

De spillede ikke musik den dag på LL, vi kunne nyde pigerne, læse avis og sludre uforstyrret sammen, se Nille det udgjorde en kvalitet ved stedet den dag, mens du måske vil kede dig fordi der er for stille og der sker for lidt.

Jeg ser også helt omvendt af dig på at der ikke var mad inkluderet i prisen, du vil jo helst mure dig inde fra start til slut, mens jeg nød at vi var der i et passende antal timer, hvor vi så fik os en hyggelig gå tur i Dortmund for at finde et andet sted end klubben, hvor vi kunne spise.

Også fik jeg jo min isdessert - Louie har et billede af den :)

Nille du er simpelthen for snæversynet, og virker til at du har for svært ved at acceptere at nogle af dine gamle rejsefæller tog på en tur med en så afvigende fokus, at du selv fravalgte at tage med.

Men bare rolig, du har ikke mistet kernen af kliken, og de vender snart frygteligt tilbage sammen med dig til alle de steder, du helst ser at I holder jer til at besøge :)

PS

Ja jeg har ingen interesse i at købe hverken 15, 20, 30 eller 60 minutter nærmest uanset prisen på et hjemligt bordel, når jeg ikke får en art klubstemning med under et besøg, med tid til, og mulighed for at opholde mig længere, end bare den tid det tager at vente på sex, dyrke sex, og gå i bad efterfølgende.

Den mulighed vil et dansk bordel ikke give os, ejheller som lukkede arrangementer for os der gerne vil, og så er der ikke andet for end at rejse ud i verden for at kunne købe sex, under rammer der giver mening for en selv.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille

Mit formål var ikke i sig selv at spare, for jeg betaler gladeligt 50 euro for 30 minutter, som jeg alligevel kun bruger fra under til over halvdelen af tiden af, og jeg besøger gerne de større klubber igen med 50 - 80 euro i entre, og 50 - 60 + euro for 30 standard minutter med standard ydelser.

Det kunne pigen jeg var sammen med på Luder Lounge.

Neby udgjorde et koldt stort rum, hvor pigerne sad indhyllede i håndklæder, mens de var fra topløse til helt nøgne på Luder Lounge.

Nille du er simpelthen for snæversynet, og virker til at du har for svært ved at acceptere at nogle af dine gamle rejsefæller tog på en tur med en så afvigende fokus, at du selv fravalgte at tage med.

Men bare rolig, du har ikke mistet kernen af kliken, og de vender snart frygteligt tilbage sammen med dig til alle de steder, du helst ser at I holder jer til at besøge :)

Du lagde ud med at sige at denne tur skulle være en discount tur med henblik på at besøge flatrate og discount klubber, nu siger du at det var ikke for at spare  ?

Din oplevelse med pigen var god hos LL, derfor kan du lide klubben, mens de andre klubber var kedelig fordi pigerne ikke levede op til din standard og var ikke nøgne/halvnøgne. Det bekræfter min tidligere konklusion om at man bliver "farvet" klubben alt efter om man fik gode oplevelser med pigerne.

Jeg er ikke ud på at lokke eller kapre dine rejsefæller, folk har hver sin lyst og pengepung. Jeg har faktisk lidt ondt af dig nogle gange, fordi du bruger så meget tid, ressourcer og penge på rejser men det er jo ikke ene succes oplevelser du får, baseret på dine klubvalg, jeg ved godt at hele din fornøjelse ligger i at skrive om dine rejser og du gerne vil rapportere om nye klubber osv... jeg rejser på FKK for at slappe af, feste og knalde. Jeg har ikke fornøjelse af at besøge klubber jeg ikke synes om eller har hørt dårlig om.

Men I tog en for holdet, respekt for dette. Som sagt LL er på mit landkort og jeg skal nok besøge klubben ved lejlighed. LL er en dagklub så de fester nok ikke ud til den sene nat.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg mig ikke ord i munden jeg ikke har sagt Nille, jeg har hele tiden defineret turen som en budget tur, og ikke som en discount tur, det har jeg sagt før, under og efter turen, så det et ganske enkelt ikke sandt det du skriver, men en stædig fortolkning af dig, som du lægger mig i munden - lad venligst være med det.

Jo det var så også for at se om jeg kunne spare på budget klubber, som for eksempel Mondial hvor der var inkluderet mad, og som vi kommer til i en beretning om dag 3, men det er jo også en  budget FKK klub, hvor man kan blive længe.

Modsat ville jeg også godt undlade at spare en dag hvor vi både besøgte LL uden spisning, og fik os en lille vandretur i Dortmund by med middag og is, hvorved jeg også her kan holde 2 forskellige focuser op mod hinanden, og få gavn heraf under et eventuelt sernere besøg i NRW.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som et sted, hvor pigerne forstår at drive forretning på den gode måde - ellers oplever man jo oftest at pigerne kaster sig over ens pik, rykker og sutter som om de skulle nå lyntoget og det er altså ikke behageligt - jeg ved ikke hvorfor pigerne tror, det skulle være så godt at få mishandlet organet på den måde - de plejer jo selv er være gode til at sige fra, hvis man begynder at blive for voldsom.

Nej må jeg bede om blide, kærlige og pirrende strøg, hvor stemningen langsomt bygges op og man kan slappe af og roligt nyde samværet - så betyder det altså ikke så meget om man må forlænge 1, 2 eller 3 gange - og det gør heller ikke så meget om man ender med at skyde kanonen af eller ej ;-)

Hos hvilke klubber er pigerne voldsomme ? Det kommer helt an på hvilke piger du vælger og fortæl pigerne om dine ønsker hvis du ønsker blid sex. Kommunikation fremmer forståelsen.

Læg mig ikke ord i munden jeg ikke har sagt Nille, jeg har hele tiden defineret turen som en budget tur, og ikke som en discount tur, det har jeg sagt før, under og efter turen, så det et ganske enkelt ikke sandt det du skriver, men en stædig fortolkning af dig, som du lægger mig i munden - lad venligst være med det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Budget tur og discount tur er vel det samme. Jeg stopper her...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men jeg vil da også lige give mit "take" på Club Neby http://www.neby.de/

Det er uden al tvivl den mest skumle FKK jeg har været på.

IMG_2052.thumb.JPG.d4e516b85ae74d87017b6

Det her er ikke klubben, det er huset foran. Man skal rundt om til venstre (man kan skimte skiltet bagest ved hækken):

IMG_2054.thumb.JPG.abefbe5afd3b9f1fad143

Og det her er skiltet, når man forlader etablissementet.

IMG_2057.thumb.JPG.5cb88d4c98577bf0949c6

Nå, men for at gøre en lang historie kort, så var jeg lige så skuffet som Rejse og Frej over stedet - det var ikke charmerende. Men der var nogen ganske tilforladelige tyske kunder, der så pæne og nydelige ud, så jeg syntes det skulle have en chance. Og det er ikke fair at bedømme en klub, hvis man ikke har prøvet en pige, synes jeg. Så jeg kiggede rundt og så en ung lille sorthåret, der sad i en sofa og gjorde øjne til mig. Så jeg satte mig hen til hende, og hun var køn og virkede glad og selvsikker, så hvorfor ikke? Hun præsenterede sig som Lolita, fra Bulgarien. Muligvis byen Kulata, det er jeg dog ikke sikker på, at jeg opfattede rigtigt.

Lolita.thumb.png.9b530163eb77ac82260f6b1Lolita5.thumb.png.c767039b695a9b1f9ac72c

Lolita3.thumb.png.50f60ce65380d9e0eb9aa4Lolita4.thumb.png.5f919349edc7e8d80e57f4

Lolita tog mig ind i det rum, der er vist på billedet. Hendes billeder er ikke helt nye, hun har fået et kilo eller to på maven, men var ellers lækker og sød. Og hun lagde ud med at lægge et London-kondom parat på madrassen, hvilket lettede lidt, da Nille havde påstået at det var en AO-klub. Hun gav en rigtig GFE med masser af kys, men med AO-mistanken in mente droppede jeg 69. Så fik hun kondomet på og red mig - sådan lidt primitivt, men engageret. Hun fik den også i missionæren og i doggy, men så blev jeg forpustet og tabte erektionen. Af med gummiet og sutte mig hård igen. Hun sagde dog, at det var +20 € hvis jeg kom i munden på hende, så det droppede vi, og hun fandt et nyt kondom frem og red mig energisk til afslutning. Det var en godkendt præstation må jeg sige, hun var dejlig. ½ time = 50 €.

Her er i øvrigt Rejses dessert:

Også fik jeg jo min isdessert - Louie har et billede af den :)

IMG_2048.thumb.JPG.7c937711739d8d78c1dbb

 

 

Redigeret af Louie De Palma
For mange billeder kom med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Louie

Frej og jeg kan selvfølgelig ikke bedømme klubben for den service vi kom efter, men som vi undlod at benytte, og derfor holdt vi os da også til at bedømme klubben for hvad vi så og oplevede, uden at gå med pigerne.

Når piger sidder indhyllet i hvide badehåndklæder til halsen i en klub, taber jeg altså alt lyst til at foretage et valg mellem dem.

Men det er alle tiders at du havde mod på at gå linen ud, for det vi kom efter, og det yder da alt andet lige klubben en anden retfærdighed at du gjorde det, og oveni købet var grundlæggende tilfreds med din sceance, end hvis vi alle tre var gået igen med uforrettet sag,

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Club Penelope
http://www.clubpenelope.de

IMG_2061.thumb.JPG.ed75a21fde022cc6adf3b

Penelope er angiveligt en gammel klub - ifølge nogle lokale tyskere var den toppen af poppen tilbage i 90erne. Så den er altså meget ældre end stort set alle de andre FKK-klubber vi snakker om. Logoet med den langhårede pige og den sorte hat giver mig associationer til 70erne, men lovene var anderledes, så konceptet har nok også være et andet. Måske var det en klub, man skulle være medlem af - det syntes jeg at forstå på en af tyskerne.

Anyway, i dag er Penelope en udpræget tyrkerklub, hvor en alm. tysker eller forvildet sexturist føler sig lidt fremmed. Den er ellers pæn, stor og nydelig, og de må kun ryge udenfor, lige bag tremmerne på billedet. Tyrkerne kan godt li' piger med former, så det har de fleste her. Men vi tre fandt det svært at finde piger, der både så søde ud og havde et BMI vi kunne tænde på. Frej fandt dog en lille slank én, der var ny på klubben og havde en fin hyrdetime med hende. Da de var færdige - mig og Rejse havde kedet os bravt i mellemtiden - viste det sig, at hun havde en veninde, der så rigtig lækker ud. Så efter deres rygepause, fik jeg hende på rum.

Rumænske Sabrina var også nybegynder på Penelope, men det gik hurtigt op for mig, at hun måske var nybegynder i det hele taget. Det begyndte godt og GFE-agtigt med tungekys og god kemi. Så ville jeg 69e, og hun blev tændt på mit orale, det sker ellers ikke altid, men glemte helt at gøre gengæld. Det var selvfølgelig fint nok at hun efter 20 min. var kommet og sagde Thank you med blussende kinder, men det var jo ikke ligefrem noget jeg fik så meget ud af. Nå, men 20 min. = 25 € er jo til at overse.

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...