Hop til indhold
Frej af Asgaard

Pauschalclub Bochum – Budget tur dag 1

Recommended Posts

Vi var 3 gutter, der havde besluttet, at vi skulle tage til NordRhein-Westfallen (i.e. NRW) for at udforske nogen af de prisbillige klubber. Konkurrencen er så stor i det område, at der løbende opfindes nye koncepter for hvordan kunden kan få mest ”value for money” eller rettere sagt: mest ”bang for the buck” – bogstavelig talt!

Jeg tog det som en udforring i af finde ud af, om nogen af disse prisbillige klubber kunne tilbyde stort set det samme som de dyrere klubber, eller om det var noget billigt bras. Det kan måske virke lidt afstumpet at rende rundt og lede efter hvor man får mest ”knep pr euro” – lidt i stil med at bedømme drikkevare udbuddet efter hvor man får meste alkohol pr. krone og så konkludere at Nettos Leonora Kirsebærvin er bedst.  Men vi havde besluttet os for at holde et åbent og fordomsfrit sind, og afprøve tingene – og forøvrigt indregne kvalitet i bedømmelsen.

Mine 2 rejsemakkere vil jeg referere til som L og R, og så må de selv afsløre sig selv, men nogen kan måske allerede gætte dem.

Jeg skal ikke trætte for meget med rejseplanerne, men bare fortælle at vi fløj med Airberlin til Düsseldorf til en fornuftig pris (omkring 1000 kr t/r pr. person), og lejede bil gennem Hertz til 100€ for 4 dage (fordubestilt i god tid), så vi kunne komme rundt.  Vi ankom med formiddagsflyet en fredag kl. 11.30, og fik fat i lejebilen uden det helt store ståhej. Derefter kørte vi til Pauschal-klub Bochum med Googlemaps i en smartphone som GPS, hvilket virkede fint – faktisk redede google os uden om en omgang STAU ved Essen.

Jeg havde aldrig før prøvet en Pauschal-klub, og jeg havde derfor insisteret på at vi skulle prøve en, og at det skulle være på førstedagen.  Tager man Pauschalclub efter FKK vil det føles som en nedgradering, og man vil være for kræsen med pigerne – derfor: Omvendt rækkefølge.

Pauschalclub Bochum

http://pauschalclub.de/bochum

Pauschalklub Bochum lå i et industrikvarter, uden anden markering end en tegningsplakat af en dame i lette gevanter, så vi var lidt i tvivl om, hvorvidt vi havde fundet det rigtige sted. Men det havde vi. Vi ankom lidt før kl. 14, og vi valgte at købe en ”Tagesticket” til 150€ pr. person. Denne dagsbillet gav så adgang til at gå på rum med en pige ad gangen, så mange gange man kan i løbet af resten af dagen. Man kan også få en 3-timers billet til 100€.

Første indtryk af omklædningsarealet og badet var at det var OK – man får udleveret en badekåbe, og der er håndklæder til at tørre sig med efter hvert bad – dog er det helt små håndklæder. Stort set samme standard som på en FKK. Resten af klubben er ok pæn og ren. Der er et spabad ude i udendørsarelaet.

Maden: Der var en frokostbuffet med lidt brød, pålæg, og en lille smule varmt i form at frikadeller og også en suppe. Desværre kommer der ikke noget andet mad senere på dagen – det er denne frokostbuffé som fortsætter helt til lukketid, og derfor er maden lidt ringe, når man skal være der en hel dag – man kan dog overleve på den.

Pigernes udseende: Gennemsnitligt er de ikke lige så flotte som på FKK – dog er der nogen af de pæneste, som rent optisk set godt ville kunne klare sig på en FKK, men de ville ikke være blandt top-pigerne.

Pigernes sprogkundskaber: Det er en fordel at kunne noget tysk – de fleste af pigerne talte bedre tysk end engelsk selvom de var fra Rumænien.

Pigernes service: Man får 20 minutter i rummet med pigen, så det er ikke så meget. Til gengæld insisterer pigerne på at bruge de sidste af de 20 minutter på snak selvom man skulle komme tidligere end det. Pigerne giver fuld sex med fransk uden og sex med kondom i forskellige stillinger – GFE og kys skal man dog ikke regne med – det fik jeg i hvert fald ikke noget af. Engagement er meget lavere end på FKK.

De fleste af pigerne er nærmest konstant optaget, men fordi der er ikke er så mange rum tilbringer man en god del tid på at sidde i en sofa med den pige man bookede, og vente på at et rum skal blive ledigt. Generelt bliver pigerne booket næsten med det samme, når de vender tilbage til det centrale bar-område, så hvis man har lyst til en pige og ser, at hun er ledig, så er det med at skynde sig – man kan ikke sidde og tøve eller tænke over tingene ligesom på FKK. I løbet af dagen/aftenen kan pigerne blive noget trætte eller måske ligefrem ømme, så det hjælper jo ikke ligefrem på engagementet. Men på den anden side kan man jo ikke rigtigt tabe nogen penge ved at gå på rum med en pige, når først man har betalt indgang.

Jeg var på rum med følgende piger:

Marina:  http://pauschalclub.de/bochum/girl/marina

Patrizia: http://pauschalclub.de/bochum/girl/patrizia

Corina:  http://pauschalclub.de/bochum/girl/corina

Betty: http://pauschalclub.de/bochum/girl/betty   

Jeg har ikke noget særligt at sige om pigerne – det var alle sessioner på det jævne – ikke noget at brokke sig over, men heller ikke noget at begejstres over ud over at det jo var sex med nogen piger, der ikke så så værst ud igen.

Som noget krydderi på deres tilbud havde klubben denne dag en ”Französich Total” event. Den bestod i at ca. hver 2. time var der en form for ”Blowjob-gangbang”. Det vil sige at 2 af pigerne var klar i gang-bang rummet til at give blowjobs til dem som ville – og det var blowjobs med Cum in Mouth. Det var vist Naomi og Sammy som stod for det:

http://pauschalclub.de/bochum/girl/naomi

http://pauschalclub.de/bochum/girl/sammy#

Sidst på aftenen ikke så langt fra lukketid var jeg inde og kigge på, og de løb tør for mænd – så opfordrede de mig til at lægge mig ned og få en omgang blowjob af dem begge 2 – jeg tænkte – nå, ja, det kan vel ikke skade J

Det lykkedes dem til sidst at få mig til at komme, men bl.a. ved hjælp af en del ”håndkraft” – det var ikke så nemt for mig at komme 5. gang på en dag – også selvom det var den første dag på turen.  

Klubben lukkede kl. 23 – jeg tror at vi gik omkring en halv time før lukketid.

Jeg endte jo så med at have fået en del for mine 150€, men hvis det ikke lige var for den sidste omgang ”französich Total” gangbang så havde jeg jo faktisk kun nået at være 4 gange i rummet af 20 minutter. Og 4 korte rum + indgang ville jeg jo også have kunne nået til samme pris (150€) på fx. Club Mondial (kommer i en senere beretning), og på Acapulco ville 4 rum + indgang have kostet 190€ - men her ville pigernes service have været langt mere indlevende og de ville have set bedre ud, og man ville have haft bedre tid til at udvælge dem.

Mine rejsemakkere nåede ikke at få lige så meget for pengene.

 

Konklusioner omkring klubben: Det var intressant at prøve, og hvis man virkeligt bare vil knalde med en masse piger uden at gå op i om de gør det godt, så er den vel et ok tilbud. Men det var en negativ overraskelse af maden var så ringe. De fleste af kunderne så forøvrigt ud til kun at have købt 3-timers billetten.

Alt i alt synes jeg at pigernes manglende engagement gør, at det ikke rigtigt at værd at spare de siste euro, og det er også lidt tvivlsomt hvor mange euro man rent faktisk sparer.  Så jeg tror ikke at jeg kommer en anden gang, selvom klubben dog er en billig måde at komme igang med en flerdages tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning,

Jeg nåede 6 rum sidst på samme klub og deltog 2 gange i GB... jeg havde god kemi med et par piger så det var godt ellers var servicen som beskrevet ikke så god som på FKK, men man kan heller ikke kræve/forvente mere når det er et billigt flatrate koncept.

Man tror man kan slå sig løs på flatrate men pigerne og rummene er ofte optaget så reelt set er 4-5 rum mere realistisk gennem hele dagen. Noget anden spiller ind, man mister lysten hvis pigerne mangler engagement/lysten eller virker trætte/ømme, for det virker som et overgreb at pigerne knalder så meget, uden de store pauser. Grunden til at pigerne gerne vil snakke og slappe af i rummene selvom man ikke har brugt alle 20min på sex er bl.a. at de kan holde en lille pause, for går de ned i loungen bliver de straks antastet af andre mænd som vil knalde. Jeg følte med pigerne og havde faktisk booket et par piger hen på aften med henblik på bare at give dem massage så de kunne holde pauser, jeg havde også knaldet nok for den dag...

Pauschalklubberne er de dyreste flatrate klubber i Tyskland alligevel synes jeg at pigerne bliver kørt hårdt, for ikke at tale om de endnu billigere og mere tvivlsomme klubber.

I har været heldig at der er Ramadan ellers var klubben mere fyldt med mænd.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget god beskrivelse Frej af vores første dag på klub :)

Jeg er R ( Rejsenetværk ), det er mig der har overtalt Frej og Louie til en tur med en anden fokus end vanligt, og heldigvis var de friske på at vi bevægede os ud i ukendt/mindre kendt farvand.
Vi blev hjemmefra enige om, at være villige til at løbe risici for fiaskoer, og at vi kunne acceptere skuffelser under turen, for samtidig at kunne udvide vores horisont med erfaringer, med en type klubber vi ikke tidligere har prioriteret.

Vi har taget en for holdet, vi håber at de tråde fra turen som Frej lægger ud med, og som vi vil bidrage til, vil blive oplevet som nyttig information, af værdi for læsernes egne overvejelser omkring egne ture.

Personligt ønskede jeg ikke at besøge de rene discount flatrate klubber med de absolut laveste priser, men jeg ville gerne besøge den oprindelige flatrate kæde Pauschal Club, med den højeste entre pris i markedet 150 euro = 1119 kr.

Pauchal Club
http://www.pauschalclub.de/

Jeg lagde ud med at spise morgen buffeten på Hotel Hilton i Københavns Lufthavn, inden at jeg mødtes i gaten med Frej og Louie, og resten af de pt praktiske oplysninger har Frej redegjort for.

Montezi, jeg og en tredje anonym besøgte sammen for 5 år siden Pauschal Club i Dortmund, som jeg havde i meget positiv erindring, så denne gang foreslog jeg klubben i Bochum for at besøge en klub jeg ikke havde besøgt før, og det accepterede Frej og Louie.
Men pigerne i Dortmund for 5 år siden virkede klart mere overskudsagtige, end vi oplevede denne gang i Bochum.

Mit indtryk af klub og piger på dagen, var at billeder og informationer på hjemmesiden syntes retvisende, men også at samme enten var søgt fremstillet så fordelagtigt som muligt, eller at det måske forekom, at nogle piger brugte billeder af yngre udgaver af sig selv?

Generelt var pigerne mere almindeligt pæne, og knap så glamourøse som nogle billeder godt kan give et indtryk af, men fup og svindel var der på ingen måde tale om.
Man er jo så forvænt på FKK klubber med slanke piger med helt flade maver, her var en lille naturlig topmave på slanke piger mere normen, end undtagelsen.

Eksempelvis havde jeg set mig glad på billederne af Naomi, der på dagen viste sig at have en lavere bredere figur, og en større bagdel end på billederne af hende i galleriet.

Klubben består af en stueplan med en bar, og nogle ordinære sofa arrangementer, hvor pigerne sidder henslængte og venter på at vi tager kontakten.

Pigerne var på ingen måde afvisende, men efter mit indtryk mere reserverede, og mindre engagerede end som vanligt er på FKK klubber, hvilket vel egentlig blot er at forvente for et koncept, hvor der er fri sex, når der en gang er betalt i receptionen, og pigerne ikke har samme incitament som på FKK til at søge egen omsætning påvirket.

Der var en have, med liggestole, og en jacuzzi med en presennig over, som man skulle bede om at få taget af, hvis man ville en tur i den, Louie og jeg tog en længere sceance i de varme bobler midt på aftnen.

På førstesalen var der spisestuen, hvor der var brød og pålæg hele dagen, om aftenen blev det til pølser som det varme.
Her ligger også bollerummene, samt et rum med en høj lang og bred platform, med madrasser til alle deres tema events, såsom:

Events
http://www.pauschalclub.de/bochum/events

Der stod en gynækolog stol i hjørnet.

Der var gode brede halvskabe i omklædningen, og nogle brusere der virkelig kom kaskader af vand ud af - tror at Jernsvinet ville have nikket anerkendende :)

Kl ca 15 tog jeg  en Sildenafil 100 mg potenspille, hvorefter jeg cruise rundt, satte mig til at vente til der var gået en time.

Kl 16 var der FT party, der gik ud på at de 2 piger Naomi og Sammy suttede den af på alle mændene, til de kom i munden på dem.

Det var 2 livlige lattermilde piger, der kraftigt opfordrede alle mænd, der satte sig for at se på, til at deltage i løjerne:

Naomi
http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/naomi

Sammy
http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/sammy

Pigerne var godt i gang med flere mænd, de blev slikket i en 69, suttede mændene solo, men ingen samleje, kun fransk i alle variationer til mænd og piger.

Jeg krøb op til pigerne, og straks kom jeg under kærlig behandling af Sammy, i hvis mund jeg kom i en kraftig udløsning efter få minutter, hvorefter jeg var helt færdig for denne gang.
Trak mig veltilfreds tilbage, fik et bad, på med isbjørne habitten, fandt Weekendavisen og slappede af med at læse den en rum tid i opholdsstuen.

Efter at have spist noget aftensmad sammen med Louie og Frej, var det tid til at forsøge mig på ny, og jeg henvendte mig til:

Sissie
http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/sissie

Hun var klar, men der var ikke et ledigt værelse, det kunne vi følge i opholdsstuen på en fladskærm, der viste hvornår hvilke værelser blev ledige.
I entreen hvor vi bliver modtaget hænger også en lille touchskærm med dagens piger, som man kan navigere rundt i.

Sissie smækkede benene over mine ben, vi nussede lidt i sofaen indtil et rum blev ledigt, og kl 18 15 lå vi klar på sengen til, håbede jeg en ny omgang, men det mislykkedes totalt for mig.

Hun suttede det bedste hun havde lært, men intet skete, jeg bad om en oliespiller ved hendes hånd, hun gjorde sit bedste, men intet skete, jeg overtog og gav mig selv en hård spiller, mens hun til min overraskelse siddende ved siden af mig begyndte at stønne højlydt, men ok overdrivelse fremmer forståelsen ;-)

Kl 18 25 kom jeg ved egen hånd over min mave, og hun tørrede mig af med en anselig mængde papir.

Jeg ville takke pænt af, men hun insisterede på at vi skulle bruge de sidste 10 minutter, foreslog mig en gang massage, jeg lagde mig fladt på maven og de sidste 10 minutter fik jeg en behagelig olie massage.
Noget jeg plejer at takke nej tak til når jeg bliver tilbudt det, hver gang jeg afbryder efter 10 minutter +, fordi jeg bare ikke kan får rejsning, men jo det var da helt rart, og tak til Sissie for at sørge for at jeg fik det bedste ud af egen uformåenhed.

Det var klart at jeg var færdig for denne dag, fik mig et grundigt bad, og tilbragte resten af aftenen skiftevis for mig selv, og i selskab med Louie og Frej, hvor det som altid under et klub besøg er interessant, at høre nyt om ens rejsefællers seneste oplevelser i klubben.

Det er nok rigtigt som Nille var inde på at pigerne bruger den fulde tid, for ikke for hurtigt at komme på rum igen med den næste gæst, men selvom de var meget på rum med gæsterne, synes jeg nu alligevel at de henover dagen havde pæne pauser, hvor de sad længere tid i sofaerne, uden at de alle de timer de var der, var på rum med en gæst fem minutter efter den forrige.

Det der kan give et indtryk af at pigerne har for korte pauser, er nok at der forekommer ryk hvor det kan virke sådan, men så kommer der også en mere død periode igen.

Måske det også spiller ind at klubben følger med i hvilke piger gæsterne er mest tilfredse med, for da vi forlod klubben blev vi af pigen i receptionen spurgt hvilken pige vi syntes havde været den bedste, hun tastede svaret ind, jeg svarede newermind til spørgsmålet.

Alt i alt synes jeg at klubben i Bochum er ok til prisen, vi får som jeg ser det mindst den service vi kan forvente på en flatrate klub, men jeg må erkende at havde jeg for 5 år siden besøgt klubben i Bochum, og havde fået den oplevelse jeg fik denne gang, ville jeg ikke have været så opsat på at prøve det igen i en anden af kædens klubber, som jeg har været siden den noget bedre oplevelse, jeg synes jeg havde i Dortmund i 2010 - dengang var det tæt på FKK kvalitet.

Klubben er lille, velholdt, funktionel og præsentabel, men ikke prangende.

Skidt med pengene, men med min præstation var dagens besøg ingen god forretning til 150 euro, men kan man bare 4 gange, og søger man ikke FKK kvalitet, er det en god pris for sex ad libitum.

En personlig betragtning

Da jeg sidste år opgav at takke nej til fransk uden i Tyskland, som jeg ellers havde gjort i mere end 10 år, jeg betalte for en Twinrex vaccination mod Hipatitis A+B, og en HPV vaccination, var det med den helt klare intention at jeg kun ville modtage fransk uden, men ikke komme i munden på pigerne.
Må nu erkende at jeg også har benyttet mig af at komme i munden på pigerne på deres opfordring, men det er en udvikling der giver anledning til at tænke over den vej jeg har bevæget mig ud på.

Det er klart at jeg ikke med samme troværdighed som tidligere, kan forfægte at der ikke bør tilbydes ydelser uden brug af kondom, men ikke desto mindre er jeg helt indforstået med hvis man i Tyskland skærper definitionen på den nye politik om kondom pligt.

Det er jo ikke noget man forandrer på ved personligt at takke nej, men ved at man politisk forholder sig til, hvor grænserne skal gå, og man så bare ikke kan få disse ydelser hvis de ikke må tilbydes.
Pt er jeg nok der hvor jeg fokuserer på at jeg er single, og ingen partner står til ansvar for, og da købe sex er, og altid har været min eneste mulighed for at få sex, har jeg altså brudt med en adfærd jeg har forsøgt at holde fast i i mange år, men jeg vil selvfølgelig stadig aldrig takke ja til vaginal eller anal købesex uden kondom.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sissie smækkede benene over mine ben, vi nussede lidt i sofaen indtil et rum blev ledigt, og kl 18 15 lå vi klar på sengen til, håbede jeg en ny omgang, men det mislykkedes totalt for mig.

Hun suttede det bedste hun havde lært, men intet skete, jeg bad om en oliespiller ved hendes hånd, hun gjorde sit bedste, men intet skete, jeg overtog og gav mig selv en hård spiller, mens hun til min overraskelse siddende ved siden af mig begyndte at stønne højlydt, men ok overdrivelse fremmer forståelsen ;-)

Kl 18 25 kom jeg ved egen hånd over min mave, og hun tørrede mig af med en anselig mængde papir.

 

Det der kan give et indtryk af at pigerne har for korte pauser, er nok at der forekommer ryk hvor det kan virke sådan, men så kommer der også en mere død periode igen.

 

En personlig betragtning

Da jeg sidste år opgav at takke nej til fransk uden i Tyskland, som jeg ellers havde gjort i mere end 10 år, jeg betalte for en Twinrex vaccination mod Hipatitis A+B, og en HPV vaccination, var det med den helt klare intention at jeg kun ville modtage fransk uden, men ikke komme i munden på pigerne.
Må nu erkende at jeg også har benyttet mig af at komme i munden på pigerne på deres opfordring, men det er en udvikling der giver anledning til at tænke over den vej jeg har bevæget mig ud på.

Det er klart at jeg ikke med samme troværdighed som tidligere, kan forfægte at der ikke bør tilbydes ydelser uden brug af kondom, men ikke desto mindre er jeg helt indforstået med hvis man i Tyskland skærper definitionen på den nye politik om kondom pligt.

 

De gode gamle dage er altid bedst... da I var afsted for 5+ år siden til flatrates, var det andre tider før krisen osv... verden har forandret sig.

Rejse, det er klasse og ret morsomt at du ved lige nøjagtig hvornår du fik udløsning (kl18:25 DUT !), kiggede du på uret og var klar med notes-blokken lige efter du var kommet eller havde du Morten Olsen ved siden af til at tage noter (han sidder altid klar med notes-blokken) :lol:

Pigerne har generelt for korte pauser og du skal huske på de knalder dag ud og dag ind, det er ikke lige sjov hver dag. De trænger også lidt til privat fred og ro.

Du er faldet for kødets frist, jeg husker du var meget principfast omkring at kun modtage fransk med kondom. Disse vacciner du har taget giver ikke nogen garanti for ikke at blive smitte med andre kønssygdomme, du skal endelig ikke tro fordi du har betalt og fået disse vacciner at den hellige grav er velbevaret. Hepatitis vaccinen er godt hvis du dyrker sex med bøsser og transer, HPV har begrænset virkning når du har fået det i en sen alder.

Du er for nem, hvis du på pigernes opfordring kommer i  munden på dem hehe, hvad så hvis de næste gang beder om at knalde ubeskyttet (hypotetisk)? Hvor er du på vej hen ? Fra at være helt ortodoks med beskyttelse til at være på vej mod AO ? Club Neby er en AO klub - jeg hører gerne om jeres beretning om Club Neby :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille, hvorfor føler jeg trang til gentagen efter at jeg ændrede adfærd, at følge op på baggrunden for, og hvorfor jeg har gjort det?

Det er nok fordi at jeg dybest set ikke har ændret holdning til at det bør bero på en fagvidenskabelig vurdering, hvor forsvarligt det er i forhold til en risikovurdering, og de eksisterende muligheder for behandling/hvor muligt helbredelse, om pigerne af hensyn til deres egen sikkerhed bør kunne, eller ikke kunne tilbyde de ydelser som jeg nu selv benytter mig af.

At det i første række bør bero på ovenstående, og ikke isoleret bero på om/at mændene aktivt efterspørger, om pigerne aktivt ønsker at tilbyde disse ydelser, måske som et defacto vilkår i branchen for overhovedet at kunne virke som sexarbejder, og i praksis kunne tiltrække gæster, og ikke om der måske/måske ikke i ly af fraværet af et optimalt regelsæt har udviklet sig en praksis på et grundlag rent af udbud og efterspørgsel.

At pigerne så meget udbredt ønsker at sælge disse tillægsydelser, ændrer ikke på at der gerne må vurderes på, om det branche specifikt er forsvarligt ud fra pigernes akkumulerede risiko, eller ikke.

Det kan vel tænkes at eksempelvis danske piger, ikke kun er oppe mod priskonkurrencen fra østpiger, men også en forskel i risikovillighed, hvor danske piger presses til at forholde sig til om de bør slække på egen opfattelse af fransk uden/med eller uden slug, eller om de måske må vælger i stedet at forlade branchen fordi vi mænd søger hen hvor ydelsen opnåes.

Men det er nu en gang ikke den enkelte enlige nål i høstakken, der ved sin principfasthed kan forandre på en defacto tilstand, men offentlig branche relevant lovgivning, såsom bygnings og trafiklovgivning etc etc.
Det har så aldrig forhindret at nogle overtræder love og regler, men jeg er overbevist om at relevant lovgivning begrænser uønsket adfærd, og fremmer muligheden for i højere grad at kunne konkurrere om kunder og omsætning indefor lovens rammer.

Faktisk burde grundlaget herfor i højere grad være tilstede i Tyskland, end i Danmark fordi at en så stor del af udbuddet er så organiseret i så store enheder, som tilfældet er.

Nej jeg er ikke på vej til at benytte mig af alles ohne i en kommmerciel købesex sammenhæng, men man kan jo derfor alligevel godt anfægte det fornuftige i at jeg kom i munden på en pige, der hver anden time dagen igennem havde modtaget ladningen fra den forrige, der kom i munden på hende før mig.

Som en følge heraf, er jeg også på vej til at blive regelmæssig gæst hos Venera klinikken på Bispebjerg Hospital, noget som jeg jo roligt kunne undlade dengang jeg principfast holdt den personlige fane højt, hvilket jeg jo ikke gør længere.

Kunne det interessere, kan læseren her læse det præcise grundlag for at jeg nu modtager fransk uden/ også er kommet i munden på sexarbejdere.
Læs:

Et forord

Nu gør jeg det også

Fire klub dage i Nordrhein-Westfalen
 
Startet af Rejsenetvaerk, 12 aug 2014

---------------------

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse jeg synes bare det er komisk at du så principfast i mange mange år advokerer for pigerne skal udføre fransk med kondom og du selv kun benytter fransk med kondom, men du er inden for 1 år vendt 180 grader rundt og selv benytter dig af fransk uden kondom og nu også med kom-i-munden på pigerne. Du siger du er blevet vaccineret, som sagt risikoen er ikke mindre fordi du er vaccineret ! Du tænker nu mere med pikken end tidligere :P 

Tja man har et standpunkt til man tager et ny. Jeg vil dog ikke anbefale man advokerer kraftig for en sag i så mange år og så selv vender 180 grader rundt...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo fordi Nille at der består 2 sider af samme sag.

Pigernes behov for at begrænse en akkumuleret risiko i en professionel kontektst, og mændenes mulighed for at tage i betragtning om de er singler, eller ikke, forholde sig til hvor sexuel aktiv de er, hvor ofte og med skiftende partnere, og på baggrund heraf foretage et personligt valg af risikoprofil.

Det er så sidstnævnte jeg har valgt, valgt at løbe større risici end jeg tidligere var villig til, som fri og single.

Her er det så at jeg mener at lovgivning og myndigheder kommer ind i billedet, som det tredje ben der gerne må regel tilpasse de branche specifikke behov, for derved at sætte sig udover de 2 nævnte modsatrettede udgangspunkter, for henholdsvis køber og sælger af sex.

Jeg erkender at du rammer et ømt punkt, og at mange vil mene at nu kan jeg bare hold kæft, for jeg har overskredet nogle tidligere personlige grænser, men det ændrer ikke på, som jeg ser det at det kan diskuteres, om vi i lighed med i trafikken, fødevare og byggeregulativer, vi alle også når vi køber og sælger sex bør kunne underlægges nogle eksterne fastsatte begrænsninger, der ophæver udfordringerne i subjektive bevæggrunde til udbud og efterspørgsel hos sælgere og købere af sex.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

De gode gamle dage er altid bedst... da I var afsted for 5+ år siden til flatrates, var det andre tider før krisen osv... verden har forandret sig.

Det passer nu ikke - vi var afsted i april 2011, hvilket vil sige lige midt i finanskrisen ;) Så selvom du har ret i at man har en tendens til at glamourisere de "gode gamle dage" - så har det ikke en dyt med finanskrisen at gøre. Men jeg husker nu heller ikke Pauschalklub Dortmund som helt så tæt på FKK-standard som Rejse beskriver - omend jeg nu havde en skøn dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det passer nu ikke - vi var afsted i april 2011, hvilket vil sige lige midt i finanskrisen ;) Så selvom du har ret i at man har en tendens til at glamourisere de "gode gamle dage" - så har det ikke en dyt med finanskrisen at gøre. Men jeg husker nu heller ikke Pauschalklub Dortmund som helt så tæt på FKK-standard som Rejse beskriver - omend jeg nu havde en skøn dag.

Man har tendens til at huske gode klubber baseret på gode oplevelser med pigerne og det er helt individuelt hvordan man oplever pigerne, kemi er en mærkelig størrelse ellers var vi alle ens :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oven på d'herrers omfattende beretninger vil jeg ikke skrive så meget. Pauschalclub Bochum ligger bag en masse bilværksteder og autoophuggere i et forfaldent industrikvarter. De skilter ikke ligefrem med, hvad der foregår men flere af bilmekanikerne gav os et svedent grin med på vejen, så det er jo ingen hemmelighed, hvad der foregår.

IMG_2029.thumb.JPG.de8175bd556e873b0ec16IMG_2030B.thumb.jpg.8e24882db200a84001ed

Jeg var ikke klar over, at der var Ramadan. Men det forklarer måske, at der ikke var så meget gang i den en stor del af dagen. 

Indledningsvis gik vi rundt og kiggede. Der var ikke rigtig nogen af damerne jeg tændte på, selv om et par modne damer flirtede kraftigt med mig. Til gengæld var dagens "Event" ret frækt: Hver anden time suttede Naomi og Sammy den af på alle de mænd, der gad - uden gummi hele vejen, naturligvis. Begge var virkelig tændt på det, og havde også god kemi sammen. Det var tilstrækkelig beskidt til at jeg fik lyst til at deltage. Så op på platformen, og Naomi gik i gang. Hendes billeder er ikke up-to-date, der er kommet lidt kilo på, men hun har nydelige bryster jeg fik lov at lege med, og hendes målrettede franske fik hurtigt det forventede resultat.

Naomi.thumb.png.9eb673ab501778a6b4bdecbdNaomi2.thumb.png.9398149130c9c42c83e46b0

Nå, men så skulle jeg lige komme mig, fik lidt sol i haven og læste nogle aviser, Rejsenetværk havde med. Vi spiste pølser med ketchup og sennep - den eneste varme ret, ud over suppe - og hyggesnakkede i jacuzzien på et tidspunkt. Der var stadig ingen af damerne, jeg tændte på, så jeg endte oppe i showrummet igen. Denne gang var det Sammy, der tog målrettet fat. Det tog lidt længere tid, men Sammy ville også have klatten, selv om hun skulle arbejde for det - og fik den. (De her billeder er retvisende):

Sammy.thumb.png.f80cb644b91964f6b90870b9Sammy2.thumb.png.76038c051f99bfc55956434

Så havde jeg ikke rigtig lyst til mere, og fik aldrig taget en af damerne på rum. Hvilket var lidt åndssvagt, men de tændte mig ikke. Jeg må bare erkende, at flatrate, det er ikke mig.

Redigeret af Ledvogter
Nummerplade synlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...