Hop til indhold
Gæst

Erfaringer med Frække storbarmede Putte?

Recommended Posts

Ja. Putte er afgjort et besøg værd. Skøn og nærværende kvinde, der nyder sex. Og er du til modne kvinder med gode babser og en god røv, så er det bare at komme afsted.

Glæder mig allerede til jeg næste gang skal være sammen med Putte -:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig. Putte er helt klart et besøg værd. Hun giver rigtig gode oplevelser. Hun er en god kysser også, hvis du er til sådan noget griseri :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun besøgt Putte en gang for en måneds tid siden, men jeg kan helt istemme anbefalingerne ovenfor. Herlige bryster og meget livlig og nærværende. Da jeg først havde fornøjet mig (og hende) i hendes nedre regioner blev det min tur, og jeg skal love for at hun læste min lyster og gjorde ting og sager jeg kun havde oplevet meget sporadisk tidligere i mit lange sex-liv.

Gentagelsesrisikoen er overordentlig stor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Gråskæg

Putte er en ENER i branchen! Super dejlige og livlige babser samt en velsmagende våd fisse og stram røv!

Og så kan hun SPRØJTE til den store guldmedalje hvis man er lidt ferm på fingrene ........Sf

Har også haft fornøjelsen at lege med hende og stedest andre piger når de har holdt sexparty........Hold da op hvor er de frække når de gir den gas sammen!......smiler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...