Guest nicegent2 Skrevet 24. Juli, 2015 Jeg vil gerne bede om en 'I really don't like this' knap !S'il Vous Plais ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2015 Jeg vil gerne bede om en 'I really don't like this' knap !S'il Vous Plais !selv dig er der nogle der synes om! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 25. Juli, 2015 selv dig er der nogle der synes om! Yes Mine arvinger gør men de ved heldigvis ikke hvor meget jeg bruger på de unge damer herinde ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2015 Tråden hedder modne damer, hvorfor spame den, gå herind, når du ikke synes om dem? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 25. Juli, 2015 Tråden hedder modne damer, hvorfor spame den, gå herind, når du ikke synes om dem?Modne ja sgu da ikke tusse gamle Jeg kan faktisk rigtigt godt lide det første billede, en klassisk skønhed i en 69'er.Men de sidste billeder godt nok ikke kønne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 25. Juli, 2015 Modne ja sgu da ikke tusse gamle Jeg kan faktisk rigtigt godt lide det første billede, en klassisk skønhed i en 69'er.Men de sidste billeder godt nok ikke kønne Det er smag og behag, hvilket ikke kan diskuteres 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2015 Det er et vildt lækkert og frækt billede. Det ryger lige i staven. Takker 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 25. Juli, 2015 Det er et vildt lækkert og frækt billede. Det ryger lige i staven. TakkerSå så - det er da min mor!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 25. Juli, 2015 Så så - det er da min mor!!Send hende lige over til mig så. Det er måske dig med dilleren. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2015 Hende lærerinden på nogle af billederne, er hun i kategorien moden? Fra hvilken alder vil i definere moden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 25. Juli, 2015 Hende lærerinden på nogle af billederne, er hun i kategorien moden? Fra hvilken alder vil i definere moden? Som rettesnor vil jeg henholde mig til kategorierne i ost & rødvin - umoden - moden - fuldmoden og overmoden. Det samme gælder mænd.Moden vil jeg definere fra +/- 50Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2015 Hmmmm. Vil nok ikke gå så meget efter alder. Måske lige omkring de 40. Synes mere det er udseendet der tæller. Kan være en flot kvinde på 60 eller en i 40erne som årerne ikke har gået ubemærket hen over. Nogle gange er man jo i et lummert humør og vil have en mere nasty udseende kvinde end den flotte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 26. Juli, 2015 Lidt mere til den modne overbevisning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. Juli, 2015 Ja se nu kan vi snakke om hvad der er lækkert.Venligst Landsbytossen - nu me dtablet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 27. Juli, 2015 Er det hvad man kalder et tupperware home party? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 27. Juli, 2015 Er det hvad man kalder et tupperware home party?Jeps, her er det en stavblender, som åbenbart har andre anvendelsesmuligheder end de oprindeligt tiltænkte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg