Oldtimer 4625 Skrevet 16. Marts, 2016 (edited) fafnersbane skrev, den 14/3/2016 at 00:17: Kunne da godt være en smule misundelig på ham, hvad kan det ikke føre til? Redigeret 16. Marts, 2016 af Oldtimer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 16. Marts, 2016 Flaber skrev, den 14-03-2016 at 18:05: Personligt synes jeg de er alt for store, så er der mere til dig Hold nu op. Det er med bryster som med fladskærme, de kan aldrig blive for store 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 16. Marts, 2016 modenelsker skrev, for 2 timer siden: Hold nu op. Det er med bryster som med fladskærme, de kan aldrig blive for store ÆGTE bryster kan aldrig blive for store, silicone versionen kan afgjort blive for store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2016 Bear skrev, for 25 minutter siden: ÆGTE bryster kan aldrig blive for store, silicone versionen kan afgjort blive for store. Er det bare mig????, eller skulle der være andre der på ingen måde finder den gode Linse Kessler seksuelt attraktiv???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 16. Marts, 2016 dråben skrev, Lige nu: Er det bare mig????, eller skulle der være andre der på ingen måde finder den gode Linse Kessler seksuelt attraktiv???? Enig. Hun er simpelthen for plastikagtig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 16. Marts, 2016 dråben skrev, for 1 time siden: Er det bare mig????, eller skulle der være andre der på ingen måde finder den gode Linse Kessler seksuelt attraktiv???? Så hende engang i en lufthavn i forbindelse med noget reality-TV (altså hende, jeg bar selv på vej hjem efter en arbejdsopgave). Hun var hverken smuk eller attraktiv...og de udposninger hun har på thorax, så forfærdelige ud...men smag og behag. Venligst OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2016 dråben skrev, den 3/16/2016 at 15:45: Er det bare mig????, eller skulle der være andre der på ingen måde finder den gode Linse Kessler seksuelt attraktiv???? For mig er hun indbegrebet af en køns-skifte operation der er gået grueligt galt....... Hun skulle have beholdt pikken og pølsevognen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg