Bear 8098 Skrevet 4. Marts, 2016 fafnersbane skrev, for 13 timer siden: For mig er de bedste af billederne i denne tråd dem som (tilsyneladende) er taget af en ægtemand der synes at hans modne kvinde er noget af det mest sexede der findes. Som ovenstående. Hvordan har i andre "voksen afficionados" det? Jeg ville ønske at jeg kunne få min egen kone til at lægge krop til et par billeder, men det kommer nok aldrig til at ske. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 4. Marts, 2016 Bear skrev, for 27 minutter siden: For mig er de bedste af billederne i denne tråd dem som (tilsyneladende) er taget af en ægtemand der synes at hans modne kvinde er noget af det mest sexede der findes. Som ovenstående. Hvordan har i andre "voksen afficionados" det? Jeg ville ønske at jeg kunne få min egen kone til at lægge krop til et par billeder, men det kommer nok aldrig til at ske. Er sådan set enig. Og gider slet ikke de billeder hvor hun er fyldt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg