BigDick 4771 Skrevet 7. Januar, 2016 fafnersbane skrev, for 19 minutter siden: Se det er en pige der ved hvordan en gearstang skal behandles,, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 8. Januar, 2016 fafnersbane skrev, for 3 timer siden: Det var da nogle triste piercinger, det ser ud som om der er permanent lukket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ling 16 Skrevet 8. Januar, 2016 fafnersbane skrev, for 3 timer siden: der er nok lukket?????det ser da ellers spændende ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 8. Januar, 2016 fafnersbane skrev, for 13 timer siden: Hun kunne nemt få mig en tur i gyngen!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 8. Januar, 2016 fafnersbane skrev, for 7 minutter siden: Det er min mor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 9. Januar, 2016 fafnersbane skrev, for 7 timer siden: Not bad, not bad at all! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 9. Januar, 2016 Krølle Bølle skrev, for 9 timer siden: Det er min mor. Du har en flot mor! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 9. Januar, 2016 BigDick skrev, den 07-01-2016 at 11:48: Se det er en pige der ved hvordan en gearstang skal behandles,, For mig ser det om som om hun tror det er en klarklud hun er ved at vride (se højre hånd) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 9. Januar, 2016 Arne Jensen skrev, for 15 minutter siden: For mig ser det om som om hun tror det er en klarklud hun er ved at vride (se højre hånd) Aj da, nu må du dæleme styre din brandert. Kan du da ikke se at hun trykker cremen op, først med den venstre hånd, og så kommer det sidste med den højre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg