Hop til indhold
Gæst

Honeygirls på Frederiksberg

Recommended Posts

Gæst

Er der nogen der har været forbi www.honeygirls.dk for nyligt?

Giver de stadig en trekant for 900? Har ved gud fået nogle fantastiske rusketure med Lise og diverse veninder gennem tiderne, men det ser ud til at være røget af menuen...?

Har forsøgt at ringe en del gange den sidste tid, men den ryger konsekvent på svarer, og mail svarer de ikke på.

Pft - Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring er, at det er bedst at dukke op på adressen og ringe på og se, hvad der sker. Har heller ikke haft så meget held med telefonen. Var der to gange i feb omkring åbningstid uden problemer.

Nogen som har erfaring med Anna og isabella, som er der nu? De ser rimelige sprøde ud, begge to.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun erfaring med Leyla, der også er på vagtplanen. Hun giver et godt blæs og sluger hele proteinblandingen. Man skal nærmest bede hende stoppe igen, ellers havde jeg nok stadig ligget på briksen hos Honeygirls. Leyla holder nok ferie. Jeg overvejer også at besøge Anna og Isabella. Desværre er priserne over markedsniveauet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...