Hop til indhold

Honeygirls på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været forbi www.honeygirls.dk for nyligt?

Giver de stadig en trekant for 900? Har ved gud fået nogle fantastiske rusketure med Lise og diverse veninder gennem tiderne, men det ser ud til at være røget af menuen...?

Har forsøgt at ringe en del gange den sidste tid, men den ryger konsekvent på svarer, og mail svarer de ikke på.

Pft - Calletti

Skrevet

Min erfaring er, at det er bedst at dukke op på adressen og ringe på og se, hvad der sker. Har heller ikke haft så meget held med telefonen. Var der to gange i feb omkring åbningstid uden problemer.

Nogen som har erfaring med Anna og isabella, som er der nu? De ser rimelige sprøde ud, begge to.

Skrevet

Jeg har kun erfaring med Leyla, der også er på vagtplanen. Hun giver et godt blæs og sluger hele proteinblandingen. Man skal nærmest bede hende stoppe igen, ellers havde jeg nok stadig ligget på briksen hos Honeygirls. Leyla holder nok ferie. Jeg overvejer også at besøge Anna og Isabella. Desværre er priserne over markedsniveauet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.