Hop til indhold
gerog

En pissegod ide

Recommended Posts

Stiger alkohol %'en så hvor hver gang det genbruges ?!

Det skal være en sommerøl - SÅ SIKKERT IKKE RET MANGE VOLT . . . . :wink::wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stiger alkohol %'en så hvor hver gang det genbruges ?!

Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet.

EVT. hash og andre sjove ting og sager ? ? ? :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet.

Øv... kunne ellers have fået en ny type pilsner.

"Slots øl" - nu med ecstasy :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Melodi: Lille føl, ved du hvad

Lille øl ved du hvad 
du kan sagtens være glad
du skal hældes ned i maven
du skal pisses ud i haven
du skal gøde bondens byg
og igen opstå som bryg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Melodi: Lille føl, ved du hvad

Lille øl ved du hvad 
du kan sagtens være glad
du skal hældes ned i maven
du skal pisses ud i haven
du skal gøde bondens byg
og igen opstå som bryg

 

Eller på jeg er en glad lille cowboy.

jeg er en Lille mis. Bare giv mig nu noget tis.

Og bare du har en tuuuud´dd

Så laves guuuude drik.

eller noget :lol::lol:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller på jeg er en glad lille cowboy.

jeg er en Lille mis. Bare giv mig nu noget tis.

Og bare du har en tuuuud´dd

Så laves guuuude drik.

eller noget :lol::lol:

 

 

Hmm - vidste du, at de mest brugte ord i showbizz er "don´t quit your dayjob" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Melodi: Lille føl, ved du hvad

Lille øl ved du hvad 
du kan sagtens være glad
du skal hældes ned i maven
du skal pisses ud i haven
du skal gøde bondens byg
og igen opstå som bryg

 

Eller på jeg er en glad lille cowboy.

jeg er en Lille mis. Bare giv mig nu noget tis.

Og bare du har en tuuuud´dd

Så laves guuuude drik.

eller noget :lol::lol:

 

 

I har sgu X factor eller måske mere EG Factor :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet.

Sjovt og sympatisk initiativ :-) 

men gad vide om det er fødevare og landbrug eller journalisten, der ikke har helt styr på den fysiske kemi?

det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin ;-) -  diverse affaldsstoffer fordamper ikke i nævneværdig grad

Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg


Link til indlæg

gad vide om det er fødevarer og landbrug eller journalisten, der ikke kan huske helt styr på den fysiske kemi?

det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin ;-) 

der fordamper ikke andet fra urinen i nævneværdig grad.

Citat fra artiklen:
Samtidig er der taget alle forholdsregler i forhold til diverse stoffer og bakterier, som festivalsgæsterne kunne tænkes at have i kroppen. Urinen bliver suget op i store tanke - og her kan den stå de næste fire til otte måneder. Herefter er diverse dårligdomme fordampet og urinen er klar til brug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

gad vide om det er fødevarer og landbrug eller journalisten, der ikke kan huske helt styr på den fysiske kemi?

det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin ;-) 

der fordamper ikke andet fra urinen i nævneværdig grad.

Gul  ecstasy  ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat fra artiklen:
Samtidig er der taget alle forholdsregler i forhold til diverse stoffer og bakterier, som festivalsgæsterne kunne tænkes at have i kroppen. Urinen bliver suget op i store tanke - og her kan den stå de næste fire til otte måneder. Herefter er diverse dårligdomme fordampet og urinen er klar til brug.

det er stadig lige forkert ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pis

i høj grad ;-)

det er ofte stor humor når journalister skriver om sundheds- og naturvidenskab ;-) det skræmmende er bare, at alt andet i medierne sikkert er lige så fejlbehæftet :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt og sympatisk initiativ :-) 

men gad vide om det er fødevare og landbrug eller journalisten, der ikke har helt styr på den fysiske kemi?

det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin ;-) -  diverse affaldsstoffer fordamper ikke i nævneværdig grad

Initiativet er nok mest for show og for at undgå at der pisses på jorden, så det ikke på 5. dagen stinker fra alle hjørner af festivalpladsen.

Journalisten tænker nok kun på alkoholen - men jeg spekulerer lige på: er der alkohol tilbage i urin? Jeg ved at der kan være koffein - men kan man blive fuld af at drikke urin?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Initiativet er nok mest for show og for at undgå at der pisses på jorden, så det ikke på 5. dagen stinker fra alle hjørner af festivalpladsen.

Journalisten tænker nok kun på alkoholen - men jeg spekulerer lige på: er der alkohol tilbage i urin? Jeg ved at der kan være koffein - men kan man blive fuld af at drikke urin?

 

Jernsvinet, du holder dig alt for meget på sidelinjen her på EG. ;)
Derfor har jeg et fantastisk forslag i sommervarmen: Prøv det - ta' en for holdet og giv et praj herinde om hvordan det var, når dagen er omme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet, du holder dig alt for meget på sidelinjen her på EG. ;)
Derfor har jeg et fantastisk forslag i sommervarmen: Prøv det - ta' en for holdet og giv et praj herinde om hvordan det var, når dagen er omme :)

Jeg kunne jo starte med at  forsøge om sprøjteorgasmer løber lige igennem, hvis de pigerne drikker champagne :)

Det er ihvertfald fuld af sukker - det har jeg kunnet smage :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...