Big3lover 1440 Skrevet 26. Juni, 2015 Jeg har flyttet denne tråd til Generel Debat da den er kørt helt af sporet i henhold til trådstarten.Jeg må endnu en gang anmode om at man ikke afsporer efterlysninger med generel debat, men istedet opretter en debattråd til formålet i det rette forum. Jeg må erkende at det undrer at det er så uroligt svært for brugerne at efterleve.Måske trænger hele Eroguide.dk til en kraftig renovering, siden der hele tiden bliver skrevet de forkerte steder!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Der er jo ikke tid, luft og mulighed for den slags aftaler, jeg gør mig i, når jeg skal bruge min tid på i stedet at arbejde med hvad som helst andet end det jeg helst vil arbejde med og som opfylder mine behov. Mvh,/Gina.Alle lønmodtagere har fritid, og i den fritid kan du jo opfylde dine behov Jeg gør det heller ikke for pengene for dem har jeg nok af uden at jeg behøvede arbejde overhovedet.... men for de piger hvor det ER et arbejde... der er det et arbejde for at tjene penge - nøjagtig som alle andre arbejder. Hvorfor har de piger der siger de gør det af lyst valgt det arbejde.... det har de gjort fordi de kan lide sex.... Hvorfor har de piger IKKE valgt et job som lønslaver... fordi det overhovedet ikke er spor SJOVT at være lønslave og det er tilmed rigtig dårligt lønnet... lønslave er dobbelt op på nederen. Derfor kan vi ikke lige så godt ARBEJDE som lønslaver for hvem pokker har lyst til et arbejde hvor man ikke er glad..... hvem gider et job man ikke har lyst til. Altså gør GPer det først og fremmest af lyst fordi de kan lide jobbet meget bedre end et job som lønslave!! Hvis det kun er en hobby - som det er for mig fordi jeg pricipielt kan være ligeglad pengen - så kunne du måske have ret - men nøjagtig som med Gina er der lige et par andre faktorer der gør sig gældende. Dem får du nedenfor via markeringenOg det er så her du tager alvorligt fejl...for det første vil det ikke være mænd der tænker på os som "kunder" - tvært imod - de tænker på os som potentielle partnere. Er du KLAR OVER hvor besværlige mænd man lige har kneppet er at slippe af med ??? altså hvis de ikke har betalt?? Det er så godt som umuligt.... der er ikke noget der klæber mere end mænd der ikke har betalt for sex... og det gider jeg bare overhovedet ikke!!! derfor tager jeg penge for det, for her kommer mænd til mig og betaler for en time og så er jeg 110% sikker på at de går igen efter en time.... ALLESAMMEN!!! Det er det eneste der tæller for mig. Inden jeg blev Jasmin prøvede jeg igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen at slippe af med mænd jeg havde knaldet... men det er ganske enkelt ikke besværet værd.... sexen er ikke god NOK til at opveje alt det bøvl med at komme af med dem igen.... så nej takKøbesex-kunder det ved man hvad er.... dejlige friske mænd/pikke der betaler mig... ikke for sex men for retten til at gå igen nøjagtig som jeg gerne vil have mænd skal være Men du tager gladeligt imod en stor "timeløn" (hvilket du er i din gode ret til), så pengene betyder altså noget. Ellers havde du ikke taget så høj en pris Og hvis det kun er en hobby, behøver du jo ikke tage penge for det, men du kan nøjes med at få dine behov opfyldt.Du behøver ikke at arbejde som lønslave, du kan også åbne en virksomhed. Det kræver blot mere arbejde og måske vil du til slut også tjene rigtig godt Så dine behov bliver altså kun opfyldt, når manden betaler for sex. Det modsiger din tidligre påstand om, at pengene ikke har nogen betydning Hvis en mand ikke vil forlade din lejlighed, kan du evt. gøre som Lady Cherie: Hav en sød hund ved din side Så hvis manden underskriver en aftale om at gå igen, så kan han få sexen gratis?Og du siger altså, at sexen bliver bedre af at han betaler?Det er i så fald igen en selvmodsigelse At foreslå det skulle gøres gratis, bare fordi man kan lide det, er noget rigtigt misundeligt og usympatisk sludder !!!Du misser pointen. Det handler om, at mange piger er i denne branche pga. pengene og ikke den sex, de kan få når som helst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Måske trænger hele Eroguide.dk til en kraftig renovering, siden der hele tiden bliver skrevet de forkerte steder!! Nu var det jo ikke trådstarter, der havde 'ramt' ved siden af, det var som sædvanlig alle de afledte kommentarer, som måske nok var relevante i et debatoplæg, men bare ikke havde noget med selve efterlysningen af gøre, hvilket Kurator jo også anfører. Gina Faith skrev, for 8 timer siden:Der er jo ikke tid, luft og mulighed for den slags aftaler, jeg gør mig i, når jeg skal bruge min tid på i stedet at arbejde med hvad som helst andet end det jeg helst vil arbejde med og som opfylder mine behov. Mvh,/Gina.Alle lønmodtagere har fritid, og i den fritid kan du jo opfylde dine behov Kender du så meget til Gina's private arbejdsforhold at du kan udtale dig så skråsikkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Kender du så meget til Gina's private arbejdsforhold at du kan udtale dig så skråsikkert?Hvad har Gina's private arbejdsfohold at gøre med at være lønslave? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Hvad har Gina's private arbejdsfohold at gøre med at være lønslave? Jamen når du skriver at 'alle lønmodtagere har fritid' som må du vel have en baggrund for at gøre det. Det betyder vel at du kender til hendes private arbejdsforhold.Bortset fra at du ikke ved, hvad du skriver om, så synes jeg, at vi skal lade Gina være i fred. Hun har ikke om denne diskussion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Jamen når du skriver at 'alle lønmodtagere har fritid' som må du vel have en baggrund for at gøre det. Det betyder vel at du kender til hendes private arbejdsforhold.Bortset fra at du ikke ved, hvad du skriver om, så synes jeg, at vi skal lade Gina være i fred. Hun har ikke om denne diskussion.Jeg er sikker på, at Gina selv kan beslutte om hun vil deltage i en debat.Korrekt, alle lønmodtagere har fritid. Som lønmodtager arbejder man jo ikke 24 timer i døgnet.Og ud fra det faktum, formoder du, at jeg kender til Ginas private arbejdsforhold - Kan jeg få dig til at forklare, hvordan du kommer frem til det? Lige nu ser det ud som om, det er dig, der ikke ved, hvad du skriver om, men fred være med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Jeg er sikker på, at Gina selv kan beslutte om hun vil deltage i en debat.Korrekt, alle lønmodtagere har fritid. Som lønmodtager arbejder man jo ikke 24 timer i døgnet.Og ud fra det faktum, formoder du, at jeg kender til Ginas private arbejdsforhold - Kan jeg få dig til at forklare, hvordan du kommer frem til det? Lige nu ser det ud som om, det er dig, der ikke ved, hvad du skriver om, men fred være med det Selvfølgelig er jeg enig i din første linie, det giver vist sig selv. Og det vil hun nok ikke.Mht til punkt 2 går du ud fra at Gina er lønmodtager og det samme gør sig gældende for punkt 3. men det er jo rent gæt.Synes at vi skal stoppe her, ingen grund til at bruge tid på en diskussion om kvinde, som helt sikkert synes, at den er irrelevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 26. Juni, 2015 Det kan da være fløjtene lige meget om kvinden gør det for pengenes eller sexens skyld, eller begge dele. Bare jeg får en god oplevelse der passer med hvad jeg vil/kan betale. Hvis man har noget imod pigerne tjener penge på det må man gå i byen og score. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2015 Selvfølgelig er jeg enig i din første linie, det giver vist sig selv. Og det vil hun nok ikke.Mht til punkt 2 går du ud fra at Gina er lønmodtager og det samme gør sig gældende for punkt 3. men det er jo rent gæt.Synes at vi skal stoppe her, ingen grund til at bruge tid på en diskussion om kvinde, som helt sikkert synes, at den er irrelevant.Jeg skal ikke beslutte hvad et andet medlem vil eller ikke vil, men det ser ud til, at du enten har en form for beskyttertrang eller også vil du blot styre hende.Hvorfor? Hvor går jeg ud fra, at Gina er lønmodtager?Citer mig meget gerne, præcis hvor jeg formoder, at hun er lønslave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1440 Skrevet 27. Juni, 2015 SMO, du har ret. det var ikke trådstarter som skrev i et forkert forum. Men det er jo sådan set ligegyldigt. Det går galt allerede i de 2-3 efterfølgende indlæg.Det korte af det lange er, at der konstant bliver gjort opmærksom på, at folk er rigtige dårlige til at holde sig til emnerne plus det faktum at der også bliver startet indlæg i de forkerte kategorier. Jeg har også kvajet mig engang. Så måske skulle man se lidt indad i stedet for at tordne hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 27. Juni, 2015 Det er det sikkert, men det var nu heller ikke det, jeg skrev.Jeg tror absolut at mange piger vælger branchen pga. de hurtige penge.Ser man bare nogenlunde ud, som pige, så kan man altid gå i byen og score i sin fritid og have et alm. arbejde med en alm. lønmodtager løn, men det er der selvfølgelig ikke så mange penge i Måske burde du ændre dit profilnavn til Prince Uncharming, for de udfald mod pigerne, du kommer med, er der ingen charme i!Pigerne sælger sex for at få en lyst til sex dækket og samtidig have en indkomst. Vi mænd køber sex for at få nogle specifikke oplevelser, men også for at købe os fri af misforståelser som f.eks. forelskelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 27. Juni, 2015 SMO, du har ret. det var ikke trådstarter som skrev i et forkert forum. Men det er jo sådan set ligegyldigt. Det går galt allerede i de 2-3 efterfølgende indlæg.Det korte af det lange er, at der konstant bliver gjort opmærksom på, at folk er rigtige dårlige til at holde sig til emnerne plus det faktum at der også bliver startet indlæg i de forkerte kategorier. Jeg har også kvajet mig engang. Så måske skulle man se lidt indad i stedet for at tordne hele tiden. Nej, det var mig der sendte den her tråd af banen, og det var dumt af mig at smarte mig. Og det undrer mig heller ikke at Gina og Jasmin svarede på min dumsmarte afledning.Undskyld for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Måske burde du ændre dit profilnavn til Prince Uncharming, for de udfald mod pigerne, du kommer med, er der ingen charme i!Pigerne sælger sex for at få en lyst til sex dækket og samtidig have en indkomst. Vi mænd køber sex for at få nogle specifikke oplevelser, men også for at købe os fri af misforståelser som f.eks. forelskelse. Jeg beholder gerne mit profilnavn, men kan du lide det PU, kan du jo selv tage det På et debatforum skal der debatteres og udfald ser jeg ingen af. Måske skal du søge lidt indad? Og her er vi så uenige, min påstand er, at de fleste piger sælger sex for at få en høj timeløn og at mange så sikkert kan lide sexen er jo fantastisk dejligt Ofte bliver den blot vendt rundt, så det står klart at alle pigerne (læs de danske) er i branchen fordi de er mega glade for sex, mens de udenlandske ofte bliver påduttet at være tvunget til arbejdet pga. den gode indtjening, og/eller i det mindste gøre det for pengenes skyld også selvom de ikke har lyst til sex med en masse liderlige mænd.Hvilke grunde vi mænd har til at købe sex er sikkert ligeså mange, som vi er individer, og at sige, at det er lige præcis derfor og derfor, er forkert. Redigeret 27. Juni, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 27. Juni, 2015 Vel talt, Prince Charming.GF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 27. Juni, 2015 Vel talt, Prince Charming.GFnej!nærmere den sædvanlige jammer over, at der er nogen, der tjener penge på det, de laver. Det er da meget enkelt: vil du ikke betale for sex, så lad være med at opsøge prostituerede. Mekanikeren arbejder heller ikke gratis, eller nogen andre for den sags skyld. Så er det i øvrigt ligegyldigt, om man elsker sit job eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) Jeg er enig i det, PrinceCharming skrev i sit indlæg, warmgun.GF Redigeret 27. Juni, 2015 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 27. Juni, 2015 Jeg er enig i det, PrinceCharming skrev i sit indlæg, warmgun.GFdet må du godt være - det bliver bare ikke mere rigtigt af det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 27. Juni, 2015 Aha - det er noget, du definerer?GF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) nej!nærmere den sædvanlige jammer over, at der er nogen, der tjener penge på det, de laver. Det er da meget enkelt: vil du ikke betale for sex, så lad være med at opsøge prostituerede. Mekanikeren arbejder heller ikke gratis, eller nogen andre for den sags skyld. Så er det i øvrigt ligegyldigt, om man elsker sit job eller ej.Jo! LOL Du hører desværre kun det, du vil høre.Jeg er rigtig glad for, at der er stærke kvinder, der kan og vil tjene penge, så de kan leve, det liv de ønsker.Jeg er dog ikke så blåøjet, at jeg ikke ved, at langt de fleste har valgt denne branche pga. pengene. Selvfølgelig håber jeg, at dem der har valgt den, så også elsker sex.Men hvis GPerne elskede sex så højt, så var pengene nok ikke det afgørende for, hvornår og med hvem de ville have sex Nu påstår langt de fleste mekanikere heller ikke, at de arbejder som mekanikere fordi de ikke kan undvære biler og fordi de bare VIL være i nærheden af biler så meget som muligt, og at betalingen kun er et plus Jeg synes absolut ikke, det er ligegyldigt, om man elsker sit job. Selv kunne jeg ikke arbejde et sted, jeg ikke elskede.Det er nok derfor jeg er selvstændig Herudover så kan jeg ikke se, hvor det kommer ind i diskussionen ELLER hvis du virkelig VIL køre ud af den vej, så betyder det, at hvis pigerne ikke behøver elske deres GP job, så ender de ud der, hvor flere af de danske GP beskylder deres udenlandske kollegaere for at være: "Så er det i øvrigt ligegyldigt, om man elsker sit job eller ej." <-- Så længe pengene er gode Redigeret 27. Juni, 2015 af PrinceCharming Stavefejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 27. Juni, 2015 Måske trænger hele Eroguide.dk til en kraftig renovering, siden der hele tiden bliver skrevet de forkerte steder!! Det er IKKE nødvendigt, bare indlægsskribenterne magter at læse, og forstå hvor indlæggene skal placeres, i stedet for at de bliver smidt ned fra en helikopter.Fristes til at citere Ledvogter fra et andet indlæg - Hvor svært kan det være.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 Det er IKKE nødvendigt, bare indlægsskribenterne magter at læse, og forstå hvor indlæggene skal placeres, i stedet for at de bliver smidt ned fra en helikopter.Fristes til at citere Ledvogter fra et andet indlæg - Hvor svært kan det være.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Næh, det var også det jeg skrev for 24 timer siden, men du har måske mere gennemslagskraft, så du får problemet til at forsvinde.Og i øvrigt, bare til din orientering, så var det ikke trådstarter, der var gået galt i byen, det var kommentarerne, der afsporede denne tråd, som så blev flyttet til Generel Debat.. Men det ved du vel godt fra tidligere indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 Næh, det var også det jeg skrev for 24 timer siden, men du har måske mere gennemslagskraft, så du får problemet til at forsvinde.Og i øvrigt, bare til din orientering, så var det ikke trådstarter, der var gået galt i byen, det var kommentarerne, der afsporede denne tråd, som så blev flyttet til Generel Debat.. Men det ved du vel godt fra tidligere indlæg.Det sjove er, at du bliver ved med at kommentere og giver så andre skylden for at tråden fortsætter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 Det sjove er, at du bliver ved med at kommentere og giver så andre skylden for at tråden fortsætter Det har du helt misforstået. Jeg synes at du skal læse, hvad der er skrevet i den forbindelse. Om du så er enig eller ikke, er irrelevant for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 Det har du helt misforstået. Jeg synes at du skal læse, hvad der er skrevet i den forbindelse. Om du så er enig eller ikke, er irrelevant for mig.You prove my point Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 28. Juni, 2015 Næh, det var også det jeg skrev for 24 timer siden, men du har måske mere gennemslagskraft, så du får problemet til at forsvinde.Og i øvrigt, bare til din orientering, så var det ikke trådstarter, der var gået galt i byen, det var kommentarerne, der afsporede denne tråd, som så blev flyttet til Generel Debat.. Men det ved du vel godt fra tidligere indlæg.Jamen derom er vi slet ikke uenige, det var så heller IKKE trådstarter jeg klantrede men indlægsskribenterne.Venligst Landsbytosen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg