Hop til indhold
JerryT

Amor´s place Lystrup

Recommended Posts

Besøgte i går eller rettere sagt havde tænkt mig at besøge denne pige ( http://www.sexpiger.dk/5152 ).

Men efter med besvær at have fundet den rette dør og havde set kvinden måtte jeg simpelthen vende om. En noget ældre kvinde end de 31 år der angives i annoncen åbnede døren. Damen´s krop var også noget anderledes end den på billederne. Den på billederne virkede mere fast imens den jeg så på kvinden hang.

På vej væk undskyldte hun flere gange at hun ikke var nogen Angelina Jolie. Men skal jeg betale for noget ude i byen skal det være en noget bedre kvalitet end dette.

Undskyld hvis jeg støder nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det JerryT.

Havde selv haft Lystrup i tankerne, men jeg tror lige jeg springer over :-D

Standarden er ikke hvad den har været i Lystrup.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte i går eller rettere sagt havde tænkt mig at besøge denne pige ( http://www.sexpiger.dk/5152 ).

På vej væk undskyldte hun flere gange at hun ikke var nogen Angelina Jolie. Men skal jeg betale for noget ude i byen skal det være en noget bedre kvalitet end dette.

Undskyld hvis jeg støder nogen.

Respekt for at der ENDELIG var en der tænkte med det rigtige hove, så ka alfonserne lære det ka de.

Venligst Landsbytosen -nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekt for at der ENDELIG var en der tænkte med det rigtige hove, så ka alfonserne lære det ka de.

Venligst Landsbytosen -nu med tablet

Jamen det gør jeg. Gider ikke betale for noget man kan finde på et hvert lille skummelt værtshus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også respekt fra mig.

En annonce som den her tiltrækker kunder primært pga billederne, som er meget lækre.

Hvis varen så ikke kan leveres, bør man gå igen.

Ved godt det er svært, når man nu endelig har taget sig sammen og bare SKAL have noget ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...