Hop til indhold
Administrator

Få opfyldt din sexfantasier på Tabooify.dk

Recommended Posts

Kan se, at jeg har lavet en fejl i angivelsen af kvindens aldre, kan vær derfor ;)  

Havde fået skrevet 55-70 år nok nærmer 35+

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft en fantasi lagt op, der er ikke kommet en eneste henvendelse i løbet af en uges tid.

 

Pite

Jeg tror Liv rammer sømmet på hovedet i forhold til den problemstilling. Vi har ramt rigtigt i forhold til, at mændene gerne ville uploade fantasier, men vores første søgekriterier og sorteringsmekanismer har ikke været gode nok, så pigerne skal bruge alt for lang tid til at vurdere om fantasien er "seriøs", og om den passer til pigen.

Vi introducerer derfor snart et søgefilter, så de enkelte fantasier ryger ind i kategorier, så man som pige kan afvise at se fantasier, man overhovedet ikke har nogen interesse i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror Liv rammer sømmet på hovedet i forhold til den problemstilling. Vi har ramt rigtigt i forhold til, at mændene gerne ville uploade fantasier, men vores første søgekriterier og sorteringsmekanismer har ikke været gode nok, så pigerne skal bruge alt for lang tid til at vurdere om fantasien er "seriøs", og om den passer til pigen.
Vi introducerer derfor snart et søgefilter, så de enkelte fantasier ryger ind i kategorier, så man som pige kan afvise at se fantasier, man overhovedet ikke har nogen interesse i.

Ville det ikke være smartere at lave et menupunkt der hed Sexfantasier på AL?

Jeg formoder der er mere trafik på AL end tabufy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville det ikke være smartere at lave et menupunkt der hed Sexfantasier på AL?

Jeg formoder der er mere trafik på AL end tabufy

Der er mange grunde til ikke at lave Tabooify på Annoncelight. Den vigtigste er faktisk udviklingsomkostningerne, som ville være væsentlig større, hvis vi skulle have de samme funktionaliteter med samme kort-, alert- og søgefunktioner som på Tabooify. Ligeledes fungerer Annoncelight med det koncept, der allerede eksisterer på sitet, og vi vil gerne være sikker på, at det fortsætter. Ved at blande forskellige koncepter ind på Annoncelight, så risikerer vi at udvande det originale koncept, samtidig med, at vi ikke får evalueret om Tabooify-konceptet kan stå alene. Så selvom det måske virker underligt, så har det aldrig været en mulighed at introducere fantasierne på den måde, som vi kender fra Tabooify, på Annoncelight. Men måske bliver det introduceret i en anden form, hvis vi ikke får Tabooify til at virke efter hensigten.

Og ja, der er selvfølgelig væsentlig mere trafik på AL, selvom vi har formået at skabe ret meget trafik på Tabooify. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange grunde til ikke at lave Tabooify på Annoncelight. Den vigtigste er faktisk udviklingsomkostningerne, som ville være væsentlig større, hvis vi skulle have de samme funktionaliteter med samme kort-, alert- og søgefunktioner som på Tabooify. Ligeledes fungerer Annoncelight med det koncept, der allerede eksisterer på sitet, og vi vil gerne være sikker på, at det fortsætter. Ved at blande forskellige koncepter ind på Annoncelight, så risikerer vi at udvande det originale koncept, samtidig med, at vi ikke får evalueret om Tabooify-konceptet kan stå alene. Så selvom det måske virker underligt, så har det aldrig været en mulighed at introducere fantasierne på den måde, som vi kender fra Tabooify, på Annoncelight. Men måske bliver det introduceret i en anden form, hvis vi ikke får Tabooify til at virke efter hensigten.
Og ja, der er selvfølgelig væsentlig mere trafik på AL, selvom vi har formået at skabe ret meget trafik på Tabooify. 


 

Men i kan vel godt stadig have et menupunkt der hedder sexfantasier, men som redirecter brugeren til tabofy?
Så blander i ikke de 2 ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der flere piger tibage på Tabooify ???

Redigeret af molly1234

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerførst, jeg er altså GP, men jeg kan bare ikke finde ud af at oprette mig som lyserød 

Jeg tror at sådan et site har et problem; for de fleste piger hører jo gerne om kundens ønsker osv, også uanset om de er nok så uartige ;)

Det virker umiddelbart besværligt, at jeg skal logge ind og betale for, at få lov til selv, at kontakte mine kunder enkeltvis, fremfor at kunder der er interesseret i mig, og de ydelser jeg tilbyder, ringer eller sender mig en SMS "gratis" :)

 

 

Dejlige Maria

Redigeret af Dejlige Maria
kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Maria skrev, for 14 timer siden:

Allerførst, jeg er altså GP, men jeg kan bare ikke finde ud af at oprette mig som lyserød 

Jeg tror at sådan et site har et problem; for de fleste piger hører jo gerne om kundens ønsker osv, også uanset om de er nok så uartige ;)

Det virker umiddelbart besværligt, at jeg skal logge ind og betale for, at få lov til selv, at kontakte mine kunder enkeltvis, fremfor at kunder der er interesseret i mig, og de ydelser jeg tilbyder, ringer eller sender mig en SMS "gratis" :)

 

 

Dejlige Maria

blander du ikke sitet tabufy.dk og Eroguide.dk sammen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Maria skrev, for 3 timer siden:

Hvordan det, Gerog?

Tror ikke jeg er helt med ;-)

 

 

Dejlige Maria

Du skriver man skal betale for at bruge Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg udtrykker mig lige lidt mere klart så, hihi :)

Det jeg mente var:

Jeg tror at sådan et site, som tabooify.dk, har et problem; for de fleste piger hører jo gerne om kundens ønsker osv, også uanset om de er nok så uartige ;)

Det virker umiddelbart besværligt, at jeg skal logge ind og betale for, at få lov til selv, at kontakte mine kunder enkeltvis, fremfor at kunder der er interesseret i mig, og de ydelser jeg tilbyder, ringer eller sender mig en SMS "gratis" 

Redigeret af Dejlige Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Findes der en tilgængelig statistik over, hvor mange aktive GPere, der er tilknyttet taboify?
De sidste par gange, jeg har haft en annonce på (med en helt alm. GFE-fantasi), har jeg ikke fået en eneste henvendelse.

Det kunne være spændende at se nogle tal på, hvor mange købere/sælgere, der bruger sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 9 minutter siden:

Findes der en tilgængelig statistik over, hvor mange aktive GPere, der er tilknyttet taboify?
De sidste par gange, jeg har haft en annonce på (med en helt alm. GFE-fantasi), har jeg ikke fået en eneste henvendelse.

Det kunne være spændende at se nogle tal på, hvor mange købere/sælgere, der bruger sitet.

Jeg har heller ikke fået noget feedback på min fantasi og jeg oprettede den for over en måned siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Maria skrev, den 16. nov. 2015 kl. 00.34.54:

Allerførst, jeg er altså GP, men jeg kan bare ikke finde ud af at oprette mig som lyserød 

Jeg tror at sådan et site har et problem; for de fleste piger hører jo gerne om kundens ønsker osv, også uanset om de er nok så uartige ;)

Det virker umiddelbart besværligt, at jeg skal logge ind og betale for, at få lov til selv, at kontakte mine kunder enkeltvis, fremfor at kunder der er interesseret i mig, og de ydelser jeg tilbyder, ringer eller sender mig en SMS "gratis" :)

 

 

Dejlige Maria

Naaaa det er vist langt fra sandheden at du ikke ved hvordan du får dit lyserøde skær . Du har jo været her før men forvist ik;).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Faldt lige over denne tråd og vil så lige oprettet mig på sitet, men er end i et endeløst loop hvor fejl beskeden "feltet skal indehold mindst 7 tegn" bliver ved med at poppe up, uden at jeg får mulighed for at rettet det fejlramte fejl :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm.. Initiativet og idéen er skam fin - min mail adresse vil den bare ikke acceptere. Dette gælder tilsyneladende for alle med @live, @hotmail, @msn eller @outlook.

Lidt trist idet jeg ingenlunde planlægger at benytte min ''rigtige'' mail til den her slags fornøjelser. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...