Hop til indhold
Thomasscor

Advarsel - Fræk trænet Hot Babe i Odense

Recommended Posts

Hey guys...

i just want to say after this post came up by Thomasscor i have been had alot of unnessary phonecalls and people wasting my time..

so i decided to go back home today...

its easy to write a bad thing but if you cant back it up then its a sad thing... it wont take long for me to post your mobile number and information so other girls should not take you in as a client but i dnt want to sink that low and explodre your personal information on internet..

so everybody have a nice day :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey guys...

i just want to say after this post came up by Thomasscor i have been had alot of unnessary phonecalls and people wasting my time..

so i decided to go back home today...

its easy to write a bad thing but if you cant back it up then its a sad thing... it wont take long for me to post your mobile number and information so other girls should not take you in as a client but i dnt want to sink that low and explodre your personal information on internet..

so everybody have a nice day :)

 

​Maybe tell your pimp not to post fake pictures in the future..  Nice day to you too.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er min holdning.....og manglende brug af sikkerhedssele ville jeg aldrig anmelde. Ej heller hvis folk kører fulde hjem på cykel.

Jeg bryder mig bestemt ikke om et angiver-samfund!

​Jeg er enig i ovenstående.

Men alle de andre ting du vil melde folk for, alfonseri uden ofre, osv osv.. dér er vi uenige. Og dér er du ude i et angiver-samfund, iflg min bedste overbevisning.

Anyway.. folks grænser er forskellige, det må vi bare acceptere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nåja, hvis folk dør som følge af at en cyklist kører beruset, så er det jo ikke så slemt.

Kynisk nok er det jo næsten altid kun dem selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...