Hop til indhold
Thomasscor

Advarsel - Fræk trænet Hot Babe i Odense

Recommended Posts

Jeg besøgte igår https://annoncelight.dk/showad/147167 efter at bagmanden på telefon havde forsikret mig om at billeder var ægte.

Det var de bestemt ikke! Jeg blev mødt af en halvgrim polsk ligbleg tøs, med små saggy bryster. Hun lignede OVERHOVEDET ikke de foto på annoncen.

Det er iøvrigt samme sted som naboens arabiske datter.

Blot til info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alfonseriet lever åbenbart i bedste velgående her i DK. Bagmanden rekrutterer pigerne med annoncer i bl.a. Polen, han beholder selv halvdelen af pengene ifølge annoncen. Måske derfor at der ikke modtages besøg af folk med hemmeligt nummer, de kunne jo komme fra en offentlig myndighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@DenLange

Har du et link til annoncen I Polen ? :-)

Venligst

French

​Det er et par uger siden jeg fandt annoncen via telefonnummeret (det der blev brugt til naboens arabiske datter), men jeg kan desværre ikke finde den igen.

Den indeholdt detaljerede oplysninger om hvor meget pigerne kunne forvente at tjene, samt "bureauets" andel. Hvis det ellers er sandt hvad han lover pigerne må han have en ganske pæn indtægt, især når han driver flere steder samtidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er et par uger siden jeg fandt annoncen via telefonnummeret (det der blev brugt til naboens arabiske datter), men jeg kan desværre ikke finde den igen.

Den indeholdt detaljerede oplysninger om hvor meget pigerne kunne forvente at tjene, samt "bureauets" andel. Hvis det ellers er sandt hvad han lover pigerne må han have en ganske pæn indtægt, især når han driver flere steder samtidigt.

Sådanne ting skal anmeldes til politiet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådanne ting skal anmeldes til politiet!

Og dog er det trods alt ikke en borgerpligt at være stikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dog er det trods alt ikke en borgerpligt at være stikker.

Altså man 'stikker' vel heller ikke, når man anmelder en indbrudstyv eller røver?

Eller hva' synes du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså man 'stikker' vel heller ikke, når man anmelder en indbrudstyv eller røver?

Eller hva' synes du?

I princippet gør man jo. At stikke nogen, er at melde dem til politiet.

Klart at i visse tilfælde ville jeg også være klar til at melde en kriminel. Men har det generelt ikke godt med at melde folk.

En alfons / mammasan skal dog være ualmindelig slem, før jeg ville overveje det seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene at hvis den omtalte annonce har fortalt pigerne hvilke forhold de går ind til, så er det ikke så slemt at vi bør hæve et øjenbryn.

De bliver vel ikke snydt hvis de på forhånd ved de arbejder på en 50 / 50 deal ?

Ofte er deres sprogkundskaber og evner udi computere ikke så gode. De kan ikke selv tale med folk eller finde steder at arbejde eller annoncere. De skal betragtes som selvstændige erhvervsdrivende der har brug for hjælp og betaler for det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene at hvis den omtalte annonce har fortalt pigerne hvilke forhold de går ind til, så er det ikke så slemt at vi bør hæve et øjenbryn.

De bliver vel ikke snydt hvis de på forhånd ved de arbejder på en 50 / 50 deal ?

Ofte er deres sprogkundskaber og evner udi computere ikke så gode. De kan ikke selv tale med folk eller finde steder at arbejde eller annoncere. De skal betragtes som selvstændige erhvervsdrivende der har brug for hjælp og betaler for det.

 

Det er stadig brud på Straffelovens § 233!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HI everyone..

its me this review is about.. let me say my opinions

to ThomasScor, if my  Agency told you the pictures are real then its mistake, but when you came you could see me and go again, i asked you many times you said no and stayed 30min and paid and when you left you were ok.. if you did not like me why did you pay and stay? i dnt understand..

to others yes i know the work conditon in denmark, i worked here many times and many different city.. In other country i can work for much less.. in Denmark i have a warm house, security, and im happy.. its much better to work like this than staying on street in cold weather..in this agency i get more than 50/50 much more if im not happy then i will not stay

and lask question if you have problem with me working like this and give comission to my agency and all you want good things for me so WHY do you all men ask discount when you come? always you want cheaper and cheaper and you want good for me? i think its double morale..

im hapy with my work..

sorry for my english

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stadig brud på Straffelovens § 233!

 

Og det er et brud på Færdselslovens § 80 at køre uden sele.

Skal vi nu også til at melde hinanden for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

...and lask question if you have problem with me working like this and give comission to my agency and all you want good things for me so WHY do you all men ask discount when you come? always you want cheaper and cheaper and you want good for me? i think its double morale...

Best reply today :)

When the cheap ass wants half price, simply give half a blowjob!.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er et brud på Færdselslovens § 80 at køre uden sele.

Skal vi nu også til at melde hinanden for det?

Hvem er offer og hvem lovbryder i dit tilfælde ?

Dårlig analogi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så om man skal anmelde sine medborgere til statsmagten, afhænger af om de begår strafbare forhold, med eller uden umiddelbare ofre??.

Hvor kom den præmis fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så om man skal anmelde sine medborgere til statsmagten, afhænger af om de begår strafbare forhold, med eller uden umiddelbare ofre??.

Hvor kom den præmis fra?

​Det er min holdning.....og manglende brug af sikkerhedssele ville jeg aldrig anmelde. Ej heller hvis folk kører fulde hjem på cykel.

Jeg bryder mig bestemt ikke om et angiver-samfund!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er min holdning.....og manglende brug af sikkerhedssele ville jeg aldrig anmelde. Ej heller hvis folk kører fulde hjem på cykel.

Jeg bryder mig bestemt ikke om et angiver-samfund!

​Nåja, hvis folk dør som følge af at en cyklist kører beruset, så er det jo ikke så slemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...