Hop til indhold

Recommended Posts

K2pac2 skrev, for 2 timer siden:

Finder også dit indlæg helt i skoven.
Sidder og tænker på, alle dem du har kneppe - dem har du bare tændt 110% på. ?
Hvis manden ikke må fortælle 100% hvad han tænker og føler, kan vi jo ligeså godt lukke det her sted. 

Dem jeg har kneppet....hvad fanden har det med det at gøre.

Selvfølge må man skrive en anmeldelse på godt og ondt men læs lige hvad jeg OGSÅ skrev. Der var intet link på hans anmeldelse så jeg syntes det var tavligt at anmelde en man ikke kunne se eller læse om.

Og velkommen til . 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 30 minutter siden:

Dem jeg har kneppet....hvad fanden har det med det at gøre.

Selvfølge må man skrive en anmeldelse på godt og ondt men læs lige hvad jeg OGSÅ skrev. Der var intet link på hans anmeldelse så jeg syntes det var tavligt at anmelde en man ikke kunne se eller læse om.

Og velkommen til . 

Rolig nu... du trænger vist til at blive kneppet :-P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Rolig nu... du trænger vist til at blive kneppet :-P

Hihihi nå det tror du. Tror de frække mænd i det midtjyske mener noget andet efter jeg har været på turne dernede og hjemvendt skævbenede idag:D

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 29 minutter siden:

Hihihi nå det tror du. Tror de frække mænd i det midtjyske mener noget andet efter jeg har været på turne dernede og hjemvendt skævbenede idag:D

 

Årh, stakkels dig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, for 6 timer siden:

Finder også dit indlæg helt i skoven.
Sidder og tænker på, alle dem du har kneppe - dem har du bare tændt 110% på. ?
Hvis manden ikke må fortælle 100% hvad han tænker og føler, kan vi jo ligeså godt lukke det her sted. 

Er det frodige Ida du hentyde tril her eller Nickie? 

Der er ikke nogen som siger man ikke må lave anmeldelser men der er måder at skrive dem på så den gode tone stadig bevares. 

Men ikke alle mænd er værd at bruge tid på hellere så det er helt ok med disse anmeldelser og folkene der svare derpå så finder vi piger også ud af hvem vi ikke skal bruge tid på at svare hvis de skulle henvende sig. 

Redigeret af Baremig
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 23/2/2017 at 19:56:

Dem jeg har kneppet....hvad fanden har det med det at gøre.

Selvfølge må man skrive en anmeldelse på godt og ondt men læs lige hvad jeg OGSÅ skrev. Der var intet link på hans anmeldelse så jeg syntes det var tavligt at anmelde en man ikke kunne se eller læse om.

Og velkommen til . 

Du svare jo ikke hvad jeg spørg om.
Har nu været her længe, med og uden profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 23/2/2017 at 23:25:

Er det frodige Ida du hentyde tril her eller Nickie? 

Der er ikke nogen som siger man ikke må lave anmeldelser men der er måder at skrive dem på så den gode tone stadig bevares. 

Men ikke alle mænd er værd at bruge tid på hellere så det er helt ok med disse anmeldelser og folkene der svare derpå så finder vi piger også ud af hvem vi ikke skal bruge tid på at svare hvis de skulle henvende sig. 

Synes du ikke Tony_Hawk skriver i en god tone ? 
For så er i kvinde godt nok meget ømskindet herinde - Havde jeg haft hans oplevelse og skulle gengiv den her, var det alligevel nok ikke med så pæne ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, for 9 minutter siden:

Synes du ikke Tony_Hawk skriver i en god tone ? 
For så er i kvinde godt nok meget ømskindet herinde - Havde jeg haft hans oplevelse og skulle gengiv den her, var det alligevel nok ikke med så pæne ord. 

:lol: Tsk! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, 1 time siden:

Synes du ikke Tony_Hawk skriver i en god tone ? 
For så er i kvinde godt nok meget ømskindet herinde - Havde jeg haft hans oplevelse og skulle gengiv den her, var det alligevel nok ikke med så pæne ord. 

Du er da vist en hyggelig positiv fyr. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 11 timer siden:

Og bestemt ikke min tid værd at svare på. ;) :mrgreen:

Jo heller ingen der beder dig om.
Dog undre det mig du henvender dig til mig - gå en stor bue uden om.

Aalborglook@
Du har ret, bestemt meget positiv :)  Men hvis vi ikke må sige tænker og føler uden at, vi skal pakke det ind i vat fordi pigerne er skrøbelige, så burde de jo slet ikke læse med her. 
Ellers har jeg misforstået brugen af det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, 1 time siden:

Jo heller ingen der beder dig om.
Dog undre det mig du henvender dig til mig - gå en stor bue uden om.

Aalborglook@
Du har ret, bestemt meget positiv :)  Men hvis vi ikke må sige tænker og føler uden at, vi skal pakke det ind i vat fordi pigerne er skrøbelige, så burde de jo slet ikke læse med her. 
Ellers har jeg misforstået brugen af det her. 

Hvor fanden i helved vil du relaterer til at jeg har henvendt mig til dig? Det er dig som skriver kommentarer her på tråden. Derudover kan man tydeligt se du er en type mand som ikke kan lide kvinder. Den måde du kommenterer diverse tråde. Stakkel! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 6 minutter siden:

Hvor fanden i helved vil du relaterer til at jeg har henvendt mig til dig? Det er dig som skriver kommentarer her på tråden. Derudover kan man tydeligt se du er en type mand som ikke kan lide kvinder. Den måde du kommenterer diverse tråde. Stakkel! 

Jamen der kan man bare se, sikke mange ting du ved om mig.
Er lidt i tvivl om du burde blive psykolog eller spåkone.
Jeg kommentere på hvad en anden siger, ikke hvad du siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, for 6 minutter siden:

Jamen der kan man bare se, sikke mange ting du ved om mig.
Er lidt i tvivl om du burde blive psykolog eller spåkone.
Jeg kommentere på hvad en anden siger, ikke hvad du siger. 

Wierd guy. Hyg dig lille ven. Du er sgu mystisk. Og så nyoprettet profil. Nu måtte du hellere springe ud af skabet og begynde at kommenterer på trådene. Og hvad retfærdiggør dine negative tiltalelser? Jeg var inde lige og se på hvad du har foretaget dig spade. Derudover så citerer du mig. På min kommentar : og heller ikke værd for mig at bruge til på at svare. Det er der heller ikke der har bedt dig om. Men undre mig du henvender dig til mig. Gå en stor bue udenom. Så hvor er det ikke at du skriver på min kommentar? Giver heller ikke mening det du skrev om at hvis du havde besøgt mig og fået den oplevelse så havde det ikke været med så pæne ord. Du har jo netop IKKE besøgt mig og tvivler om du overhovedet har besøgt nogen piger herindefra. Sikkert en lille ynkelig mand som sidder og gemmer sig bag sin skærm og filer conichionen. Venligst undlad at kommenter mere herinde. Du har intet at tilføje i og med du ikke har besøgt mig. Så dine indlæg er useriøse og yderst upassende og intetsigende. Doh.. Jesus sådan en som dig får sådan en som mig til at få lyst til at have en personlig konfrontationssamtale med. Ikke kun verbalt. God dag Asshole. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til øvrige herre her på forummet! 

Jeg er en yderst kærlig omsorgsfuld, smilende udadvendt og serviceminded kvinde. Men ligeså sød som jeg kan være lige strid kan jeg også blive. Nogen mennesker fortjener ikke min tid men her måtte jeg bare kommenterer den lille usling. Ja det er et personligt plan men dog alligevel ikke da jeg ikke kender vedkommende personligt. Bliver bare lidt harm når en tegning kommenterer på ting han INTET ved noget om! 

God dag derude. <3 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 3 minutter siden:

Wierd guy. Hyg dig lille ven. Du er sgu mystisk. Og så nyoprettet profil. Nu måtte du hellere springe ud af skabet og begynde at kommenterer på trådene. Og hvad retfærdiggør dine negative tiltalelser? Jeg var inde lige og se på hvad du har foretaget dig spade. Derudover så citerer du mig. På min kommentar : og heller ikke værd for mig at bruge til på at svare. Det er der heller ikke der har bedt dig om. Men undre mig du henvender dig til mig. Gå en stor bue udenom. Så hvor er det ikke at du skriver på min kommentar? Giver heller ikke mening det du skrev om at hvis du havde besøgt mig og fået den oplevelse så havde det ikke været med så pæne ord. Du har jo netop IKKE besøgt mig og tvivler om du overhovedet har besøgt nogen piger herindefra. Sikkert en lille ynkelig mand som sidder og gemmer sig bag sin skærm og filer conichionen. Venligst undlad at kommenter mere herinde. Du har intet at tilføje i og med du ikke har besøgt mig. Så dine indlæg er useriøse og yderst upassende og intetsigende. Doh.. Jesus sådan en som dig får sådan en som mig til at få lyst til at have en personlig konfrontationssamtale med. Ikke kun verbalt. God dag Asshole. 

Det køre for dig.
Igen har aldrig skrevet eller henvendt mig til dig.
Du henvender dig jo netop til mig herinde - og jeg svare dig jo egentlig bare - det er først i dag det går op for mig, du er pigen OP snakker om - og derfor tager sådan på vej.
At du har brug for at kalde mig det ene og det andet, uden overhoved aner hvem jeg er, forstår jeg ikke, men hvad det står jo for din egen regning.
Og hvornår er man nyoprettet ? 
Men forsat alle har ret til at fortælle om deres oplevelse god som dårlig, at du åbenlyst ikke er enig, kan jeg kun ryste på hoved af.
Men det er vel det forum her er til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 10 minutter siden:

Til øvrige herre her på forummet! 

Jeg er en yderst kærlig omsorgsfuld, smilende udadvendt og serviceminded kvinde. Men ligeså sød som jeg kan være lige strid kan jeg også blive. Nogen mennesker fortjener ikke min tid men her måtte jeg bare kommenterer den lille usling. Ja det er et personligt plan men dog alligevel ikke da jeg ikke kender vedkommende personligt. Bliver bare lidt harm når en tegning kommenterer på ting han INTET ved noget om! 

God dag derude. <3 

Kunne godt komme i tvivl. 
Igen jeg kommentere ikke på dig, men at alle har ret til at komme med deres oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
K2pac2 skrev, for 9 minutter siden:

Kunne godt komme i tvivl. 
Igen jeg kommentere ikke på dig, men at alle har ret til at komme med deres oplevelse. 

Du kommenterer da netop på mig. Og du har IKKE haft nogen oplevelse. Så hvorfor kommenterer!? 

Og hvad OP siger rager da mig. Han aner heller intet om mig. Heller ikke du aner noget om mig, OG HVEM I ALVERDEN ER OP!! Også en der gemmer sig bag skærmen? Hvordan skulle jeg være den pige han snakker om.. :lol:

Og JA. Det køre faktisk for mig. Jeg har dejlige søde gæster som er gengangere og tilfredse kunder. 

Finder bare dine udtalelser dybt latterlige. Og jeg har IKKE henvendt mig til dig. Jeg kommer også med mine følelser og oplevelser her nu udfra det du skriver, jeg er også et menneske og har også ret til at udtale mig. Dette forum er ikke kun for jer mænd men også for os piger. 

Jeg et en kvinde der ikke finder mig i en skid og jeg står ved min ret. Du skriver jo selv at dine ord ikke havde været pæne hvis du skulle gengive sin oplevelse herinde. Så kan du vel tåle man ikke skriver pænt,

over and out. 

Redigeret af Baremig
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...