Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

Jeg besøgte Nickie som havde annonce på annoncelight.dk, desværre kan jeg ikke linke da hun fjerner dem igen når hun ikke arbejder.

Jeg sms'sede med hende og blev enige om en quicki til 800 kr. (Ca. 20 min) jeg har lært at de fleste piger som tilbyder quicki stadig giver god service, og da jeg ikke er til den store gfe oplevelse bagefter, spildte jeg tidligere mine penge.

Jeg ankommer til en meget udiskret lejlighed midt i Aalborg uden parkeringsmuligheder. Jeg lister op og ringer på, døren bliver åbnet af en petit pige som lovet, men da tøjet ryger af stopper begejstringen også. Hun er bleg, urenhud både i ansigt og på kroppen, har en streg af hår trods løfte om glat og brysterne er virkelig to gajojler i en sok som hun hele tiden selv kæler for så man ikke rigtig ser dem.

Hun begynder på det franske, og det kan hun sku finde ud af, deepthroater også så ingen klager der, og til min store overraskelse er hun også ret stram. Hendes service fejler intet, men hun var i min verden utiltalende. Hun tilbød dog en total service og da jeg kom efter kun 5 minnutter spurgte hun om ikke jeg kunne igen med det samme med et nyt kondom fordi hun var lige ved at komme også.

Så alt i alt...

stedet 6/10

Pigen 5/10

Service 9/10

Kommer ikke igen

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse. 

Havde selv overvejet hende.. havde endda sms og næsten aftalt noget igår.

Men hun svarede til sidst ik tilbage.. Først  nogle timer senere skrev hun det var pga. Familie besøg. 

 

Nu ved  jeg så ik om jeg  skal bruge pengene et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer ikke igen

​Var det nu nødvendigt med en så negativ slutkommentar, når pigen ellers på flere måder gjorde sit yderste for at du skulle få en god oplevelse?

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

​Var det nu nødvendigt med en så negativ slutkommentar, når pigen ellers på flere måder gjorde sit yderste for at du skulle få en god oplevelse?

​Det er jo hans oplevelse ,jeg sagde det samme om min ex-kone :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt følge Jernsvinet. Pigen er ikke direkte skyld i, at han kom efter fem minutter. Hun bad om mere, så jeg gætter på at hun faktisk ville yde mere, end han havde krav på? 20 minutters quickie betyder én udløsning.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finder også anmeldelsen noget forvirrende og unødvendig. Hvis der ikke forlægger et link til hendes annonce syntes jeg ikke man kan tage anmeldelsen for gode!!

Vi ved jo ikke om der står at at hun har naturlige små bryster mm. 

Og kan slet ikke forstå når du syntes hun var såååå fæl og fuld af mangler at du kunne få og holde din rejsning og enda med en hurtig udløsning trods alle hendes fejl og mangler.

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hvis der ikke forlægger et link til hendes annonce syntes jeg ikke man kan tage anmeldelsen for gode!!

 

​Det må være denne her:

https://annoncelight.dk/showad/183535

Selvom trådstarter staver hendes navn på 2 forskellige måder :?

Indsætter lige teksten:

Midtjylland og Aalborg Nickie torsdag D 11/6-kl 12-16

Hej dejlige mænd.
Så visiterer jeg Midtjylland igen. Er i Hadsten fra 12-16

Mine data:
30 år 
158 cm, 
50 kg 
75-bskåls bryster.
Petit og fræk.
Nymfomanisk, udadvendt, 
smilende og meget fræk.

SAMLEJE ALTID MED GUMMI! 
Kan IKKE forhandles om!

Ved et blow er 10 minutters tid afsat!

Handjob 400
Fransk M gummi 500
Superfransk (kom på krop) 600

Quicky: 15-20 min..
superfransk, gensidig (69), dansk i alle stillinger. 800

SEX MED TO PIGER! Prisen plus 800 oveni!

COCKTAIL VED VALG AF MIN:
30=1200
45=1400
60=1600
75=1800
90=2000
105=2200
120=2400
135=2600
150=3000

Deri er inkluderet: KÆRESTESEX: ægte kys og kæl. Superfransk,fransk, Gensidig fransk, dansk i alle stillinger. Megafransk som afslutning er +100 oveni den pris på cocktail du har valgt. Du må komme de gange du kan på den tid du har booket hos mig ;)

For kontakt : 50103681
Email: [email protected]

Kun Scandinaviske fyre og gentlemens.
Kaukasisk udseende! 

Minimum 23 år

 

Jeg kan godt lide at hun fra 30 min kun tager kr. 200,- pr. ekstra kvarter - måske kan man aftale at betale kr. 1200,- for den første halve time som startpris - og så bagefter afregne med kr. 200,-/kvarters forlængelse?

Bare lidt underligt at fra 135 min til 150 min koster det kr. 400,- - men hvis hun er ved at blive lidt øm i fissen til slut .....? :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Var det nu nødvendigt med en så negativ slutkommentar, når pigen ellers på flere måder gjorde sit yderste for at du skulle få en god oplevelse?

​Er det kommentaren om at jeg ikke kommer igen du referere til? Det er min subjektive holdning, netop derfor skriver jeg også at hendes service er rigtig god, hun er bare ikke min type.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt følge Jernsvinet. Pigen er ikke direkte skyld i, at han kom efter fem minutter. Hun bad om mere, så jeg gætter på at hun faktisk ville yde mere, end han havde krav på? 20 minutters quickie betyder én udløsning.

​Jeg skriver heller ikke at hun er skyld i det, men hun er som sagt ikke min type og derfor kommer jeg der ikke igen. Som det også fremgår af karakteren er servicen helt i top

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finder også anmeldelsen noget forvirrende og unødvendig. Hvis der ikke forlægger et link til hendes annonce syntes jeg ikke man kan tage anmeldelsen for gode!!

Vi ved jo ikke om der står at at hun har naturlige små bryster mm. 

Og kan slet ikke forstå når du syntes hun var såååå fæl og fuld af mangler at du kunne få og holde din rejsning og enda med en hurtig udløsning trods alle hendes fejl og mangler.

 

​Hun fjerner som jeg nævner linket når hun ikke er på job, sikkert for ikke at få en masse unødige opkald, hvilket er helt forståeligt.

Der står 75B, men her snakker vi bryster der virkelig hænger så meget at hun selv holder for dem hele tiden.

Som sagt er servicen god, hun er ikke min type, men jeg var mega liderlig og hun ydet en rigtig god service, men jeg vil også gerne have noget rigtig lækkert at kigge på, derfor kommer jeg der ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er nu ikke så dum. Hun nævner også, hvad hun ikke vil. Det er totalt unødvendigt og irriterende, MEN det tjener det formål at hun dukker op ved en søgning på fx fisting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er nu ikke så dum. Hun nævner også, hvad hun ikke vil. Det er totalt unødvendigt og irriterende, MEN det tjener det formål at hun dukker op ved en søgning på fx fisting.

Dvs. at det faktisk er lidt dumt af pigerne at nævne, hvis de ikke er til fisting/fistning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dvs. at det faktisk er lidt dumt af pigerne at nævne, hvis de ikke er til fisting/fistning ;-)

Nej, det er klogt nok, for så dukker de op, hvis en fyr søger på fisting, selv om de ikke vil ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er SÅ MANGE UHENSYNSFULDE MÆND DERUDE SOM BARE IKKE VED HVAD FISTING GÅR UD PÅ! Derfor! Skal ikke smadres forneden for at du kan hygge for knap femtenhundrede.

No Thank you! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cooperdk skrev, den 18/6/2015 at 21:49:

Nej, det er klogt nok, for så dukker de op, hvis en fyr søger på fisting, selv om de ikke vil ;)

Så er det jo så heldigt, at disse fisting-elskere har muligheden for at LÆSE ANNONCEN IGENNEM inden de tager kontakten til hende.

Så vil de jo vide, at fisting ikke er noget der tilbydes.

Så siger du, at "hun ikke er så dum".. Mon ikke hun nævner dette,så hun kan undgå misforståelser og unødvendige henvendelser.

For hvor mange GP'er tror du nyder at spilde tiden med henvendelser fra mænd, der spørger efter ting, hun ikke tilbyder?

Giver dette ikke meget god mening, eller hvad?

Redigeret af J93
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
J93 skrev, for 2 timer siden:

Så siger du, at "hun ikke er så dum".. Mon ikke hun nævner dette,så hun kan undgå misforståelser og unødvendige henvendelser.

Jeg tror nu det er bedre med en positiv annonce - dvs. nævn kun de ting der tilbydes.

Nogle enkelte kunder vil så spørge ind til ting, der ikke tilbydes - men dem kan man jo bare svare høfligt - det tager såmænd ikke længere tid end et uhøfligt svar - og har de spurgt uhøfligt - ja, så de jo ligesom ikke fortjent noget svar :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft besøg af hende for længere tid siden og tog så en ny tur i Århus for godt en måneds tid siden. Bestilte en hel time til 1.800. Faktisk første gang jeg har betalt så meget til en GP. Jeg var der næsten halvanden time og jeg vil mene, at det var den bedste time jeg har tilbragt med en betalt kvinde i meget lang tid. Hun er lækker, gavmild med sine evner og krop, ukompliceret og ligefrem. 

I den anden tråd Jernsvinet linker til, tales der en del om brysterne. Ok, på samme adresse i Århus mødtes jeg med en pige fra København, der kalder sig Freja og har bryster i str. K. Jeg kan godt tænde ret meget på store bryster, men hun var og gav intet i sammenligning med Nickie og så er bryster i sig selv ikke særligt interessante omend de er kæmpestore.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesus Christ. Dette er en anmeldelse mega lang tid siden. Jeg var helt ny i faget og jeg var anderledes på mange måder. 

Jeg har taget på og mine små gajoler i sokker er nu fyldige 75 F bryster. Jeg skriver indimellem de ting jeg IKKE tilbyder men sorry for i spilder jeres tid på at læse annoncen men omvendt spilder mange af os piger vores tid på mænd som IKKE læser vores annoncer og skriver om vi er til det ene og det andet. Omend man svare pænt er der sgu nogen der fortsætter og forsøger at overtale en til ting man ikke ønsker. 

De som har overvejet at besøge mig men afholdt sig pga the Hawks anmeldelse er jeg nu også glad nok for jeg har været foruden.

god dag derude.. 

Her står den på kvalitetstid med mine børn og vinterferie. 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
losser skrev, den 9. juni 2015 at 09:03:

Tak for anmeldelse. 

Havde selv overvejet hende.. havde endda sms og næsten aftalt noget igår.

Men hun svarede til sidst ik tilbage.. Først  nogle timer senere skrev hun det var pga. Familie besøg. 

 

Nu ved  jeg så ik om jeg  skal bruge pengene et andet sted.

Skriver man en SMS udenfor mine angivne tider om vagt skal man ikke regne med der kommer svar hurtigt tilbage. Da jeg er enlig mor og prioritere min tid. Og mine børn er min første prioritet. :D 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
J93 skrev, den 21/2/2017 at 09:40:

Giver dette ikke meget god mening, eller hvad?

Det giver ikke så meget mening at du genopliver en 1½ år gammel tråd :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i at det ikke giver mening at genoplive så gammel en tråd, men vil alligevel gerne understrege at @Baremig / Nickie hele vejen igennem er en fantastisk oplevelse og virkelig kan nogle tricks i og uden for sengen.... og behandler man hende ordentligt, ja så får du så meget igen! Hun elsker sit job og elsker at please en mand. Hun er klog, sjov og ikke mindst en ansvarsfuld mor som går op i sine børn og nærmeste, og det ligger hun heller ikke skjul på! Respekt for det :) 

Hendes krop er der bestemt heller ikke noget at klage over, så drenge, giv den gas..... men pas godt på hende ;)

 

og til sidst: LÆS NU PIGERNES ANNONCER HELT IGENNEM! Det sparer både dem og os får en masse tid hvis bare man lige bruger 1 min ekstra på at læse og forstå!

God aften derude og god fornøjelse :)

Redigeret af mijen
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montgomery skrev, for 5 timer siden:

Det giver ikke så meget mening at du genopliver en 1½ år gammel tråd :P

I know.. ;)

Men jeg faldt over tråden, og efter at have læst de 2 sidste af cooperdk's indlæg, som jeg fandt.. skal vi sige "ualmindeligt uovervejede".. kunne jeg ikke lige holde mig tilbage.

Så sådan blev det. Og der er tilsyneladende flere, der var med på den ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 8 timer siden:

Omend man svare pænt er der sgu nogen der fortsætter og forsøger at overtale en til ting man ikke ønsker. 

Så må man jo gøre op med sig selv om det er nogen man i det hele taget gider have besøg af, da de under et besøg sikkert vil forsøge sig endnu en gang - og så simpelthen sætte dem på ignorer/undlade at svare - eller f.eks. bare skrive: "Søg en anden - og ha en fortsat god dag" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 11/6/2015 at 00:37:

Finder også anmeldelsen noget forvirrende og unødvendig. Hvis der ikke forlægger et link til hendes annonce syntes jeg ikke man kan tage anmeldelsen for gode!!

Vi ved jo ikke om der står at at hun har naturlige små bryster mm. 

Og kan slet ikke forstå når du syntes hun var såååå fæl og fuld af mangler at du kunne få og holde din rejsning og enda med en hurtig udløsning trods alle hendes fejl og mangler.

 

Finder også dit indlæg helt i skoven.
Sidder og tænker på, alle dem du har kneppe - dem har du bare tændt 110% på. ?
Hvis manden ikke må fortælle 100% hvad han tænker og føler, kan vi jo ligeså godt lukke det her sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...