Hop til indhold
NybegynderMissen

Pick up på bar?

Recommended Posts

​Jeg er mest "casual" klædt, sender jeg så de forkerte signaler?

Navne som Marriott, d'Angleterre, Hilton osv. sender nogle forkerte signaler til min tegnebog, så det bliver ikke her, at Nybegyndermissen og jeg render på hinanden :(

​SD kan også være dyrt... jeg mener at det er pigens påklædning som signalere om hun er til noget frækt, ikke mandens påklædning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damm - her er man en jyde der tit er i Kbh. og lige netop synes dette kunne være det fedeste :)

Hvilket hotel skal jeg booke værelse på imorgen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damm - her er man en jyde der tit er i Kbh. og lige netop synes dette kunne være det fedeste :)

Hvilket hotel skal jeg booke værelse på imorgen ;-)

D'angleterre

Del dette indlæg

Link til indlæg

D'angleterre

Hilton hotel i CPH Airport. Det er luksus for kendere.

Venligst landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle du komme til Århus sker det tors, fre og lørdag på Atlantic Hotels bar. Mest thai piget, men så er du jo blot det spændende altetnativ. 

Sker det virkelig stadig?

En kammerat fortalte mig i slut halvfemserne at han netop var på den bar og der kom en middaldrende dame og spurgte om han gav en drink.  Han svarede at han ikke gav drinks til fremmede kvinder da hun bare skulle have en øl på vejen hjem, hvorefter hun stak ham penge til en drink som han kunne bestille til hende. Hun ville ikke tabe ansigt overfor de andre piger.

Nå for at gøre en lang historie kort så inviterede hun ham hjem efter drinken da det var en stille aften. Hun betalte både for drinken og taxien på hjemturen. Og han overnattede hos hende - og det ganske gratis.

Det viste sig at hun var det han kaldte terminsluder. En ganske almindelig dame med almindelig job der trak på barer når terminen nærmede sig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sker det virkelig stadig?

En kammerat fortalte mig i slut halvfemserne at han netop var på den bar og der kom en middaldrende dame og spurgte om han gav en drink.  Han svarede at han ikke gav drinks til fremmede kvinder da hun bare skulle have en øl på vejen hjem, hvorefter hun stak ham penge til en drink som han kunne bestille til hende. Hun ville ikke tabe ansigt overfor de andre piger.

Nå for at gøre en lang historie kort så inviterede hun ham hjem efter drinken da det var en stille aften. Hun betalte både for drinken og taxien på hjemturen. Og han overnattede hos hende - og det ganske gratis.

Det viste sig at hun var det han kaldte terminsluder. En ganske almindelig dame med almindelig job der trak på barer når terminen nærmede sig :)

ja men idag er det mest thaipiger som nævnt. Det er dog et år siden jeg var det sidst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle du komme til Århus sker det tors, fre og lørdag på Atlantic Hotels bar. Mest thai piget, men så er du jo blot det spændende altetnativ. 

Mener du på Kupé i stueetagen under Hotel Atlantic? Eller har Atlantic en anden hotelbar end det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 7/6/2015 at 21:00:

Hvor er Atlantic Hotels bar? Er det Kupe du mener eller er der en anden bar?

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr. Bean skrev, Lige nu:

Hvo rer Atlantic Hotels bar? Er det Kupe du mener eller er der en anden bar?

Indlægget er fra juni 2015. Hvad der sker nu på Atlantic ved jeg faktisk ikke. 

Der var før i tiden en bar på toppen af hotellet, men den er vist nedlagt for år tilbage :)

Aner ikke hvor det foregår idag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...