Hop til indhold

Recommended Posts

Tjaa så kom dagen jeg ville ha sat mange penge på ikke kom men sådan kan det jo gå nogle gange. Det var idag første gang jeg har været et sted hvor man mod betaling for ydelser.

Jeg kom til at udfordre mig selv, så den blev jeg jo nød til at tag.. Det blev så idag efter at ha brugt et stykke tid her på forumet med at læse andres indlæg - damn der er jo så meget at vælge imellem men når det nu skulle være, så prøve noget nyt og det blev en thai kvinde og det endte ved www.ratree.me - Så her i morges ved 10:30 ringede jeg og spurgte om en tid kl 11, det var ok og jeg mødte op til tiden.

Døren blev åbnet af en sød lille sag, som viste sig at hedde Nina, blev vist ind på et værelse som var pænt stort med en seng også i en god størrelse. Der var rent, pænt og lyst. Blev spurgt om jeg ville i bad, jeg havde jo været i bad hjemme men hellere en gang for meget end for lidt, så af med tøjret, fik et store håndklæde, et lille klask i rumpen og blev ført ud til badet. Hun forsvandt selv ind igen og gjorde rummet klar imens med håndklæder på sengen, tændte stearinlys osv. Jeg kom ind igen og så smuttede hun ud under bruseren. Hun kom retur, lukkede og låste døren, og tog sin kimino af, og hold da kæft hvor så hun godt ud!! Som sagt var det første gang jeg er sådan et sted og har ikke noget at sammenligne med, andet end diverse kærster osv. Nina havde de smukkeste bryster med mine favorit brystvorter, store!! slank krop med vel en lille fast bagdel, jeg kunne ikke se hun er 40+... meget flot og indvendig sagde jeg 'YES' - Om jeg bare var heldig eller om alle thai kvinder er sådan aner jeg ikke. Jeg skal lige siger at jeg aftalte det hele med hende før vi startede, altså massage + det extra - jeg kan se fra andres indlæg at det normalt aftales et stykke tid inde i massagen men ville godt ha det på plads fra start. Blev så beordrede ned på maven og hun gik igang med en mellen hård olie massage og vel ingen grunde til at beskrive den i detaljer andet end at den var rigtig god. Hun nussede dog heldivis Jr løbende - det var skidsme dejligt... Ender på ryggen osv og kom dejligt tilsidst ved hjælp af hendes dejlige hænder. Jr og tilstødende områder blev så tørt af og vi endte under bruser sammen hvor hun fik mig godt sæbet ind.

Som sagt ville jeg ha svoret det aldrig skete men... jeg fortryder absolut ikke og det var helt sikkert ikke sidste gang hos Nina, forresten sagde hun at havde 1 uges ferie fra 30/6 mener jeg det var.

Det var min første gang på 'det grå market' men også mit første indlæg, så jeg håber det er iorden og evt kan bruges.

Hilsen den omvendte

Redigeret af goz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der skal jo være en første gang for alt.

Jeg har stadig min første gang med en thai-massør til gode. Men når det skal være, så skal det være med Fanta....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goz

Tak for en god anmeldelse.

Hvilket sprog kommunikerede du og Nina på, hvor lang tids behandling aftalte I og hvad kostede det?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good Fun

 

Tak tak.

 

Nina snakker fint dansk. Jeg aftalte 1 time, ingen grund til hastværk nå jeg nu havde vovet mig ud. ang pris erm så tror det er bedst at de selv fortæller og ikke mig, men ud fra andres indlæg ang priser den slags steder så var den helt standard, og helt klart rimelig, selv for en som mig der er arbejdsløs i øjeblikket.

 

goz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snowmankan 

FANTA ja hun er damm lækker

Men hun er ikke så service minded og hendes humør er heller ikke så fantastisk.et godt råd hold dig væk du bliver skuffet.

MEN vil du prøve en der. Ser mindst lige så godt ud og er noget af dét sødeste jeg længe har mødt og lige en side bemærkning langt større og stritter bryster .så gør dig selv den tjeneste at ringe til Ratree book en tid med den nye pige Bella.

Ratree 52789414

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snowmankan 

FANTA ja hun er damm lækker

Men hun er ikke så service minded og hendes humør er heller ikke så fantastisk.et godt råd hold dig væk du bliver skuffet.

MEN vil du prøve en der. Ser mindst lige så godt ud og er noget af dét sødeste jeg længe har mødt og lige en side bemærkning langt større og stritter bryster .så gør dig selv den tjeneste at ringe til Ratree book en tid med den nye pige Bella.

Ratree 52789414

TingTong set i lyset af din anden tråd her i dette forum "Ratree" så skulle man sgu tro at du var Bella's manager.. Dog har jeg mødt hende og hun er utrolig sød som du siger, men dine reklame indslag kan sgu godt blive en tand for påtrængende for mig ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TingTong set i lyset af din anden tråd her i dette forum "Ratree" så skulle man sgu tro at du var Bella's manager.. Dog har jeg mødt hende og hun er utrolig sød som du siger, men dine reklame indslag kan sgu godt blive en tand for påtrængende for mig ihvertfald.

​TingTong eller dingdong som det udtales på thai betyder jo skør, og det passer jo fint med Ratree selv, som på den , syntes jeg, sjove måde er lidt småskør.  Men jeg er enig man aner en sammenhæng.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TingTong set i lyset af din anden tråd her i dette forum "Ratree" så skulle man sgu tro at du var Bella's manager.. Dog har jeg mødt hende og hun er utrolig sød som du siger, men dine reklame indslag kan sgu godt blive en tand for påtrængende for mig ihvertfald.

Lind

Det er så ikke et reklame indslag men blot et par gode oplevelser som jeg har haft og da dette er et FORUM hvor man deler sine erfaringer og oplevelser  så kan jeg ikke se noget påtrængende i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lind

Det er så ikke et reklame indslag men blot et par gode oplevelser som jeg har haft og da dette er et FORUM hvor man deler sine erfaringer og oplevelser  så kan jeg ikke se noget påtrængende i det.

TingTong

Så gør dig selv den tjeneste at ringe til Ratree book en tid med den nye pige Bella. Ratree 52789414

Dette er ikke en anmeldelse, det sgu da reklame!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også én af de tilfredse kunder hos Ratree Wellness & Thai Massage, og er kommet der regelmæssigt igennem de sidste par år :-P

Helt generelt må jeg sige, at jeg altid har været tilfreds med mine besøg. Pigerne falder måske ikke i alles smag, men det er vel først og fremmest et spørgsmål om smag og behag. Og så er der jo dem, som udelukkende vil have meget unge piger, og det er vist ikke det de gør det mest i hos Ratree ;-) Men når man selv er +45 :rolleyes: så synes jeg sgu ikke pigerne behøver at være purunge:P  For mig er det vigtigere at de i mine øjne holder sig godt, og at det hele foregår i en god og afslappet stemning med lidt liv, godt humør og glimt i øjet.

Da jeg begyndte at komme på stedet var det faktisk altid Ratree selv jeg valgte, og jeg har altid hygget mig gevaldigt med hende. Men en dag var hun der ikke og så prøvede jeg så Annie, som der også er flere anmeldelser af her på Eroguide. Og det kom jeg sgu ikke til at fortryde! Jeg syntes, at hun gav en forrygende service på en særdeles fræk måde! :P

Nå men Annie stoppede vist (?) og de næste par gange var det derfor Ratree jeg fik massage af, og i lørdags meldte trangen efter lidt hygge med en sød pige sig så igen-igen! ;-) Denne gang var det så Nina, der åbnede døren, og jeg var straks solgt! Super sød pige i en lille fræk kjole som fremhævede en dejlig stor barm! Udover den sexede kjole var hun også "iført" et stort smil og godt humør og det dér glimt i øjet, som gjorde at jeg besluttede at det skulle være hende, selv om jeg egentlig havde tænkt at jeg i det mindste skulle se den omtalte Bella. Ja, ja man har jo en plan indtil man laver en ny, ikke? 8-)

Inde på værelset gav Nina mig et stort kram, og spillede op på den dér måde at jeg tænkte at det her sgu nok skulle blive godt!  Hun hentede en øl til hver af os - det var jo lørdag ;-) og vi skålede! Og så smuttede hun lige ud mens jeg smed tøjet, drak et par slurke mere og hoppede op på briksen. Nina kom ind igen, og sagde "Du skal vel have b2b, ikk'?", og hev så kjolen ned så jeg kunne se hendes store smukke bryster. De er ikke helt ægte, men de er lavet så godt at man sagtens kunne blive snydt, de sidder helt naturligt uden nogen som helst ar og har ikke den dér kuglerunde form som man alt for ofte ser....."Øh, jo selvfølgelig" fik jeg vist sagt selv om vi faktisk ikke havde fået aftalt hverken pris eller ydelser. Nå men så kom det på plads, og Nina hoppede ud af kjolen og op til mig. Jeg glemte vist, at sige om hendes bryster, at hun har mega lange brystvorter - og jeg er en "sucker" :P for lange brystvorter! Jeg sagde selvfølgelig at jeg var vild med dem, og hun kvitterede straks ved at "præsentere" dem for mig og før jeg vidste af det havde jeg én af dem i munden og "gumlede" løs! :D

Nina gik i gang med en særdeles dejlig og sexet b2b hvor de dejlige babser blev brugt perfekt, og det havde jo sin effekt på "lillemanden" ;-) Og Nina syntes heldigvis at han nu skulle have lidt opmærksomhed. Hun er særdeles god til at gejle én op, og kæler dejligt for både nosser, og "bagperronen". Og hvis man er til det (det er jeg ikke) har hun vist bestemt ikke noget imod at stikke en finger op ;-) Hun "dykkede" også ned og slikkede mine nosser - og det skal jeg da lige love for at hun er god til! Samtidigt spillede hun løs på min pik, og det varede derfor ikke længe før jeg måtte overgive mig og jeg sprøjtede ud over min egen mave og bryst ;-) Nina tørrede mig af og, og nu syntes jeg også lige at "tjenesten" skulle gengældes. Så hun fik den helt store slikketur, som jeg er ret sikker på at hun også nød! :P

Vi sluttede af med at gå ud i badet sammen, hvor hun dejligt sæbede mig ind og skyllede mig - fed måde at slutte af på! Det kan ikke vare længe før jeg skal forbi igen! :P

Sorry hvis indlægget blev lovlig langt - måske fordi jeg var så begejstret og nu føler at jeg genoplever det mens jeg skriver, hehe..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja der skal jo være en første gang for alt.

Jeg har stadig min første gang med en thai-massør til gode. Men når det skal være, så skal det være med Fanta....

​Fanta er rigtigt lækker, ok knald, men hendes Massage er ikke noget at skrive om .. Har anmeldt hende for lang tid siden her på EG, kan dog ikke huske om jeg fik lagt den under THAI eller alm. anmeldelse ?!

FANTA

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men Annie stoppede vist (?) og de næste par gange var det derfor Ratree jeg fik massage af, og i lørdags meldte trangen efter lidt hygge med en sød pige sig så igen-igen! ;-)

​Er Annie nu stoppet? Jeg så hende da for en måneds tid siden, da jeg sidst var hos Ratree...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er Annie nu stoppet? Jeg så hende da for en måneds tid siden, da jeg sidst var hos Ratree...

Nu må du ikke hænge mig op på det, men da jeg var der i fredags, fik jeg at vide hun var stoppet en uge før.. stoppet og stoppet.. de havde ikke kunne få fat i hende via telefon.

Så må man jo selv ligge i det hvad man vil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må du ikke hænge mig op på det, men da jeg var der i fredags, fik jeg at vide hun var stoppet en uge før.. stoppet og stoppet.. de havde ikke kunne få fat i hende via telefon.

Så må man jo selv ligge i det hvad man vil.

 

​Det kan sgu' ikke altid være nemt at være mamasan for sådan en flok thaihøns ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også én af de tilfredse kunder hos Ratree Wellness & Thai Massage, og er kommet der regelmæssigt igennem de sidste par år :-P

Helt generelt må jeg sige, at jeg altid har været tilfreds med mine besøg. Pigerne falder måske ikke i alles smag, men det er vel først og fremmest et spørgsmål om smag og behag. Og så er der jo dem, som udelukkende vil have meget unge piger, og det er vist ikke det de gør det mest i hos Ratree ;-) Men når man selv er +45 :rolleyes: så synes jeg sgu ikke pigerne behøver at være purunge:P  For mig er det vigtigere at de i mine øjne holder sig godt, og at det hele foregår i en god og afslappet stemning med lidt liv, godt humør og glimt i øjet.

Da jeg begyndte at komme på stedet var det faktisk altid Ratree selv jeg valgte, og jeg har altid hygget mig gevaldigt med hende. Men en dag var hun der ikke og så prøvede jeg så Annie, som der også er flere anmeldelser af her på Eroguide. Og det kom jeg sgu ikke til at fortryde! Jeg syntes, at hun gav en forrygende service på en særdeles fræk måde! :P

Nå men Annie stoppede vist (?) og de næste par gange var det derfor Ratree jeg fik massage af, og i lørdags meldte trangen efter lidt hygge med en sød pige sig så igen-igen! ;-) Denne gang var det så Nina, der åbnede døren, og jeg var straks solgt! Super sød pige i en lille fræk kjole som fremhævede en dejlig stor barm! Udover den sexede kjole var hun også "iført" et stort smil og godt humør og det dér glimt i øjet, som gjorde at jeg besluttede at det skulle være hende, selv om jeg egentlig havde tænkt at jeg i det mindste skulle se den omtalte Bella. Ja, ja man har jo en plan indtil man laver en ny, ikke? 8-)

Inde på værelset gav Nina mig et stort kram, og spillede op på den dér måde at jeg tænkte at det her sgu nok skulle blive godt!  Hun hentede en øl til hver af os - det var jo lørdag ;-) og vi skålede! Og så smuttede hun lige ud mens jeg smed tøjet, drak et par slurke mere og hoppede op på briksen. Nina kom ind igen, og sagde "Du skal vel have b2b, ikk'?", og hev så kjolen ned så jeg kunne se hendes store smukke bryster. De er ikke helt ægte, men de er lavet så godt at man sagtens kunne blive snydt, de sidder helt naturligt uden nogen som helst ar og har ikke den dér kuglerunde form som man alt for ofte ser....."Øh, jo selvfølgelig" fik jeg vist sagt selv om vi faktisk ikke havde fået aftalt hverken pris eller ydelser. Nå men så kom det på plads, og Nina hoppede ud af kjolen og op til mig. Jeg glemte vist, at sige om hendes bryster, at hun har mega lange brystvorter - og jeg er en "sucker" :P for lange brystvorter! Jeg sagde selvfølgelig at jeg var vild med dem, og hun kvitterede straks ved at "præsentere" dem for mig og før jeg vidste af det havde jeg én af dem i munden og "gumlede" løs! :D

Nina gik i gang med en særdeles dejlig og sexet b2b hvor de dejlige babser blev brugt perfekt, og det havde jo sin effekt på "lillemanden" ;-) Og Nina syntes heldigvis at han nu skulle have lidt opmærksomhed. Hun er særdeles god til at gejle én op, og kæler dejligt for både nosser, og "bagperronen". Og hvis man er til det (det er jeg ikke) har hun vist bestemt ikke noget imod at stikke en finger op ;-) Hun "dykkede" også ned og slikkede mine nosser - og det skal jeg da lige love for at hun er god til! Samtidigt spillede hun løs på min pik, og det varede derfor ikke længe før jeg måtte overgive mig og jeg sprøjtede ud over min egen mave og bryst ;-) Nina tørrede mig af og, og nu syntes jeg også lige at "tjenesten" skulle gengældes. Så hun fik den helt store slikketur, som jeg er ret sikker på at hun også nød! :P

Vi sluttede af med at gå ud i badet sammen, hvor hun dejligt sæbede mig ind og skyllede mig - fed måde at slutte af på! Det kan ikke vare længe før jeg skal forbi igen! :P

Sorry hvis indlægget blev lovlig langt - måske fordi jeg var så begejstret og nu føler at jeg genoplever det mens jeg skriver, hehe..

 

Hvor meget gav du for denne behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget gav du for denne behandling?

​Jeg tror, at "standardprisen" er 1000 kr., men jeg fik det lidt billigere. Måske fordi jeg kommer der relativt ofte, måske fordi der ikke havde været travlt eller også var det måske fordi at det ikke også blev til et knald. Who knows.... ;-)

Under alle omstændigheder var jeg meget tilfreds og syntes bestemt at var "value for money" :-) Nina er super-dejlig og jeg skal helt klart snart besøge hende igen! :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er et rigtig godt sted, man får value for money. Priserne er rimelige,  ikke opskruede som hos mange danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i dag besøgt Ratree igen igen det var ny pige der lukkede op Bella, har haft mange gode oplevelser på stedet og det er mit favorit sted.

rent og pænt, kommer ind og tager et bad ligger mig på briksen og den smukke Bella ( det er hun i mine øjne ) går i gang med den bedste massage jeg 

nogen sinde har fået, lige som jeg kan lide det nød det virkelig, så det frække blev kun til HJ var næsten kommet bare ved hendes pirren måde at massere på.

så i bad igen bliver vasket godt og grundig af tøsen, står så på gaden glad afslappet og nyvasket.

prøv det drenge.

pris 700 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille update. Var forbi Nina idag, ville ha gjort det fredag men havde lidt ondt i ryggen så det blev idag og det var godt da hun har fri på  fredag... Hun er vel hjemme fra ferie, dog en smule forkølet men hurmør'et var højt, så hun lagde fra land med en erotisk dans, så helt syg har hun jo nok ikke været. Resten var som første gang jeg var der så ingen grund til at beskrive det nærmere end at det bare var dejligt. 1 time med fuldpakke, en combo af massage, olie blød/hård med tilsat B2B, det er jo noget Jr. sætter pris på. Ja og prisen ligger på de 800kr-1000kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...