Hop til indhold
nylonlover

"Rikke var prostitueret" artikel Alt for Damerne

Recommended Posts

http://www.altfordamerne.dk/kultur/kendte/rikke-var-prostitueret-jeg-ville-gore-det-igen-anytime/
"Rikke havde en kæreste og to børn. Hun var studerende. Og så var hun luder. Her fortæller hun åbent og ærligt om, hvordan det var at sælge sex, og om hvordan hun vil tackle det i forhold til sine børn, nu hvor hendes bog om tiden på lagnerne kommer ud i butikkerne."

Spændende artikel. Men også lidt deprimerende mandesyn. "Nogle gange kommer de allerede efter fem-ti minutter, og så er det ud. Det er virkelig ikke meget, de mænd får for deres penge somme tider. "
Ak ja, jeg kender godt typen (men mest fra rip off steder som Hamburg) og det er derfor jeg undgår en halv time medmindre det virkelig er en halv time. 

Man fornemmer også på artiklen hvordan hun gør det af sexlyst og spænding, men at der er enkelte dårlige oplevelser imellem. Alle der beskæftiger sig med salg og "kunder" kender nok dem der kan ødelægge dagen, men det er naturligvis særligt belastende når man har usympatiske personer krop mod krop og ikke i telefonen eller på den anden side af disken.
Det er lidt ærgerligt, både for pigerne, der går uspoleret ind i det med åbent sind og investerer sig selv i det, og for de 99% flinke af kunderne, der går glip af eller søde piger, der forlader branchen. Der er selvfølgelig dem der bliver, men de bliver sommetider lidt for prof og lidt for meget "på vagt".

Derfor opfør jer ordentligt både piger og drenge!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig artikel om en åben og ærlig kvinde, der er stolt af sig selv! :-) Hvis det dog bare altid var muligt at se om en glædespige er i samme kategori som Rikke eller om hun gør det af nød eller under tvang! Tillykke til Rikke for hendes åbenhed og ærlighed! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det dog bare altid var muligt at se om en glædespige er i samme kategori som Rikke

​Mener du virkelig at du godt kan lide piger hvor det er ud efter 10 min selv om man har betalt for en halv time???

Jeg synes hun virker en anelse utiltalende og selvcentreret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Mener du virkelig at du godt kan lide piger hvor det er ud efter 10 min selv om man har betalt for en halv time???

Jeg synes hun virker en anelse utiltalende og selvcentreret.

 

​Det kan jo også være folk der kun har købt en enkel ydelse, og ikke halve/hele timer.
Derudover skal det nok forstås som, at det ikke er alle der kan komme flere gange på en halv time. Og hun derfor vurderer at det ikke er meget mændene får for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Mener du virkelig at du godt kan lide piger hvor det er ud efter 10 min selv om man har betalt for en halv time???

Jeg synes hun virker en anelse utiltalende og selvcentreret.

 

​Som jeg læser det, virker det ikke nødvendigvis som om det er hende der smider kunderne ud efter 10 minutter - jeg læser det bare som en konstatering af at der er nogen som bare bruger 10 minutter, så er de faktisk færdige, og vælger selv at gå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror at hun prøver at fortælle hvordan fyrene kan blive udnyttet i branchen- for at nuancere debatten lidt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er spøjst som piger ofte i debatter om enkeltydelser contra halve og hele timer, altid har det gode råd at købe mere tid, så man har bedre tid til at undgå den stress man kan få af at købe enkeltydelser, og eller quickies.

Af forståelige grunde kan det ikke være anderledes, end at man nødvendigvis må betale forud for sexen, men vi har mig bekendt til gode at høre om den mand, der lykkeligt er kommet efter 10 - 20 minutter, som har købt 30 eller mellem 30 og 60 minutter, men som hæver mødet når han er kommet for at sige pænt farvel, han så får penge tilbage fordi det ikke tog mere end  mellem 10 og 20 minutter.

Det vil være god stil af piger at gøre det, når man modsat altid kan købe mere tid.

Nu er det vel ikke altid tilfældet at der er tale om bookinger, hvor der takkes nej til andre indenfor tidsrummet, men vel meget ofte kunder tilfældigt fra gaden, uden at næste gæst samtidig venter.

Jeg har gjort mig den erfaring i Tyskland at købe halve timer, hvor intet er lykkedes på 30 minutter, men hvor alt er lykkedes på 10 minutter +/-, typisk for 50 euro.

Derfor har jeg under min kommende tur til Tyskland fokus på nogle nye FKK klubber med skarpe short time tilbud, til tilsvarende skarpe priser.

30 euro for 20 minutter, hvor det koster 50 euro for 30 minutter hos de øvrige FKK klubber, men relativt betragtet er der jo tale om samme pris, men med fokus på at vil/kan du nøjes med kortere tid, ja så kan du også købe kortere tid, men også forlænge undervejs hvis du vil.

Med prisniveauet i Tyskland betyder det selvfølgelig mindre for en dansker, end når det er i den hjemlige branche, men jeg tror vitterligt at de danske piger, der ikke kun vil sælge mere tid, men også godt vil give tilbage af det der allerede er betalt, hvis en mand bliver færdig på kort tid, og gerne vil slutte efter kort tid, hun kunne få succes med det.

Men det forudsætter selvfølgelig at pigerne får ordentlige kunder, der ikke gør det til en diskussion om hvor lang tid, der gik, og om de skal have penge tilbage eller ikke.

Som jeg ser det, er det pigen der afgør hvor lang tid der er gået, og om manden skal have penge tilbage eller ikke, og er manden uenig kan han lade være med at komme igen, og skrive det i en anmeldelse efterfølgende.

Gør en mand det er jeg ret sikker på, at der nok skal komme opbakning til pigens version, hvis der er grunde til at tro at anmeldelsen ikke er fair.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er spøjst som piger ofte i debatter om enkeltydelser contra halve og hele timer, altid har det gode råd at købe mere tid, så man har bedre tid til at undgå den stress man kan få af at købe enkeltydelser, og eller quickies.

Af forståelige grunde kan det ikke være anderledes, end at man nødvendigvis må betale forud for sexen, men vi har mig bekendt til gode at høre om den mand, der lykkeligt er kommet efter 10 - 20 minutter, som har købt 30 eller mellem 30 og 60 minutter, men som hæver mødet når han er kommet for at sige pænt farvel, han så får penge tilbage fordi det ikke tog mere end  mellem 10 og 20 minutter.

Det vil være god stil af piger at gøre det, når man modsat altid kan købe mere tid.

Nu er det vel ikke altid tilfældet at der er tale om bookinger, hvor der takkes nej til andre indenfor tidsrummet, men vel meget ofte kunder tilfældigt fra gaden, uden at næste gæst samtidig venter.

Jeg har gjort mig den erfaring i Tyskland at købe halve timer, hvor intet er lykkedes på 30 minutter, men hvor alt er lykkedes på 10 minutter +/-, typisk for 50 euro.

Derfor har jeg under min kommende tur til Tyskland fokus på nogle nye FKK klubber med skarpe short time tilbud, til tilsvarende skarpe priser.

30 euro for 20 minutter, hvor det koster 50 euro for 30 minutter hos de øvrige FKK klubber, men relativt betragtet er der jo tale om samme pris, men med fokus på at vil/kan du nøjes med kortere tid, ja så kan du også købe kortere tid, men også forlænge undervejs hvis du vil.

Med prisniveauet i Tyskland betyder det selvfølgelig mindre for en dansker, end når det er i den hjemlige branche, men jeg tror vitterligt at de danske piger, der ikke kun vil sælge mere tid, men også godt vil give tilbage af det der allerede er betalt, hvis en mand bliver færdig på kort tid, og gerne vil slutte efter kort tid, hun kunne få succes med det.

Men det forudsætter selvfølgelig at pigerne får ordentlige kunder, der ikke gør det til en diskussion om hvor lang tid, der gik, og om de skal have penge tilbage eller ikke.

Som jeg ser det, er det pigen der afgør hvor lang tid der er gået, og om manden skal have penge tilbage eller ikke, og er manden uenig kan han lade være med at komme igen, og skrive det i en anmeldelse efterfølgende.

Gør en mand det er jeg ret sikker på, at der nok skal komme opbakning til pigens version, hvis der er grunde til at tro at anmeldelsen ikke er fair.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Du har nogle interessante vinkler på tingene Rejse, som der bestemt skal være plads til. Jeg tror dog at du ville være en meget succesfuld mand hvis du istedet for at tænke på alternative priskonstruktioner, rettede energien mod at vokse på alle områder af dit liv - fysisk, følelsesmæssigt, økonomisk etc.

Du ville blive et rent powerhouse af personlig udvikling og ville blive så rig at du ikke vidste hvor du skulle gøre af al den fisse du evt kunne købe dig til;-),

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det med tiden- hvis du gik til en alm massør, så betaler du vel også for den aftalte tid? En veninde var til afslapningsmassage, hvor massøren talte konstant og hun blev så irriteret, men sagde ikke noget- hun betalte også fuld pris.. Altså ingen kompensation..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er spøjst som piger ofte i debatter om enkeltydelser contra halve og hele timer, altid har det gode råd at købe mere tid, så man har bedre tid til at undgå den stress man kan få af at købe enkeltydelser, og eller quickies.

Af forståelige grunde kan det ikke være anderledes, end at man nødvendigvis må betale forud for sexen, men vi har mig bekendt til gode at høre om den mand, der lykkeligt er kommet efter 10 - 20 minutter, som har købt 30 eller mellem 30 og 60 minutter, men som hæver mødet når han er kommet for at sige pænt farvel, han så får penge tilbage fordi det ikke tog mere end  mellem 10 og 20 minutter.

Det vil være god stil af piger at gøre det, når man modsat altid kan købe mere tid.

Nu er det vel ikke altid tilfældet at der er tale om bookinger, hvor der takkes nej til andre indenfor tidsrummet, men vel meget ofte kunder tilfældigt fra gaden, uden at næste gæst samtidig venter.

Jeg har gjort mig den erfaring i Tyskland at købe halve timer, hvor intet er lykkedes på 30 minutter, men hvor alt er lykkedes på 10 minutter +/-, typisk for 50 euro.

Derfor har jeg under min kommende tur til Tyskland fokus på nogle nye FKK klubber med skarpe short time tilbud, til tilsvarende skarpe priser.

30 euro for 20 minutter, hvor det koster 50 euro for 30 minutter hos de øvrige FKK klubber, men relativt betragtet er der jo tale om samme pris, men med fokus på at vil/kan du nøjes med kortere tid, ja så kan du også købe kortere tid, men også forlænge undervejs hvis du vil.

Med prisniveauet i Tyskland betyder det selvfølgelig mindre for en dansker, end når det er i den hjemlige branche, men jeg tror vitterligt at de danske piger, der ikke kun vil sælge mere tid, men også godt vil give tilbage af det der allerede er betalt, hvis en mand bliver færdig på kort tid, og gerne vil slutte efter kort tid, hun kunne få succes med det.

Men det forudsætter selvfølgelig at pigerne får ordentlige kunder, der ikke gør det til en diskussion om hvor lang tid, der gik, og om de skal have penge tilbage eller ikke.

Som jeg ser det, er det pigen der afgør hvor lang tid der er gået, og om manden skal have penge tilbage eller ikke, og er manden uenig kan han lade være med at komme igen, og skrive det i en anmeldelse efterfølgende.

Gør en mand det er jeg ret sikker på, at der nok skal komme opbakning til pigens version, hvis der er grunde til at tro at anmeldelsen ikke er fair.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Har fået tilbud om at ændre en time til 30 minutter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg taler ikke om ikke at ville, eller skulle betale for den aftalte tid, men at det ville være god stil i en branche som denne, hvor mange mænd på den ene side har fokus på  at de betaler en meget høj pris for ydelsen, og at målet det er at kunne nå at komme, ja måske køber for meget tid af samme grund, hvis de så fik penge tilbage, når det lykkes at komme på den halve tid, og hvis de så også selv vælger at afbryde, og dermed ikke bruge mere af den købte tid.

En kombination af tid som en stressfaktor, mandenes usikkerhed på om han nu kan nå det, og ekstreme priser minut for minut, gør det i mine øjne til en så lukrativ forretning for pigerne at få betalt for kvarte og halve timere som manden i sidste ende ikke oplever som brugbare, og derfor vælger at gå før tiden, at der gerne måtte modregnes i en meget betydelig forudbetalt sum, ofte vel erlagt af usikre mænd, fordi - tænk hvis nu jeg ikke når det til tiden, og så nåede han det på den halve tid af forventet.

Men en god forretning er disse mænd for branchen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror at det også handler om at man som pige ikke er 'på' hver dag og har en masse udgifter pr vagt og desuden er der visse tidspunkter på dagen, som er ret attraktive- fyrene vil gerne til på ca samme tidspunkt. Så man kan spilde en del tid, hvis fyren ikke kommer til tiden og desuden booker længere tid end nødvendigt.. Jeg har selv ca tider, da jeg blev sur over folk, som ikke respekterede tiden. Jeg har personligt en måde at 'fylde' tiden ud på, så det passer nogenlunde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er spøjst som piger ofte i debatter om enkeltydelser contra halve og hele timer, altid har det gode råd at købe mere tid, så man har bedre tid til at undgå den stress man kan få af at købe enkeltydelser, og eller quickies.

Af forståelige grunde kan det ikke være anderledes, end at man nødvendigvis må betale forud for sexen, men vi har mig bekendt til gode at høre om den mand, der lykkeligt er kommet efter 10 - 20 minutter, som har købt 30 eller mellem 30 og 60 minutter, men som hæver mødet når han er kommet for at sige pænt farvel, han så får penge tilbage fordi det ikke tog mere end  mellem 10 og 20 minutter.

Det vil være god stil af piger at gøre det, når man modsat altid kan købe mere tid.

Nu er det vel ikke altid tilfældet at der er tale om bookinger, hvor der takkes nej til andre indenfor tidsrummet, men vel meget ofte kunder tilfældigt fra gaden, uden at næste gæst samtidig venter.

Jeg har gjort mig den erfaring i Tyskland at købe halve timer, hvor intet er lykkedes på 30 minutter, men hvor alt er lykkedes på 10 minutter +/-, typisk for 50 euro.

Derfor har jeg under min kommende tur til Tyskland fokus på nogle nye FKK klubber med skarpe short time tilbud, til tilsvarende skarpe priser.

30 euro for 20 minutter, hvor det koster 50 euro for 30 minutter hos de øvrige FKK klubber, men relativt betragtet er der jo tale om samme pris, men med fokus på at vil/kan du nøjes med kortere tid, ja så kan du også købe kortere tid, men også forlænge undervejs hvis du vil.

Med prisniveauet i Tyskland betyder det selvfølgelig mindre for en dansker, end når det er i den hjemlige branche, men jeg tror vitterligt at de danske piger, der ikke kun vil sælge mere tid, men også godt vil give tilbage af det der allerede er betalt, hvis en mand bliver færdig på kort tid, og gerne vil slutte efter kort tid, hun kunne få succes med det.

Men det forudsætter selvfølgelig at pigerne får ordentlige kunder, der ikke gør det til en diskussion om hvor lang tid, der gik, og om de skal have penge tilbage eller ikke.

Som jeg ser det, er det pigen der afgør hvor lang tid der er gået, og om manden skal have penge tilbage eller ikke, og er manden uenig kan han lade være med at komme igen, og skrive det i en anmeldelse efterfølgende.

Gør en mand det er jeg ret sikker på, at der nok skal komme opbakning til pigens version, hvis der er grunde til at tro at anmeldelsen ikke er fair.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Nu glemmer du at du betaler for pigens tid, og ikke for en udløsning.
Det er muligt at man besøger en GP for at få "lettet trykket", MEN det er jo også et job for en GP.
Og en GP er nød til at tage en pris for den aftalte tid fra start fremfor at ændre det undervejs fordi man(d) ikke er disciplinær nok til at holde længere.

Derudover findes denne type prissætning ikke inden for andre servicefag. Så hvorfor skulle den eksistere på "grisestien" ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg taler ikke om ikke at ville, eller skulle betale for den aftalte tid, men at det ville være god stil i en branche som denne, hvor mange mænd på den ene side har fokus på  at de betaler en meget høj pris for ydelsen,

​Der er meget i denne verden, vi betaler en meget høj pris for. Jeg havde et problem med bilen. Værkstedet ville have 750 kr. for at udlæse fejlekoder. Heldigvis kender jeg folk, der kan gøre det, så på 10 minutter fik jeg udlæst koderne. Det endte med at være en sprungen sikring. 750 kr. for 10 minutters arbejde, det er en timepris på 4500 kr. Det har jeg endnu til gode at se en GP forlange...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så man kan spilde en del tid, hvis fyren ikke kommer til tiden og desuden booker længere tid end nødvendigt​

Jeg tolker din kommentar og Rikkes indlæg som om at pigerne ikke rigtigt gider det nusseri og snak. De vil have action og mere "flow" i aktiviteteten og så ud af døren og ind med den næste, og det er fint nok, men så sælg 15 min med fuld fart på! Men pengene er selvfølgelig bedre for "en halv time" der kun varer 15 min.

Det er muligt at Rikke selv mener at fyrene gerne vil ud af døren når de er kommet. Jeg kender godt pige-typen, der begynder at tage tøj på og sige "skal du så tilbage på arbejde" straks når man er kommet. Men hvad med istedet fx. "vi har jo 10 min igen, hvad kunne du tænke dig, måske lidt rygmassage?". 
 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nylonlover- du har intet fattet af hverken Rikkes eller mit skriv.. 

Du spilder da min tid, hvis du ikke kommer til tiden og hvis du bestiller en halv time, men under seancen kun vil have et kvarter. Og det gælder da for alle brancher. Jeg ved godt hvordan jeg udfylder de forskellige tider. Og et kvarter indgår også i 'min pakke'.. 

Tænk at det går helt hen over hovedet på dig at Rikke har ondt af jer fyre, da I nogen gange bliver snydt.. Og at du har travlt med at svine hende til.  Hun samfundsdebatterer..

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne så mænd godt følge præmissen om at vi ikke kan få penge tilbage, hvis bare den mulighed bestod at man kunne vente med at betale til bagefter for den tid og de ydelser det nu endte med at blive til.

Sådan som man kan sætte sig til bords på en restaurant, og så få regningen til slut for 1, 2 eller 3 retter.

Det forbistrede er at pigerne har krammet på os, når først pengene er betalt, så er det bad luck for os om vi får fuld valuta for pengene eller ikke.

Jeg har da læst om hvor arkavede både piger og mænd har følt afbrydelsen, for at købe mere tid undervejs, hvilket åbenbart godt kan lades sig gøre hvis manden gerne vil, men altså ikke den anden vej rundt.

Derfor køber mænd der vil være på den sikre side halve timer eller mere, for at undgå arkavede afbrydelser for at betale igen undervejs.

Men var det muligt at betale efterfølgende, i stedet for forud, som på FKK i Tyskland, kunne det ligge meget mere åbent, hvor lang tid man vil betale for.

Det sker ofte på klub at gæster bestiller en  halv time, men undervejs bliver det for nogle til både hele timer og mere, fordi der består en fleksibilitet der ikke kan lade sig gøre på et dansk bordel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne så mænd godt følge præmissen om at vi ikke kan få penge tilbage, hvis bare den mulighed bestod at man kunne vente med at betale til bagefter for den tid og de ydelser det nu endte med at blive til.

Sådan som man kan sætte sig til bords på en restaurant, og så få regningen til slut for 1, 2 eller 3 retter.

Det forbistrede er at pigerne har krammet på os, når først pengene er betalt, så er det bad luck for os om vi får fuld valuta for pengene eller ikke.

Jeg har da læst om hvor arkavede både piger og mænd har følt afbrydelsen, for at købe mere tid undervejs, hvilket åbenbart godt kan lades sig gøre hvis manden gerne vil, men altså ikke den anden vej rundt.

Derfor køber mænd der vil være på den sikre side halve timer eller mere, for at undgå arkavede afbrydelser for at betale igen undervejs.

Men var det muligt at betale efterfølgende, i stedet for forud, som på FKK i Tyskland, kunne det ligge meget mere åbent, hvor lang tid man vil betale for.

Det sker ofte på klub at gæster bestiller en  halv time, men undervejs bliver det for nogle til både hele timer og mere, fordi der består en fleksibilitet der ikke kan lade sig gøre på et dansk bordel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kunne du ikke bare flytte til Tyskland, hvor alting bare er meget bedre end i Danmark? Så er dine problemer løst.

Tror du må forstå; pigerne har grisen og bestemmer prisen. Eller som hos bageren; har du penge så kan du få, har du ingen, så må du gå.

Det er pigerne der bestemmer her. Slut. 

NB: tror i øvrigt at forskellen mellem tyske og danske tilstande skyldes forskelle i lovgivningen på området. Og der er jeg på de danske pigers vegne glad for den danske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lidt penge, jeg kan få, så jeg behøver ikke at gå, men ja forskellen mellem danske og tyske tilstande skyldes givet også forskelle i lovgivningen på området, og det er der ingen grund til at være glad for, hverken på kundernes eller pigernes vegne.

Der er kun grund til a at være glad for det på grådige bagmænds vegne, der vil løbe den kalkulerede risiko det udgør at være ruffer.

Uanset der er det pigerne der har grisen og som bestemmer prisen, men rigtig meget kunne være anderledes uden af den grund at ændre på det.

Men det er da morsomt som en selvbestaltet skatteekspert, der har undladt at tage imod jeg og flere mig med vores tilbud om at betale for denne Starson45 første halve hyrde time hos en sexarbejder, mod at han skriver sin første anmeldelse på Eroguide, han med en sådan lidenskab forsvarer status qou i den danske lovgivning.

Tilbuddet står fortsat ved magt, også selvom du skulle få tid til overs, og ingen penge tilbage :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lidt penge, jeg kan få, så jeg behøver ikke at gå, men ja forskellen mellem danske og tyske tilstande skyldes givet også forskelle i lovgivningen på området, og det er der ingen grund til at være glad for, hverken på kundernes eller pigernes vegne.

Der er kun grund til a at være glad for det på grådige bagmænds vegne, der vil løbe den kalkulerede risiko det udgør at være ruffer.

Uanset der er det pigerne der har grisen og som bestemmer prisen, men rigtig meget kunne være anderledes uden af den grund at ændre på det.

Men det er da morsomt som en selvbestaltet skatteekspert, der har undladt at tage imod jeg og flere mig med vores tilbud om at betale for denne Starson45 første halve hyrde time hos en sexarbejder, mod at han skriver sin første anmeldelse på Eroguide, han med en sådan lidenskab forsvarer status qou i den danske lovgivning.

Tilbuddet står fortsat ved magt, også selvom du skulle få tid til overs, og ingen penge tilbage :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Så du mener der grådige bagmænd bag alle de danske piger?

Det er der ikke i Tyskland?

Og synes ikke der er grund til at blive personlig med irrelevante angreb, der intet har med tråden at gøre. Besøger piger men ønsker ikke at skrive om det. Intet odiøst i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det virker da useriøst at lade det være hip som hap mht tiden.. Kunne jeg ikke drømme om at gøre.. Men nu prøver jeg jo også at indrette tiden efter aftale.. Der er en verden til forskel på det system du kender og det jeg kender.. Og jeg ved at jeg nok havde fundet på noget andet, hvis det var under anderledes præmisser :)

Har dog haft afholdt gangbangs- man kan blive tiden ud eller gå, hvis man vil det.. Det minder lidt om Tyskland? Og har da også prøvet at få forlænget tiden uden at det var specielt akavet- det er da kun fedt, hvis kemien er så god, at aftalen varer ved.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg før besøgte GP'er tog jeg næsten altid en time fordi der så var tid til hygge og snak undervejs. Jeg har prøvet hos flere at når jeg var kommet så slappede vi lidt af og så spurgte de om jeg ville have lidt massage eller hvad? Stort set altid brugt den tid der var betalt for.

Hvis en pige har afsat ½time til en kunde og den næste kommer 45 minutter efter er det jo ikke muligt at bruge "restaurations-princippet" Den efterfølgende kunde bliver jo nok ret træt af at vente hvis man pludselig ønsker 1½time

Ha' en god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk at det går helt hen over hovedet på dig at Rikke har ondt af jer fyre, da I nogen gange bliver snydt.. Og at du har travlt med at svine hende til.  Hun samfundsdebatterer.

​Det er da fint at Rikke har ondt af dem hun har snydt.

 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er da fint at Rikke har ondt af dem hun har snydt.
 

 

​Hun har jeg ikke snydt nogen bare fordi det tog 5-10 minutter.

Fordi en mand kommer hurtigt, så det jo ikke kvindens skyld ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...