Hop til indhold
Bukowsky Revival

Narse af rang

Recommended Posts

Hejsa LIV! Selvf. accepterer jeg at ikke alle tilbyder det. Jeg synes bare det så er latterligt at sige, at man giver GFE ydelse. En kæreste oplevelse med gummi blow - det har jeg aldrig i mit liv oplevet med hverken en kæreste eller kone for den sags skyld. Jeg tror de fleste vil blive stødte over dette faktisk hvis kæresten eller konen ville blowe med gummi. Det er såmænd det eneste jeg ville sige med det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på, at mine gæster føler de får en kæresteoplevelse, selvom der er gummi på toppen. Det handler om nærvær og indlevelse, kys, kram og hyggesnak. Ja, der er gummi på, for jeg har jo mere end én "kæreste"og ønsker at passe på både jer og mig selv. Så nej, jeg føler ikke det er spor latterligt at reklamere for kæresteoplevelser, for det er præcis hvad jeg leverer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må nok indrømme, at jeg er helt på linje med Bukowsky her. Selv om han formulerer sig anderledes end jeg gør.

Det er bare yderst sjældent et problem, når man frekventerer udenlandske piger - og FKK-klubber i Tyskland.

Jo tungekys er ofte ikke inkluderet, men superfransk og megafransk er næsten altid på menuen.

Jeg kan godt forestille mig, at kunder i parforhold foretrækker så meget gummi som muligt. Det er jo fint, at de så kan gå til danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er nu mest enig med Liv. I min optik er oplevelsen ikke dårligere eller mindre GFE af at der er gummi på toppen, så længe pigen bare forstår at leve sig ind i rollen og giver mig den nærvær og de kys og kram som en rigtig kæreste/kone ville.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lile hurtigt kig på nogle annoncer lige nu: "I'm absolutely horny all the time." "i promise you that i will offer you the best sex ever", "I love and always enjoy sex", "I can make your time with me unforgettable ", "I love doing the Spanish with my breasts", "will satisfy all your needs and will make all your fantasies come true", "I enjoy sex so much and I need you guy to come and enjoy my tight warm pussy", "I m very hot and sexy,ready to satisfy all your fantasy",  etc etc etc....

Kan det være rigtigt? Måske skal man huske at annoncer er annoncer, og ikke dokumentariske tekster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad fabler du egentlig om som om du skulle have patent på at kunne definere dette begreb. Nu har jeg faktisk boet både i USA og UK hvor dette begreb stammer fra. Og den mest korrekte oversættelse af Girl Friend Experience er altså en kæresteoplevelse. Og hvad er en kæresteoplevelse så?? Måske for dig et blow med gummi osv, men næppe for flertallet tror jeg! Jeg har sku da aldrig forlangt at dette skal udbydes, men så skal man bare ikke annoncere med GFE! Længere er den såmænd ikke! Og der er jo andre piger som annoncerer med GFE hvor der faktisk leveres en GFE oplevelse. Det er sku ligesom det desperate forsøg på at lave superfransk om til gummi på toppen og slikning af skaft og kugler og hvad ved jeg. Det er jo fuldkomment latterligt.

​Måske der er forskel på din 'internationale' tilgang til hvad GFE er og hvad vi (eller i hvert tilfælde mange af os) forventer når vi søger en GFE oplevelse i Danmark.

Det er, som flere har skrevet, ikke kun sex, sex, og sex,  men også de 3 K'er (knus, kys og kram) samt forhåbentlig lidt smalltalk som efter et besøg eller flere kan blive personlig, og det synes jeg rent personligt har været er kæmpe plus hver gang. Og det er helt sikkert en facet du mangler i din tilgang til hvad en GFE er og betyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Måske der er forskel på din 'internationale' tilgang til hvad GFE er og hvad vi (eller i hvert tilfælde mange af os) forventer når vi søger en GFE oplevelse i Danmark.

Det er, som flere har skrevet, ikke kun sex, sex, og sex,  men også de 3 K'er (knus, kys og kram) samt forhåbentlig lidt smalltalk som efter et besøg eller flere kan blive personlig, og det synes jeg rent personligt har været er kæmpe plus hver gang. Og det er helt sikkert en facet du mangler i din tilgang til hvad en GFE er og betyder. 

​Hvad i alverden skulle jeg dog med det?? Det har man da forhåbenligt rigeligt af på hjemmefronten. Omsorg og kærlighed for mig kommer fra min familie - det er absolut ikke noget jeg opsøger på bordellerne. Og er man single er der jo tale om et surrogat - tag dog at find en rigtig kæreste i stedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser GFE som kæresteoplevelsen, hvor kunden skal have oplevelsen af at det er mere end bare sex, hvad det så end indebærer..  Personligt har jeg ingen interesse i den slags - de krav kan jeg få opfyldt andetsteds og gratis, tværtimod så søger jeg netop de seksuelle ydelser jeg ikke kan være sikker på at få når/hvis jeg scorer i byen.

Super/Mega/Øko (kan efterhånden ikke finde ud af hvad begreberne betyder) fransk ser jeg som ydelser i sig selv og annonceres der ikke med det, så er det ikke en del af pakken. 

Et udsagn som det Jasmin har på sin annonce skal vel heller ikke forstås så konkret og er jo heller ikke let definerbart - jeg ser det som en "salgstale" eller catchphrase der viser kunden at her bliver tilbudt nogle ydelser, der normalt ikke er garant for i privaten. Hvad det er, er jo meget individuelt - jeg har tidligere haft kærester der var med på alle de af Jasmin nævnte ydelser, men ligeledes nogle der ingen opfyldte.

MEN man kommer ikke udenom at Jasmin tilbyder, selv ifht prostitutionsverden, nogle ydelser der ikke hænger på træerne. Konkret kan jeg ikke udtale mig om det da jeg (desværre) ikke har fået besøgt hende på nuværende tidspunkt :grin: Men jeg vil gerne sætte min lid til at medmindre man bevidst søger at blive vildledt så er der ingen der føler sig snydt af udsagnet ud fra hvad hun tilbyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fint nok og jeg erkender, at jasmin har mange punkter som man næppe får derhjemme. Men en GFE er vel som minimum superfransk. Hvis man ikke kan overholde minimumskravet skal man ikke anvende dette ord i sine annoncer. Jeg har aldrig talt om i nærværende kontkest, at GFE er samleje uden kondom selvom dette jo også nok er normal standard hjemme i privaten. Jeg medgiver, at J har visse ekstreme ting i sin menu og dermed så godt kan skrive: Noget af det man ikke får derhjemme, men til gengæld mangler der jo så superfransk. Men GFE er misvisende! Igen fordi minimum i en ægte GFE må være superfransk! 

Gfe er ikke lig med superfransk! Der er 100vis af piger som giver gfe uden at ha superfransk på menuen. Get over it buttercup :) 

Knus Pia 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Gfe er ikke lig med superfransk! Der er 100vis af piger som giver gfe uden at ha superfransk på menuen. Get over it buttercup :) 

Knus Pia 

 


lyder godt, hvad kan man så forvente når der er så mange der tilbyder GFE bare sådan generelt ???? nu når du er ved at generalisere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvorfor er folk så vilde med GFE ? :P 

Det er altid svært at fatte andres præferencer. 

GFE har noget med mental forbindelse at gøre. Altså nærhed - anerkendelsen af at ens partner er et menneske-ikke blot en fisse på ens travle vej gennem dagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid svært at fatte andres præferencer. 

GFE har noget med mental forbindelse at gøre. Altså nærhed - anerkendelsen af at ens partner er et menneske-ikke blot en fisse på ens travle vej gennem dagen. 

Jeg tror folk efterspørger GFE fordi de mangler nærvær, intimitet og ømhed. Noget man savner derhjemme...

man kan sagtens dyrker lidenskabelig og vild sex med god kemi uden at det er GFE, det er vel det Jasmin er god til at tilbyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror folk efterspørger GFE fordi de mangler nærvær, intimitet og ømhed. Noget man savner derhjemme...

Nille

Sådan er sikkert for nogle. For andre er det nok snarere sådan her:

Noget man har derhjemme. Og ikke vil undvære ude.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg tror folk efterspørger GFE fordi de mangler nærvær, intimitet og ømhed. Noget man savner derhjemme...

man kan sagtens dyrker lidenskabelig og vild sex med god kemi uden at det er GFE, det er vel det Jasmin er god til at tilbyde.

​hvis man tror at GFE har noget med følelser og ømhed samt mental forståelse så er man temmelig naiv...det er noget man får der hjemme, og hvis man ikke får det er det på tide at få veranen skiftet ud...mit sidste besøg hos en GP der tog det under 10 sek for hende at fortælle hvad hun ikke brød sig om samt at betalingen blev foretaget, og så blev der ellers banket jern....uden tegn på at det var en GP'er man var sammen med, det er i min verden en GFE oplevelse ;-)

KLIPPET:

Kæreste erfaring - (GFE)
Kæreste erfaring er når pigen tilbyder dig sex på samme måde som hvis du var hendes kæreste. Dette betyder at man nusser hinanden og kysser.. Den Engelske forkortelse er kaldet GFE (Girl friend experience).
Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som det vist tydeligt fremgår af den tråd jeg oprettede omkring GFE, så kan man egentligt ikke forvente noget konkret, når man vælger en GFE oplevelse. Alle har sine egen definition af begrebet, og fælles nævneren er blot "Det er meget intimt, og oplevelsen kræver kemi, og når det hele går op i en højere enhed, så synger Fuglede". Det er jo alt sammen fint nok, men man kan ikke forvente noget af nedenstående

1) Dybe kys

2) superfransk

3) At man må bruge fingre

4) slikke pigen

5) komme i mund

6) Sprøjte diverse steder på kvinden

7) Røre, rode, nusse hende i håret

8) osv osv.

Kort sagt; "Man skal som altid spørge pigen pænt og høfligt omkring hvad der så fysisk kan lade sig ved hende uagtet om hun er GFE eller ej".  Og nej hvad hver enkelt har lavet med deres tidligere kærester, kan man ikke antage indgår i GFE konceptet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En der udstiller en ydelse som ikke efterleves! Fx: du kan få det hos mig som du ikke kan få derhjemme. Hvad forventes der så tja mindst superfransk og sikkert også megafransk.

 

Helt seriøst og i sjov: Jeg har faktisk ikke mødt en kvinde i privaten der brød sig om at sutte på gummi. Prøvede engang, dengang kondomer med smag kom frem, og det var ingen succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes egentlig det er en fin diskussion at tage, da der er gået inflation i gfe... i den optimale verden ville jeg også forvente superfransk, men kan godt afskrive den. Ved gfe vil jeg dog forvente tungekys og have lov til f.eks. at give finger. Begge ting som har været en selvfølge hos de piger jeg har besøgt i udlandet, som slog sig op på gfe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opfatter GFE som et mentalt samspil, ikke hvilke ydelser, der gives - den kæreste oplevelse man havde med sin partner før der gik hverdag i den.

De piger, der giver fransk uden plejer jo at reklamere med det, så jeg kan ikke rigtig se problemet - ellers kan man vel bare spørge, når man ringer. Hvor svært kan det være ?

Men hvis vi nu for eksperimentets skyld siger, at GFE pr. definition skal indeholde fransk uden - hvad skal vi så kalde en GFE MED gummi - Sikkerhedscertificeret Sympati-rollespil ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...