Hop til indhold
Knaldperlen

Yaya hos Apex-Siam, Mariendalsvej - som en tur i himlen

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Yaya hos Apex-Siam på Mariendalsvej på Frederiksberg.

Når jeg trænger til en rigtig god omgang massage, hvor ALT bliver æltet igennem - så booker jeg tid hos Yaya. Da jeg trådte ind af døren lyste hun op i et stort smil. Jeg kunne helt afslappet bede om "same procedure as last time..." underforstået "en times oliemassage, tak" - vel vidende, at hun ikke ville lade mig gå før jeg ikke havde én spænding tilbage nogen steder i kroppen. Yaya har en meget charmerende tilgang til tid og service :-), og denne gang varede den bestilte time næsten to timer, jeg blev så også gennemmasseret både på for- og bagside. Da jeg endelig var klar til at gå ud af døren igen var det som om, at jeg kommet i himlen og kunne svæve afsted på en lyserød sky. DET skal man så passe på med hos Apex-Siam - for trappen er stejl:-(.

Om Yaya vil jeg supplere og sige, at hun er smaddersød. Hun har lige været en måned i Thailand - og er brun overalt som en pose kaffebønner. Hun er der de fleste dage vistnok pånær lørdag.

Apex-Siam: http://www.apexsiam.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yaya er ikke at finde på billederne, men jeg kan kun tilslutte mig knaldperlens beretning. Hun er super lækker i min optik - petit, fræk, humoristisk og med en fantastisk evne til at sprede den dersens stemning man ikke rigtig kan beskrive, og så kan hun rent faktisk give en skide god massage, med brug af underarmene osv. - 100% et besøg værd, selvom stedet ikke er verdens mest diskrete i disse lyse tider. Hun holder sig virkelig godt, men 29 år er hun ikke ... snarere medio 30'erne, men det er egentlig sagen uvedkommende for hun er som thaierne er flest, meget ungdommelig og kropslig bevidst. En lille lady :rolleyes:

Glem ikke Suzy som også huserer på samme adresse. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. En dejlig, semi-dansktalende, perle som også kan det dersens zen halløj, hvor man bare kommer i syvende himmel og bare må ha' mere. Suzy er i øvrigt hende i den røde kjole på hovedbilledet. Slut 30'erne og fantastisk, hvilket minder mig om at det er alt for lang tid siden jeg har været forbi stedet. Det må der laves om på snarest muligt. :)

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Yaya er ikke at finde på billederne, men jeg kan kun tilslutte mig knaldperlens beretning. Hun er super lækker i min optik - petit, fræk, humoristisk og med en fantastisk evne til at sprede den dersens stemning man ikke rigtig kan beskrive, og så kan hun rent faktisk give en skide god massage, med brug af underarmene osv. - 100% et besøg værd, selvom stedet ikke er verdens mest diskrete i disse lyse tider. Hun holder sig virkelig godt, men 29 år er hun ikke ... snarere medio 30'erne, men det er egentlig sagen uvedkommende for hun er som thaierne er flest, meget ungdommelig og kropslig bevidst. En lille lady :rolleyes:

Glem ikke Suzy som også huserer på samme adresse. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. En dejlig, semi-dansktalende, perle som også kan det dersens zen halløj, hvor man bare kommer i syvende himmel og bare må ha' mere. Suzy er i øvrigt hende i den røde kjole på hovedbilledet. Slut 30'erne og fantastisk, hvilket minder mig om at det er alt for lang tid siden jeg har været forbi stedet. Det må der laves om på snarest muligt. :)

-Maestro

​Maestro, det er simpelthen SPOT ON.

Jeg kunne ikke selv beskrive de 2 piger bedre.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se de tilbyder olie massage med to piger for 500kr i en time. Må vidst hellere forbi idag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

AlfaN

Du bliver klogere når du er der, du kan få lige hvad du vil ha

The Rider

Thanks

 

jeg hæver lidt extra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld en nybegynder i denne verden, men hvad er forskellen på de forskellige former for massage (olie, thai, sports og tantra)?

På forhånd tak

Katten

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Glem ikke Suzy som også huserer på samme adresse. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. En dejlig, semi-dansktalende, perle som også kan det dersens zen halløj, hvor man bare kommer i syvende himmel og bare må ha' mere. Suzy er i øvrigt hende i den røde kjole på hovedbilledet. Slut 30'erne og fantastisk, hvilket minder mig om at det er alt for lang tid siden jeg har været forbi stedet. Det må der laves om på snarest muligt. :)

-Maestro

​Sjovt. Jeg vil huske jeg var med når hun fejrede 40, og det var nogle år siden. Men zen halløj, jo det kan hun :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Sjovt. Jeg vil huske jeg var med når hun fejrede 40, og det var nogle år siden. Men zen halløj, jo det kan hun :grin:

​Jeg tror måske jeg husker fejl. Igen. Det var nok 35. Undskyld skønne Suzy  :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas

du kan da ikke huske forkert ???

​Nej, man skulle jo ikke tro det. Men du ved, med alderen følger nogle defekter.

Redigeret af Bananas
dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender det alt for godt jeg er 67 så der er meget der glipper, jeg lavede 3 smiley til sidste indlæg men de blev væk.

håber ikke kvinderne også begynder at forsvinde så er jeg sgu på den.

kan iøvrigt tilslutte mig de fine ord om suzy, har været med hende flere gange, hun er også kommet ind og har blandet sig når jeg har været sammen med Lena

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender det alt for godt jeg er 67 så der er meget der glipper, jeg lavede 3 smiley til sidste indlæg men de blev væk.

håber ikke kvinderne også begynder at forsvinde så er jeg sgu på den.

kan iøvrigt tilslutte mig de fine ord om suzy, har været med hende flere gange, hun er også kommet ind og har blandet sig når jeg har været sammen med Lena

the rider

Med fare for at aflede tråden ... hvilken nationalitet har Lena? Jeg synes ikke hun har nogle klassiske thai træk? Og hvordan er hun?

-Maestro

Redigeret af Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lena er thai , ser en smule sur ud men er det ikke, hun giver en god massage og tilbehøret er også fint, hendes bryster ser ikke ud af meget når hun har bluse på men når de bliver sluppet ud er de rigtig lækre, Jeg har prøvet Suzy og Lena og de er gode på hver deres måde, jeg ved Lena går til dansk om formiddagen så hun er der først efter kl. 12.30

Jeg håber du kan bruge det til noget,

The rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Rider, helt enig, dine beskrivelser er exact som mine egne erfaringer! Faktisk har Lena et kanon humør og er noget af en grinebider.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos Apex-Siam. Fik en fortrinlig firehånds af Suzy (i den røde nederdel) og kollegaen på sidste billede. Massagen var god og behagelig og der blev tilbudt alle mulige sjove ting undervejs. Gav tilsidst efter. Suzy var fræk og sjov, kollegaen lugtede af hvidløg og fissen lugtede knap så godt. Det var ialt en OK oplevelse, men tror alligevel ikke jeg kommer igen. Stedet virkede lidt for slidt efter min smag og de fire piger jeg så, var ikke blandt de kønneste.

 

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos Apex-Siam. Fik en fortrinlig firehånds af Suzy (i den røde nederdel) og kollegaen på sidste billede. Massagen var god og behagelig og der blev tilbudt alle mulige sjove ting undervejs. Gav tilsidst efter. Suzy var fræk og sjov, kollegaen lugtede af hvidløg og fissen lugtede knap så godt. Det var ialt en OK oplevelse, men tror alligevel ikke jeg kommer igen. Stedet virkede lidt for slidt efter min smag og de fire piger jeg så, var ikke blandt de kønneste.

 

Venligst OT

Havde du sjov med dem begge - eller hvordan skal den tolkes? Hvis det er tilfældet, hvad måtte du bløde for det?

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...