Hop til indhold
Onslow

God humor ;)

Recommended Posts

​Åh, kære Bjørn, dine forsøg på at miskreditere mig bliver mere og mere pinlige. :P

Pudsigt at du kun synes at det er sjovt når det er de "andre" som det går ud over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er der venstreorienteret propaganda på DR2, nu kl.22, kan i finde Holger og samtidigt,tælle hvor mange døde børn der er, er der en lille præmie. 

 

 Der er også det feministiske talkshow på DRK, jeg tror jeg tæller de døde børn!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der venstreorienteret propaganda på DR2, nu kl.22, kan i finde Holger og samtidigt,tælle hvor mange døde børn der er, er der en lille præmie. 

 

 Der er også det feministiske talkshow på DRK, jeg tror jeg tæller de døde børn!

Så er det her måske også hadsk venstreorienteret propaganda mod 'højrefløjen'??

Doh....

 

 

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej da.

Den nævnte Dokumentar, viser blot konsekvenserne af, at søndebombe, et areal på størrelse med Langeland, med knapt 2 millioner indbyggere, hvor ikke alle beboere, strengt taget tilører Hamas, selvom man kan sikkert godt kan få et favorabelt kontingent, hvis man ønsker at melde sig ind som spædbarn.

Der vises nu  også, en del lødige dokumentarer, om progromerne i Rusland, Polen, etc etc,  og WW2, på DR2!

Løsningen på Hamas, kunne være at, samle dem sammen, kastrere dem, ganske som Danske smågrise bliver, så på med læbestift, og en let blomstret-sommerkjole, og afsted som sexslaver hos Islamisk Stat..

 win win, verdenssamfundet ville tjene penge ved salget, og lidt mere ro på i gaza. 

En aftale med Thailand, om mængde rabat, på kønsskifte operationer, ville muliggøre at leje dem ud til mere eksotiske steder, muligvis Vesterbro, og dermed endnu flere penge, til at genopbygge Gaza.

Hvad man kan risikerer hvis ens datter vil på dukke musæum, midt bil-ferien.

https://www.youtube.com/watch?v=uJMPom6-xmA 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er da meget ked af hvis Tariq Aziz , stod dig nær, han slap jda i det mindste for at blive henrettet, som han ellers var dømt til. Hans lange CV, indbefattede, blandt andet, journalist, udenrigsminister, og ”kristen” krigsforbryder.

 

Det er næsten som med gæt og grimasser, på Tv, man er altid velkommen til at gætte med, men man får ingen point.

 

Jeg døjer ind i mellem, med lidt høfeber, men kom elles med et ”kvalificeret” bud, hvis du mener der er yderligere.

 

Og ja, det er ikke nødvendigvis en spøg at være kristen : http://www.kristendom.dk/koptisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...