Hop til indhold
Guest Huaa Laan

N&N Herluf Trollesgade

Recommended Posts

Hej alle.

Vil bare sige ift kemi eller mangel på samme med pigerne, at nu skal vi jo huske på at det er mennesker vi hygger os med. Dårlig kemi behøver ikke at noget med os som personer. Alle mennesker kan ha' en dårlig dag, eller noget som trykker os - det gælder selvfølgelig også pigerne.

Hvis Pink står for at skulle rejse hjem modvilligt, er der måske ikke noget at sige til at hun er lidt fraværende. Ikke at det skal opfattes som kritik til ovenstående indlæg, men at vi blot skal huske at vi alle kan ha dage hvor vi ikke er helt oppe i gear. Det gælder måske i særdeleshed i den her branche. Det kræver mentalt overskud at skule "være noget" eller forholde sig positivt, sexet, indlevende etc. til en masse forskellige mænd på en dag.

Jeg syns dog at ved gentagne besøg hos samme pige, som ofte kan opbygges en vis form for fortrolighed og kemi.

Ja bare min mening :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej alle.

Vil bare sige ift kemi eller mangel på samme med pigerne, at nu skal vi jo huske på at det er mennesker vi hygger os med. Dårlig kemi behøver ikke at noget med os som personer. Alle mennesker kan ha' en dårlig dag, eller noget som trykker os - det gælder selvfølgelig også pigerne.

Hvis Pink står for at skulle rejse hjem modvilligt, er der måske ikke noget at sige til at hun er lidt fraværende. Ikke at det skal opfattes som kritik til ovenstående indlæg, men at vi blot skal huske at vi alle kan ha dage hvor vi ikke er helt oppe i gear. Det gælder måske i særdeleshed i den her branche. Det kræver mentalt overskud at skule "være noget" eller forholde sig positivt, sexet, indlevende etc. til en masse forskellige mænd på en dag.

Jeg syns dog at ved gentagne besøg hos samme pige, som ofte kan opbygges en vis form for fortrolighed og kemi.

Ja bare min mening :-) 

Godt indlæg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Hej alle.

Vil bare sige ift kemi eller mangel på samme med pigerne, at nu skal vi jo huske på at det er mennesker vi hygger os med. Dårlig kemi behøver ikke at noget med os som personer. Alle mennesker kan ha' en dårlig dag, eller noget som trykker os - det gælder selvfølgelig også pigerne.

Hvis Pink står for at skulle rejse hjem modvilligt, er der måske ikke noget at sige til at hun er lidt fraværende. Ikke at det skal opfattes som kritik til ovenstående indlæg, men at vi blot skal huske at vi alle kan ha dage hvor vi ikke er helt oppe i gear. Det gælder måske i særdeleshed i den her branche. Det kræver mentalt overskud at skule "være noget" eller forholde sig positivt, sexet, indlevende etc. til en masse forskellige mænd på en dag.

Jeg syns dog at ved gentagne besøg hos samme pige, som ofte kan opbygges en vis form for fortrolighed og kemi.

Ja bare min mening :-) 

Rart at hører der findes mennesker herinde i denne branche og dejligt der bliver tænkt på pigerne (altså de søde som ikk feks. Er fake)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Vil bare sige ift kemi eller mangel på samme med pigerne, at nu skal vi jo huske på at det er mennesker vi hygger os med. Dårlig kemi behøver ikke at noget med os som personer. Alle mennesker kan ha' en dårlig dag, eller noget som trykker os - det gælder selvfølgelig også pigerne.

Hvis Pink står for at skulle rejse hjem modvilligt, er der måske ikke noget at sige til at hun er lidt fraværende. Ikke at det skal opfattes som kritik til ovenstående indlæg, men at vi blot skal huske at vi alle kan ha dage hvor vi ikke er helt oppe i gear. Det gælder måske i særdeleshed i den her branche. Det kræver mentalt overskud at skule "være noget" eller forholde sig positivt, sexet, indlevende etc. til en masse forskellige mænd på en dag.

Jeg syns dog at ved gentagne besøg hos samme pige, som ofte kan opbygges en vis form for fortrolighed og kemi.

Ja bare min mening :-) 

Kemien betyder helt bestemt meget. Hvis det er en jeg har besøgt flere gange og så har en enkelt "dårlig" oplevelse med så skriver jeg som regel også at vedkommende måske har haft en dårlig dag. Har jeg oplevet det et par gange hos den person så forhører jeg mig om andre har haft samme oplevelse - det kan jo være en der bare er udbrændt og har mistet lysten til branchen ...
Jeg skriver som regel om pigen er nærværende eller fraværende. Det siger ikke meget når man ser på en anmeldelse alene, men ser man på flere anmeldelser over en periode så kan det jo alligevel give et hint om hvad man kan forvente sig. Mener alle at hun er fraværende, så er det jo næppe bare et spørgsmål om kemi. Mener (næsten) alle at hun er nærværende så er der jo stor chance for at møde en pige der er glad og engageret. Er det sådan mere halvt om halvt så er det nok en hvor kemien spiller utroligt meget ind på oplevelsen. Derfor synes jeg det er væsentligt at have med i en anmeldelse, men det er også væsentligt at se det i en større sammenhæng - altså flere anmeldelser fra forskellige brugere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Vil bare sige ift kemi eller mangel på samme med pigerne, at nu skal vi jo huske på at det er mennesker vi hygger os med. Dårlig kemi behøver ikke at noget med os som personer. Alle mennesker kan ha' en dårlig dag, eller noget som trykker os - det gælder selvfølgelig også pigerne.

Hvis Pink står for at skulle rejse hjem modvilligt, er der måske ikke noget at sige til at hun er lidt fraværende. Ikke at det skal opfattes som kritik til ovenstående indlæg, men at vi blot skal huske at vi alle kan ha dage hvor vi ikke er helt oppe i gear. Det gælder måske i særdeleshed i den her branche. Det kræver mentalt overskud at skule "være noget" eller forholde sig positivt, sexet, indlevende etc. til en masse forskellige mænd på en dag.

Jeg syns dog at ved gentagne besøg hos samme pige, som ofte kan opbygges en vis form for fortrolighed og kemi.

Ja bare min mening :-) 

Den kan jeg godt tilslutte mig, da kemien efter min mening også er vigtig. Jeg besøgte også Pink i onsdags - havde dagen i forvejen bestilt en tid kl. 10, for at kunne være den første den dag. Og hun er da godt nok en sød pige !  Lige min type - lille, dejlig og naturlig !  Jeg har ikke selv nogen problemer med at starte samtalen, så jeg startede lidt smalltalk, og snart snakkede vi som om jeg havde været stamkunde hos hende. Ergo - kemien må have været iorden, for der var ingen sure miner og intet der lignede bare "rutine"-arbejde. Faktisk var hun så sød, at hun på et tidspunkt tilbød at følge mig rundt i Bangkok, hvis jeg skulle komme til Thailand mens hun var der...!  Megasød tøs !

 

Nå, men en lille anmeldelse er vel på sin plads.

Det hele varede præcist en time. Massagen tog ca. de 35-40 minutter, måske fordi jeg bad hende om at gå hårdt til værks, især på ryggen, nakken og skuldrene. Hun tog sig god tid, og hendes teknik bar præg af, at hun faktisk vidste hvad hun gjorde. Men det var alligevel en usædvanlig teknik... én jeg ikke har oplevet før, og den er svær at beskrive med andet end at den ikke føltes som noget jeg har prøvet før...!  Jeg kan forstå at folk oplever det forskelligt, hvor meget olie hun bruger, men i mit tilfælde var det heldigvis ikke ret meget. Jeg bestilte også fuld service, og måtte også betale forud, men det genere mig nu ikke. 

 

Efter den almindelige del af massagen tog hun al tøjet af, lagde sig op ved mine ben, og begyndte at massere mig mellem pungen og anus... dét har jeg sgu aldrig prøvet før, men det var behageligt og det skabte blodomløb i/ved de ædlere dele, hvilket nok også var formålet...! ;-)  Og det virkede !  Først ville hun give bj, og spurgte med et blik om det skulle være med gummi... jeg svarede at jeg da ville foretrække uden... så det fik jeg. Hun gjorde det godt... også næsten FOR godt, og snart måtte jeg bede hende om at stoppe, for nu ville jeg altså give hende lidt igen af samme mønt.  På denne dag var hun altså ikke 100% glat, men hårvæksten var så tynd, at jeg nemt kunne se det for mit indre øje. Hun smagte godt - og hun kom med små ægte støn når man med spidsen af tungen ramte de rigtige steder. Skønt !  Så skulle der knaldes, og det skulle vise sig at være sværere end jeg troede. Hun er godt nok MEGET stram. Faktisk var det lige før vi ikke kunne gennemføre, for jo mere vi baksede med at forsøge at "komme ind", desto mere faldt "begejstringen", men efter lidt hård håndarbejde for at få lillemanden op igen, lykkedes det endelig og jeg kom i en dejlig doggystil !

 

Pink kommer helt sikkert igen, og når hun gør, så kan hun varmt anbefales... men vær nu sød ved hende !  Hun er meget sød og smuk, men samtidig synes hun også lidt skrøbelig, så behandl hende pænt. Vigtigst af alt - som Big3lover siger - respektér at kemien måske ikke altid er til stede !  Selv hvis kemien er fraværende, skal vi stadigvæk behandle pigerne pænt, for så kan det være kemien dukker op næste gang man møder hende ! 

 

Pigen          10/10

massage       7/10

sex                8/10

stedet            6/10

Gentagelsesfare : 100% !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Så var det igen tid til et smut forbi N&N. I dag havde jeg bestilt lige fra da de åbnede. Ejeren vidste ikke lige om det ville blive med Fah eller Nanny, da hun ikke vidste hvem af dem der havde morgenvagten.

Det viste sig, at det var Nanny, som åbnede. Hun gik lige til stålet og spurgte hvad jeg ville have og jeg svarede at jeg da godt kunne tænke mig noget massage og efterfølgende sjov. Hun kunne tilbyde alt fra HJ til B2B, men ikke bum bum. Da jeg spurgte ind til dette, var hun lidt tilbageholdende, men jeg tror grunden skyldes naturlige årsager. Hun foreslog mig, at hun startede med at give mig massage og at Fah, som skulle komme lidt senere, så tog over til den mere løsslupne del. Dette blev aftalen.

Nanny gik i gang med at massere mine ben på bagsiden og arbejdede sig langsom opad - ingen tvivl om at Nanny kan massere. Det var lige så tilpas hårdt, som jeg godt kan lide det. Hun kom også tæt på de ædlere dele og jeg tog hende lidt på hendes lækre røv. Hun er en lang kvinde af en Thai at være, men pæn slank og med fine nye bryster, som hun havde fået lavet for 6 måneder siden. Jeg er ikke meget for ikke ægte bryster, men hendes var faktisk flotte og velproportionerede. Der var en god stemning og vi pjattede lidt om hendes røv og bryster. En absolut god massage og en sød pige ;-)

Lidt senere kom Fah ind. Det er første gang jeg er i den væltede telefonboks, som møgsvinet ganske sigende kalder de små massagerum, sammen med Fah. Jeg har dog set Fah mange gange tidligere, når jeg har besøgt Gip, Poy og Pink samt nogle af de andre. Fah har altid siddet i sofaen og smilet frækt. Jeg ved ikke hvorfor, men det er aldrig tidligere blevet til en aftale med hende. Jeg var derfor lidt spændt på, hvad hun havde at tilbyde. Og hold da helt kæft, hvor var hun god. Massagen havde jeg jo fået, så hun kom ind i lokalet og smed alt tøjet og kravlede op på briksen til mig. Her lå vi og kyssede lidt, mens vore hænder gik på opdagelse på hinandens kroppe. Jeg spurgte, om det var i orden at kysse rigtigt igennem og det var hun helt med på, så det var en rigtig god GFE oplevelse. Da vi kom til selve bolleriet, viste hun sig at være særdeles aktiv og forstod at flytte kroppen i takt med mine bevægelser. Hun var i den grad en medspiller og det er et af de bedste samlejer jeg nogen sinde har haft med en Thai GP. Noget jeg også godt kan lide er, at hun holder øjenkontakt mens vi er i gang og hun har nogle vildt dejlige spillende øjne ;-)

Fah er lille af højde, som de fleste af Thaipigerne jo er, men hun er ikke petit som f.eks. Gip og Pink. Der er lidt mere af Fah, end af de to andre, men det er sådan mere en anden kropsbygning, hvor Fah er lidt kraftigere bygget. Hun er heller ikke så stram som de to små nips, men helt ok til at man kan mærke det på hele pikken, når man kører ind og ud. Hun kan noget med sin bækkenbund, som er med til at gøre oplevelsen bedre for manden.

Det er ikke sidste gang jeg besøger Fah. I øvrigt fik jeg en rigtig dejlig hovedmassage af Fah, inden jeg tog et bad og drak et meget tiltrængt glas koldt vand. Inden jeg tog afsted, var der tid til lidt hyggesnak med ejeren, som jo også er en flot kvinde, men desværre ikke er til at få med ind i de små lokaler :-(

Nu må vi se hvad fremtiden byder på hos N&N, når der kommer nye piger samtidig med at de flytter til Grønnegade.

Hilsen

Huaa Laan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SHun er en lang kvinde af en Thai at være, men pæn slank og med fine nye bryster, som hun havde fået lavet for 6 måneder siden. Jeg er ikke meget for ikke ægte bryster, men hendes var faktisk flotte og velproportionerede.

 

Du er ikke meget for ægte bryster? Eller skulle der stå uægte? (ville give lidt mere mening i sammenhængen...)

Og tak for mange og gode anmeldelser :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indokarami

Læs, hvad Huaa Laan skriver - igen: "Jeg er ikke meget for ikke ægte bryster ..."

(Tip: Du har overset et ord.)

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indokarami

Læs, hvad Huaa Laan skriver - igen: "Jeg er ikke meget for ikke ægte bryster ..."

(Tip: Du har overset et ord.)

GF

My bad, Huaa.... tror mit indre filter har frasorteret det ene "ikke" fordi de stod så tæt på hinanden... Og tak GF for at gøre mig opmærksom på min åbenbare blindhed :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre. 

Har lige snakket med n&n fordi jeg vil finde en tid i denne uge. Spurgte også ind til hvem der arbejdede på herluf trolles gade samt det nye sted på grønnegade. 

Spurgte så samtidig hvornår gip kom tilbage.  Til det var det korte svar st gip er stoppet og kommer ikke tilbage :'( 

Bare lige en update selvom det var en af de triste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

mer der nogen der ved om nanny stadig er og finde i Grønnegade eller hvor er hun henne ?? 

Havde en super oplevelse med hende sidste gang jeg var hos dem da at n&n stadig lå i Herluf trollegade inden de flyttede ;) 

håber der er nogle der kan hjælpe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

mer der nogen der ved om nanny stadig er og finde i Grønnegade eller hvor er hun henne ?? 

Havde en super oplevelse med hende sidste gang jeg var hos dem da at n&n stadig lå i Herluf trollegade inden de flyttede ;) 

håber der er nogle der kan hjælpe 

nanny,  pat og Joy er på grønnegade :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh prøv dem alle ;-) 

Joy er klasse hvis det er fuldpakke du går efter. 

jamen så er der jo ik andet for end man må prøve hende hvis det kan lade sig gøre.. ;) hva med søndags åbent har de det ?? For kører forbi Århus søndag nemlig.. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbningstiderne på døren siger lukket om Søndagen, men måske man kan være så heldig at lave en aftale?

 

hmm så er der jo ik andet for end de må have en opringning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt det lille nips der går under navnet Pink.

Jeg vil ikke gøre så meget ud af at beskrive stedet (igen), da jeg har gjort det i tidligere anmeldelse.

Da jeg ankommer er det Pink der åbner døren og spørger om det er mig der har bestilt tid. Jeg bliver vist ind i en af de væltede telefonbokse som de kalder et rum. Hun spørger ind til hvor lang tid jeg vil have, og hvad slags massage og om hun skal bruge olie. Det sidste er det første gang jeg er blevet spurgt om! Jeg svarer at det er op til hende og siger jeg gerne vil have en time og at hun bare skal tage ved så hårdt hun kan. Jeg smider tøjet og hopper på briksen og hun begynder at massere. Det virker til at hun tager det ved hun kan, men hendes lille størrelse gør at det er ret begrænset hvor hårdt hun kan præstere at trykke. Jeg får en okay massage på bagsiden hvor hun kun bruger minimalt med olie (hun kom kun lidt olie på min ryg en enkelt gang og ditto på hvert ben) og hun slutter af med at duppe det overskydende olie af med et håndklæde. Da jeg bliver vendt om begynder hun med benene og efterhånden som hun arbejder op begynder lillemanden at reagere. Hun kigger lidt forlegent og smågriner lidt. Det gentager sig et par gange hvorefter hun spørger om jeg ønsker mere. Jeg bestiller så en gang "bumbum". Hun griner og siger at det koster 1.000,-. Hun smider så tøjet og afslører en virkelig smuk og spinkel lille krop. Små dejlige spidse og struttende bryster der peger lige ud i luften. Helt flad mave, en dejlig glat lille mis og den yndigste lille bagdel. Alt sidder som det skal på hende. Ca. 150 høj, og 40-45 kg (nok i den lave ende) og ca. 30 år. Smukt ansigt, men hun ligner ikke den skolepige som kroppen ellers kunne passe til. Hun kravler op og tager fat om lillemanden, som nu er knap så lille, mens hun kigger på den og op på mig og så på den igen.  Hun finder et kondom frem og ruller det på sjoveren - ja RULLER(!!!) og ikke bare hiver det ned over som de fleste gør. Stor ros til hende for som en af de meget få thaier at sætte et kondom korrekt på! Ditto for ikke at sjaske en masse olie på sjoveren før kondomet kom på eller efter for den sags skyld. Der blev brugt rigtig glidecreme, som hun fik fordelt godt og grundigt på hele sjoveren hvorefter hun meget langsomt lod sig glide ned over den. Der var ikke så meget opvarmning. Det var bare lige på og hårdt. Det gjorde mig heller ikke lige så meget netop der, for jeg var så hård og tændt som jeg kunne blive. Nøj, hvor var hun stram og det var også tydeligt at se på hende at det gjorde lidt ondt på hende. Først red hun mig og derefter lidt missionær for at slutte af med doggystyle. Selv om hun brugte glidecreme var hun utroligt stram og hun var heller ikke dybere end at jeg sagtens kunne støde helt i bund. Efter at jeg var kommet fik jeg et par vådservietter og så var det "høflig selvbetjening" med at få gummiet af og at få lillemanden aftørret. Jeg blev tilbudt et glas vand som jeg tog imod. Tøjet på igen, afregning og lige lidt hurtig smalltalk før jeg var på vej ud af døren igen.
Hun bekræftede at hun jo desværre skulle af sted allerede d. 4. ... det er jo desværre allerede på fredag, men hun sagde så også i samme åndedrag at hun nok kom igen om nogle måneder (jeg kan forestille mig at den periode så vil være afhængig af hvornår hun på ny kan søge visum her i Danmark).

Pinks udseende:  8,5/10 - Rigtig flot og charmerende.

Massagen: 7/10 - Ud fra at det er et sted hvor massagen næppe er den væsentligste årsag til besøget (på et regulært massagested ville det nok kun blive til 3/10).

Afslutningen: 8,5/10 - Det trækker en del op at jeg tændte utroligt meget på hendes udseende og at hun var meget stram - hun er en af de strammeste thaier jeg endnu har haft fornøjelsen af at være sammen med. Det trækker så lidt ned at hun ikke ville kysse og at der ikke var noget forspil.

Der er stor chance for gentagelse - både hos hende (hvis hun kommer tilbage) og i det hele taget bare hos N&N.

ja, så var ned og besøge N&N på Grønnegade .. Og har fået at ved at pink hun kommer til Danmark på løredag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...