Hop til indhold
Guest Huaa Laan

N&N Herluf Trollesgade

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre 

 

Efter at have læst en del om N&N på Oddersvej og Gip, som var der, tog jeg en tur forbi på det nye sted på Trøjborg. Stedet er som de fleste thaisteder, så ikke noget nyt der.

 

Jeg aftalte en tid med Gip over telefonen, men da jeg ikke har mødt hende før, kunne jeg ikke være sikker på, at det var hende, som jeg fik massage af. De var 3 på arbejde denne dag - alle så godt ud, hver på sin måde.

 

Da jeg lå på briksen (eller nærmere en hævet seng/madras) spurgte jeg om hende der gav massagen var Gip. Det var det ikke, men hun ville komme efter massagen. Gip kom også ind og forklarede, at hun synes jeg skulle prøve den nye pige. Så langt så godt. Massagen var ikke noget særligt og normalt ville jeg have påpeget dette, men hendes berøring var helt fantastisk pirrende. Faktisk lå jeg med ståpels meget af tiden. Hun kom også tæt på stjernen, dog uden at det blev "Nina-agtigt". Da hun kom om foran og masserede mine skuldre og derfor stod lige foran mit hoved, kunne jeg ikke lade være med at tage hende på lår og røv. Jeg blev glædeligt overrasket over at hun ingen trusser havde på, så der var fri adgang til det hele. Faktisk spredte hun benene og indbød til meget mere. Først var hun helt tør, men det varede ikke længe inden hun blev meget våd og hendes åndedrag ændrede sig. Jeg bad hende tage kjolen af og komme op på madrassen til mig. Det tog ikke lang tid, så lå hun ved siden af mig og der var dejlige tungekys og tirrende berøring begge veje. Det hele gik op i en højere enhed og gummiet kom på i en fart og der blev kneppet igennem i alle mulige og umulige stillinger - herligt. Vi sluttede af i en 69'er, hvor hun tog den helt til roden. Det er det bedste BJ med kondom, jeg til dato har fået. 

 

Efterfølgende var der bad og en cola. God oplevelse og dejligt, at de har kondomerne i de rigtige størrelser ;-)

 

Til slut fik jeg  en hyggesnak med Gip, da jeg jo i kampens hede, havde glemt alt om hende. Vi aftalte, at det skulle være hende næste gang. Og en næste gang bliver der helt afgjort. Herligt sted med god service og engagerede piger. Det er sukkertøj for en vaskebjørn og noget alle raske fyre kan li'.

 

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hvor på Trøjborg. Link?

 

Herluf Trollesgade 35. Brug ellers Thailisten Vest.

 

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Den yngste er vel omkring 30 og de andre opefter, men det er svært at sige, da thaipiger er svære at aldersbestemme ;-) 

 

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

hvad hed den unge som servicerede dig ???

Det fik jeg ikke lige fat i. Hun kunne hverken dansk eller engelsk, men der var nu heller ikke det store behov for at konversere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop besøgt N&N på deres nye sted. Jeg har flere gange været på Oddervej og mange gange på diverse thaisteder, med vækslende tilfredshed. Somme tider helt i himlen, andre gange meget på det jævne. 

Men denne gang var det helt på toppen. Jeg bestilte, som jeg ofte gør, hvis stedet og pigen virker OK, en body to body med fuld pakke. Pris kr 1000,-.

Pigen eller kvinden hed Fah. Alderen gætter jeg til 35-40). Hun så godt ud, ikke så høj. Aa tøjet kom af, og det skete fra starten, åbenbarede der sig en naturlig, harmonisk, lidt tæt krop, med et lige så naturlig C-bryst. Lige min smag.

Hun begyndte med en almindelig wellness oliemassage på ryggen og efter omkring et kvarter begyndte B2B-delen at tage over. Super lækkert og indfølende, uden nogen form for afvisning af mine berøringer. På en tidspunkt lagde jeg min hånd om på ryggen og hun lod mine fingre glide dybt ind i sin våde vulva. Hun nærmest red min hånd med stor intensitet. Meget ophidsende.

Om på ryggen og videre med en dybt, pirrende B2B. Efter lidt tid monterede hun gummiet og lagde sig på ryggen, hvorefter alt fortsatte med lækker sex, nærhed og indlevelse.

Et OK bad, tilbud om vand eller Cola. Alt i alt en super oplevelse, som jeg helt givet vil vende tilbage til. 

TAK Fah!! (som forøvrigt talte udmærket engelsk).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Fin beretning 

glæd dig til gib. Hun går i stjernen 

venligst 8000

Må sige at 8000 fik ret - det var en helt igennem dejlig oplevelse, jeg her i eftermiddags havde med Gip. Hun er en naturlig sympatisk pige/kvinde på 32 år, som har let til smil og er utrolig sød. Hun startede med at give mig massage på bagsiden med passende strejf - nogle mere nærgående end andre ;-)  Lå og slappede maksimalt af og havde ikke lige registreret, at hun havde taget kjolen af og var i et par sorte trusser med tilhørende BH. En lille lækker sag, som er en fryd for øjet. Jeg kunne selvfølgelig ikke holde fingrene fra hende og fik trusserne af hende, mens hun var i gang med mine rygstykker. Og om ikke frækkerten svang det ene ben op på briksen, så jeg havde hele hendes skrev lige ud for min mund - sikke en indbydelse og et lækkert syn. Nu er kusser jo meget forskellige og vi har hver vores smag, men må sige, at hun har en af de smukkeste, som jeg har set - altså ud fra mine præferencer ;-)

 

Tja, så gik det jo som det plejer. Hun var dejlig stram og forstod at placere sig i forhold til det lille lokale, så vi kunne udnytte væggene at støde fra på. Hun virker utrolig atletisk og er jo ikke en af de største thaier, så man kunne hurtigt flytte rundt på hende, som man nu lystede. Hendes BJ er heller ikke værst og det bliver udført uden kondom.

 

Bestemt ikke mit sidste besøg hos N&N. De var i øvrigt 4 på arbejde i dag - den ene kønnere end den anden, så der var nok at kigge på. Der var god kemi mellem Gip og mig og så er hendes smil ikke til at stå for, men skulle hun en dag være optaget af en af jer herindefra, er der ingen grund til panik, for der er nok at vælge mellem i denne oase på Trøjborg ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop besøgt N&N på deres nye sted. Jeg har flere gange været på Oddervej og mange gange på diverse thaisteder, med vækslende tilfredshed. Somme tider helt i himlen, andre gange meget på det jævne. 

Men denne gang var det helt på toppen. Jeg bestilte, som jeg ofte gør, hvis stedet og pigen virker OK, en body to body med fuld pakke. Pris kr 1000,-.

Pigen eller kvinden hed Fah. Alderen gætter jeg til 35-40). Hun så godt ud, ikke så høj. Aa tøjet kom af, og det skete fra starten, åbenbarede der sig en naturlig, harmonisk, lidt tæt krop, med et lige så naturlig C-bryst. Lige min smag.

Hun begyndte med en almindelig wellness oliemassage på ryggen og efter omkring et kvarter begyndte B2B-delen at tage over. Super lækkert og indfølende, uden nogen form for afvisning af mine berøringer. På en tidspunkt lagde jeg min hånd om på ryggen og hun lod mine fingre glide dybt ind i sin våde vulva. Hun nærmest red min hånd med stor intensitet. Meget ophidsende.

Om på ryggen og videre med en dybt, pirrende B2B. Efter lidt tid monterede hun gummiet og lagde sig på ryggen, hvorefter alt fortsatte med lækker sex, nærhed og indlevelse.

Et OK bad, tilbud om vand eller Cola. Alt i alt en super oplevelse, som jeg helt givet vil vende tilbage til. 

TAK Fah!! (som forøvrigt talte udmærket engelsk).

Havde fornøjelsen af Fah i mandags og må give dig ret i at hun ved hvordan det skal gøres.

måske synes jeg ikke hun er den kønneste jeg har set og været sammen med og ikke den bedste massage. Til gengæld kan hun tilfredsstille en mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Må sige at 8000 fik ret - det var en helt igennem dejlig oplevelse, jeg her i eftermiddags havde med Gip. Hun er en naturlig sympatisk pige/kvinde på 32 år, som har let til smil og er utrolig sød. Hun startede med at give mig massage på bagsiden med passende strejf - nogle mere nærgående end andre ;-)  Lå og slappede maksimalt af og havde ikke lige registreret, at hun havde taget kjolen af og var i et par sorte trusser med tilhørende BH. En lille lækker sag, som er en fryd for øjet. Jeg kunne selvfølgelig ikke holde fingrene fra hende og fik trusserne af hende, mens hun var i gang med mine rygstykker. Og om ikke frækkerten svang det ene ben op på briksen, så jeg havde hele hendes skrev lige ud for min mund - sikke en indbydelse og et lækkert syn. Nu er kusser jo meget forskellige og vi har hver vores smag, men må sige, at hun har en af de smukkeste, som jeg har set - altså ud fra mine præferencer ;-)

 

Tja, så gik det jo som det plejer. Hun var dejlig stram og forstod at placere sig i forhold til det lille lokale, så vi kunne udnytte væggene at støde fra på. Hun virker utrolig atletisk og er jo ikke en af de største thaier, så man kunne hurtigt flytte rundt på hende, som man nu lystede. Hendes BJ er heller ikke værst og det bliver udført uden kondom.

 

Bestemt ikke mit sidste besøg hos N&N. De var i øvrigt 4 på arbejde i dag - den ene kønnere end den anden, så der var nok at kigge på. Der var god kemi mellem Gip og mig og så er hendes smil ikke til at stå for, men skulle hun en dag være optaget af en af jer herindefra, er der ingen grund til panik, for der er nok at vælge mellem i denne oase på Trøjborg ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

 

 

Fin beretning 

glæd dig til gib. Hun går i stjernen 

venligst 8000

Huaa Laan og 8000 tak for jeres beskrivelse. Det drev mig til Århus og tur forbi Herluf Trolles gade. En pige tog imod. Sød så hun ud og smilede, men jeg er til helt slanke piger og da jeg spurgte om de var flere piger på arbejde kiggede Gip ud fra badet. Ja tak sagde jeg og skulle ikke fortryde det. 

Det var bedre end hvad jeg har prøvet andre steder inklusive på Hedemannsgade. Naan på Hedemannsgade var dog også god. 

Gip masserede godt og skiftede mellem pirring drillende uden at det var for direkte og tilbage til god massage. Vendte mig om efter 20-30 minutter og spurgte til den lille fyr. Jeg sagde at jeg gerne ville det hele og 1000 kr skiftede hænder. Vi var omkring det hele inkl. blow med kondom og intensiv pirring af bageste hul der levede find op til Georg bortset fra at hende her kropsmæssigt var noget bedre skåret end Georg dengang hos Nina. Kort efter de 1000 kr. skiftede hænder kørte hun på bobslæde op og ned af min ryg da hun havde badet mig i olie og gav en rigtig fræk Body2body der gav lyst til mere. 

Gip er her en måned endnu og jeg er på ferie lige om lidt, så når det ikke mere denne gang, men så kommer der nok nogle andre søde piger. Nyt stamsted når jeg rammer Århus. De andre piger giver også god service kan jeg læse. Badeforhold ikke optimale, dog er der bad og det mit primære formål med besøget er ikke badet.

1 måned mere så giv Gip en ordentlig omgang. Hun siger hun er 32 år kan jeg læse, men hendes krop virker som en lidt yngre krop med dejlige små håndfulde bryster og så var hun med på alle de små julelege jeg kunne finde på. 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

er der nogen der ved om gip er der stadig ???????????????????
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gip sagde til mig, at hun rejser August 5 .....men der er sikkert flere, som er bedre informeret ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Gip sagde til mig, at hun rejser August 5 .....men der er sikkert flere, som er bedre informeret ...

Hej.

Gip sagde også til mig i søndags, at hun rejser d. 5/8. Oprindelig hjemrejsedag var egentlig primo juli måned.

Vi har aftalt, at hun kommer til mit hotel et par dage i september i Hua Hin (hvor hun bor privat)...................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Gip sagde til mig, at hun rejser August 5 .....men der er sikkert flere, som er bedre informeret ...

 

Har netop talt med Gip, som oplyser at hun tager hjem til Thailand den 10.9.2015. 

 

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ingen der kan oplyse hvad hende med det korte hår hedder? Og er der nogen der har haft fornøjelsen af hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hamma

Hun hedder Poo og er noget at et vilddyr.

Hun giver meget hård og god massage, men når det slutter er hun anderledes vild og kælen.

Jeg havde bestilt body to body og fik først en hård omgang massage, hvorefter hun gik over det det sjove.

Det er lidt som hos Georg fra Nina, bare mere kælen og indlevende.

Hun skal desværre tilbage i august, så det er om at skynde sig, inden hun tager hjem.

Gip snakkede om at hun skulle være i Thailand i 3 måneder og så ville komme tilbage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg er nød til at møde den roste Gip snarest... Er der nogen der ved om de har åbent om lørdagen/i weekenden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror jeg er nød til at møde den roste Gip snarest... Er der nogen der ved om de har åbent om lørdagen/i weekenden ?

Der er åbent i weekenden og Gip er der næsten hele tiden - sød og smilende - men efter min mening

for Petite - kun 156 cm - 35 år og meget spinkel - jeg kan bedre li' at der er lidt mere sul på kroppen ...

POO er min type ....nemlig dejlig hård massage og efterfølgende til UG ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...