Hop til indhold
Gæst

lovelycindy vrå

Recommended Posts

Gæst

Gav hende et lille besøg her til aften.  Virkelig køn mørk pige med lækker krop. Hun har dog et lille mellemrum mellem fortænderne. Men hun er sød og venlig.Hun sutter og føles dejlig at kneppe. Men er ikke meget med i selve legen. Så hun er nok ikke den man bestiller en time hos. Nok nærmere hit and run typen:-D Hvis man bare skal have et hurtigt knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde ikke lige mulighed for at lave et link til annoncen. Tør ikke sige hvor meget hun ligner billederne,  men hun var lækker nok til at jeg ikke kunne sige nej :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ikke lige mulighed for at lave et link til annoncen. Tør ikke sige hvor meget hun ligner billederne,  men hun var lækker nok til at jeg ikke kunne sige nej :-D

​Ok, ovenstående indlæg var heller kun ment som en serviceoplysning (fakta) uden nogen bagtanke.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er også helt i orden. Det er ikke noget som jeg har tænkt mig at tage negativt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter undersøgelse på Ålborg Sygehus trængte jeg til at tænke på noget andet. Kørte til Cindy i Vrå og bestilte dansk/fransk til 500

Men ak og ve, kunne ikke abstrahere fra sygehuset, så det hele flød ud i ingenting. Straks vil jeg sige Cindy var sød, smilende og lækker

hun arbejdede virkelig for sagen, snakkede og gav sig god tid, det var bestemt ikke hendes skyld. Hun tilbød 69er til +300 om det måske kunne hjælpe

men jeg takkede pænt nej. 

Jeg kan kun lære at jeg ikke skal besøge en gp med alvorlige sygehustanker i hovedet, men stor stor ros til Cindy hun førsøgte virkelig meget og længe

             Mvh Toti

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår virkeligt ikke jeres positive omtale omkring hende. Men okay, nogen kan kneppe hvad og hvem som helst. 

Jeg har tidligere skrevet en kort anmeldelse af hende, og blev ikke i tvivl om det er hende, da beodude skriver hul mellem fortænderne.... 

Ang billederne, så det SLET ikke hende. 

Se ivrigt min anmeldelse... 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/36977-lovelycindy-i-vrå-hjørring/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gabel: Det kan jo i teorien godt være en ny pige, og samme annonce (dovenskaben længe leve)

Til jer der besøgt hende i Aalborg, hvor meget vil i skyde på hendes vægt er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...