Hop til indhold
Gabel

Lovelycindy i Vrå (Hjørring)

Recommended Posts

Var forbi Lovelycindy igår aftes. Jeg skrev for at få adressen, og fik svar tilbage at jeg også skulle skrive 5 min før jeg var der.

Da jeg blev lukket ind, fik jeg ret i mine bange anelser.... Det var slet ikke hende på billederne fra EB.

Jeg nævnte hun var falsk, og jeg ikke gad piger der lagde falske billeder på nettet. 

Jeg takkede nej tak, og nu blev hun rigtig tosset. Hun råbte alle mulige ord, så jeg var bange for at naboerne ville kigge ud af vinduerne i hele kvarteret. 

Efter lidt hurtigt gang der fra, kunne jeg ikke andet end at grine. Man køber jo f.eks heller ikke en Fiat, hvis man har kigget på en Audi på nettet. :D

 

Stedet ligger lidt ugeneret, dog i centrum af Vrå by.

Pigen er sort.

Vægt vil jeg skyde på 80-85 kg.

Alder et sted mellem 30 og 35 år.

Bryster omkring E skål.

Generelt karakter for hende, det kan kun blive et 2 tal. Kun fordi hun har nogen okay store bryster hvad jeg nu nåede at kunne se. 

Det skal også nævnes, at hun mangler tænder i munden, og det tænder ikke når hun starte som det første med at smile til en. 

Lejligheden virker lidt skummel, og rengøring tror jeg ikke hun går op i. Meget beskidt. Så om hun er ren og velduftende, det tvivler jeg på....Hun virker ikke som typen.

 

Så hermed en lille advarsel, hvis i tænker på at lægge hende et besøg.

Mvh Gabel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...